سبد خرید شما خالی می باشد.
0

شاید از بین انواع کفپوش برای منازل، انتخاب نوعی که بتواند رطوبت را تحمل کرده و برای سال ها حالت و دوام خوبی داشته باشد، چندان ساده نباشد. یکی از رایج ترین مواردی که برای کفپوش سرویس های بهداشتی در نظر گرفته می شود، انواع سرامیک و کاشی است که دارای مزیت های بسیاری است. آن ها رطوبت بسیار کمی را جذب می کنند و باعث می شوند تا دوام بالاتری را به خود اختصاص دهند اما امروزه جایگزین سرامیک کف سرویس بهداشتی در قابلیت های متفاوتی وجود دارد. در مقابل سرامیک و کاشی کف، از کفپوش ها با طرح و جنس متنوع نیز در این محیط های مرطوب استفاده می شود که امروزه به نام کفپوش و پارکت ضد آب شناخته می شوند. این در حالی است که ممکن است این نوع از کفپوش ها، با پوشش های لمینت قادر باشند تا همانند سرامیک کف، در برابر خط و خش، مقاومت لازم را داشته باشند. البته باید در نظر داشت که ممکن است در بسیاری از مواقع، انواع سرامیک کف سرویس بهداشتی، دارای هزینه های بیشتری در مقایسه با دیگر کفپوش های موجود در بازار باشند اما به دلیل طول عمر بالاتر و هزینه کمتر مراقبت و نگهداری از آن، در نهایت می تواند صرفه جویی قابل توجهی را در هزینه های سازه ایجاد نمایند. کفپوش پارکت ضد آب، در بافت ها و سبک های مختلف موجود است. این سبک ها می تواند مطابق با سلیقه هر صاحب خانه باشد. شما می توانید ترکیبی از رنگ ها و سبک ها را انتخاب کنید و بر اساس سبک زندگی خود، فضای سرویس بهداشتی را زیباسازی نمایید. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع سرامیک کف به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

جایگزین سرامیک کف سرویس بهداشتی

کفپوش

در منازل مسکونی از شش نوع کفپوش محبوب استفاده می شود، از چوب سخت کلاسیک گرفته تا لمینت سازگار با محیط زیست را می توان در نظر داشت و به جای سرامیک کف سرویس بهداشتی و یا دیگر فضاهای خانه از آنها بهره برد. کفپوش چوبی در فضاهایی همچون اتاق نشیمن، بسیار مناسب است. این نوع از پارکت ها، به دلیل جذابیت بصری، محبوب هستند که در رنگ و نقش های متفاوتی وجود دارند. البته آنها دارای دوام کمتری در برابر خراشیدگی بوده و در مقایسه با دیگر مصالح، دارای قیمت بالاتری هستند. انتخاب دیگری که در کفپوش ها وجود دارد، نوع کفپوش لمینت و وینیل است که می تواند به راحتی در محیط های پر رفت و آمد نصب شود. ضمن آنکه قیمتی کمتر از نوع چوبی پارکت را دارد. البته این را نیز باید متذکر شد که نوع لمینت کفپوش ها، نمی توانند جایگزین مناسبی برای سرامیک کف سرویس بهداشتی باشند. از بهترین گزینه ها برای فضاهای مرطوب، کاشی و سرامیک است که در تنوع بسیار بالایی از جنس و رنگ وجود دارد که می تواند بهترین انتخاب برای هر خانه باشد. ضمن آنکه امروزه، بسیاری از معماران طراحی، از پارکت ضد آب نیز برای این فضاها استفاده می کنند که می تواند تنوع و زیبایی خاصی را به محیط، بیافزاید.

کفپوش

پارکت ضد آب

پارکت ضد آب با مواد مقاوم در برابر رطوبت ساخته می شوند که مانع ایجاد آسیب یا تخریب فضای داخلی سرویس های بهداشتی می شود. در حال حاضر به نظر می رسد که بسیاری از تولید کنندگان این حوزه، کفپوش ضد آب می سازند که به دلیل آن که می تواند به جای سرامیک کف سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد در حال حاضر بسیار محبوب است به طور معمول، پارکت ضد آب با یک هسته ضد آب که یا از نوع کامپوزیت چوب پلاستیک یا کامپوزیت پلاستیک سنگی است، طراحی شده‌اند و مشابه کف لمینت نصب می‌شوند. WPC و SPC زیر مجموعه ای از LVT (کاشی وینیل لوکس) هستند. LVT به دلیل دوام و مقرون به صرفه بودن معمولاً برای کفپوش های تجاری استفاده می شود. امروزه، برخی از محصولات، به عنوان ضد آب به بازار عرضه می شوند، اما واقعا اینطور نیستند. آنها فقط یک لایه رویی ضد آب دارند و ورود آب به زیر آنها همچنان می تواند باعث آسیب شود. کفپوش های ضد آب در برابر جذب آب مقاومت می کنند و از این رو از ایجاد رطوبت جلوگیری می کنند. این امر خطر تاب برداشتن پارکت ضد آب کف، تورم یا ایجاد کپک را کاهش می دهد. این کفپوش ها در صورتی که به خوبی نصب شده و تمامی اصول اجرایی آن به کار گرفته شود، می تواند یک گزینه مناسب به جای سرامیک کف سرویس بهداشتی باشد.

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا