سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک کف مات بهتره یا براق

همه ما سعی داریم بهترین دکوراسیون را برای منزل خود تهیه کنیم و محیطی چشم نواز و دلچسب را به وجود آوریم. از این رو انتخاب سرامیک برای کف و دیوار بسیار مهم است و نباید عجولانه تصمیم بگیرید. امروزه آنقدر تنوع در طرح و نقش و جنس سرامیک ها و کاشی ها زیاد شده است که باعث شده بتوانیم با هر سلیقه ای سرامیک مناسب خود را به راحتی تهیه کنیم؛ اما از طرفی هم به دلیل تنوع زیاد سردرگم می شویم که کدام بهتر است؟
اگر قصد خرید سرامیک برای کف آشپزخانه، کف دستشویی یا سالن و حتی دیوار بین کابینت ها و دیگر مناطق خانه را دارید و نمی دانید سرامیک های مات بهتر هستند یا براق، برایتان ویژگی های این دو نوع سرامیک را شرح می دهیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. البته همه چیز به علاقه و سلیقه خودتان مربوط است و هر کدام را که بیشتر دوست دارید را می توانید تهیه کنید. مارکت سرام ضمن احترام به سلایق افراد، به راحت تر تصمیم گرفتن آن ها اهمیت می دهد و هر نوع سرامیکی را در اختیارشان قرار می دهد.

سرامیک کف مات بهتره یا براق

ویژگی های سرامیک کف مات

امروزه سرامیک های مات مخصوص کف طرافداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. این مدل سرامیک ها علاوه بر فضای لوکس و شیکی که خلق می کنند، عاری از زرق و برق هستند و همین ویژگی، این مدل کاشی ها را برتر می کند. اگر مطمئن نیستید که به سرامیک های مات علاقه دارید یا نه می گوییم که اگر شما رنگ های خنثی کننده از جمله سفید، مشکی و خاکستری را بیشتر از رنگ های دیگر دوست دارید، اگر زرق و برق و جلای زیاد شما را خسته می کند، اگر هنگام خرید خوراکی اسپرسو و شکلات را به بستنی یا نسکافه بهتر و دلپذیرتر می دانید، شما از علاقه مندان به سرامیک کف مات هستید.
از پوئن های مثبت سرامیک های مات می توانیم به لکه پذیر نبودن این محصولات اشاره کنیم، سرامیک های مات حتی اگر لکه را به خود جذب کنند اما کثیفی را کمتر نشان می دهند و به همین خاطر نیازی به زود به زود تمیز کردن آن ها نیست. البته رنگ آن نیز بسیار موثر است و هر چقدر روشن تر باشد به مراتب لکه را بیشتر از وقتی که رنگ آن تیره باشد نشان می دهد.
از مزایای دیگر سرامیک مات می توان به لغزنده و سُر نبودن آن اشاره کرد و این ویژگی سبب می شود سرامیک های مناسبی برای کف حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و دیگر مناطق خانه یا هر جای دیگر باشند. البته این مدل سرامیک ها معایبی نظیر کوچک تر نشان دادن فضا و سخت تر بودن نظافت آن ها نسبت به سرامیک های براق هم دارند.

ویژگی های سرامیک کف مات

ویژگی های سرامیک کف برق

همانطور که از اسم این سرامیک ها مشخص است، این سرامیک ها براق هستندو جلای زیادی دارند و نور را بازتاب می کنند که نکته بسیار منحصر به فردی برای روشن کردن فضا است. سرامیک های براق فضای لوکس و با شکوه و درخشانی را پدید می آورند. سرامیک های براق انواع بسیاری دارند که برخی از آن ها را برایتان می گوییم:

  • سرامیک براق ساده: این مدل سرامیک را که به آن پرسلان هم می گویند، اغلب برای استفاده در کف منازل، لابی هتل ها، تالارها و... به کار می رود. این مدل از سرامیک های براق لغزندگی کمتری هم دارند.
  • سرامیک براق پولیش: این مدل سرامیک ها بسیار براق هستند و تنها سرامیک های گرانیتی و پرسلان هستند که با پولیش پوشیده می شوند. بنابراین همه سرامیک های پولیش از این دو جنس هستند.
  • سرامیک سوپر پولیش: این سرامیک ها با اینکه لغزنده هستند اما مقاومت و سختی زیادی نسبت به دو مدل قبلی دارند و برای به کارگیری در فضاهای بزرگ بسیار مناسب هستند. این سرامیک ها مزایایی از جمله روشن تر کردن فضا، بزرگ تر نشان دادن محیط و نظافت آسان و سریع آن ها را دارند. البته لغزندگی و کثیف شدن سریع این سرامیک ها از معایب آن ها هستند.

در مارکت سرام می توانید هر مدل سرامیکی را با هر طرحی با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید و بخرید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا