سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بهترین سرامیک برای کف تراس

شیوع همه‌گیری کروناویروس نیاز انسان به فضاهای خارجی را بیش از پیش نمایان کرده است. بسیاری از مردم سراسر جهان برای مقابله با زندگی دشواری که با قرنطینه و انزوای فردی همراه است در تلاشند فضاهای خارجی‌ای که در اختیار دارند را قابل سکونت کنند. به همین دلیل تراس‌ها کاربرد اصلی خود را به دست آورده‌اند و دیگر فضایی برای آفتاب دادن لباس و باربکیو نیستند. اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که تراس منزلتان را تعمیر کنید و یا ساختمان‌سازی هستید که قصد دارید تراس قابل سکونتی را برای خریداران بسازید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا بهترین سرامیک کف حیاط و تراس را انتخاب کنید.

چرا سرامیک بهترین گزینه برای کف تراس است؟

سرامیک به علت مقاومت بالایی که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد، یکی از مصالح قدیمی و سنتی است که به عنوان رایج‌ترین و البته بهترین مصالح برای کفپوش‌های فضای بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرامیک علاوه بر طبیعت محکم، تنوع رنگ و طرح، از الگوهای متنوعی برخوردار است که در زیبا سازی تراس نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

مزایای سرامیک برای کف تراس عبارتند از:

مقاومت
کفپوش سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مانند آفتاب مستقیم و یا باران بهترین گزینه برای کفپوش فضای باز است. همچنین سرامیک به دلیل نرخ پایین جذب آب و رطوبت ترک نمی‌خورد و نمی‌شکند.

دوام
سرامیک به دلیل مقاومت بالایی که در فضای باز دارد فرسوده نمی‌شود، در نتیجه به عنوان بادوام‌ترین مصالح برای کف تراس شناخته می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا سرامیک بهترین گزینه برای کف تراس است؟   

نیازی به نگهداری ندارد
سرامیکی که در فضای باز استفاده می‌شود نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند، زیرا در اثر تابش نور خورشید یا باران هیچ گونه تغییری پیدا نمی‌کند. به این ترتیب، سرامیک بهترین جایگزین برای انواع دیگر کفپوش‌های تراس مانند چوب است که علاوه بر مقاومت کمتر، نیاز به نگهداری منظم دارد و صرف هزینه دارد.

لغزندگی
بسیار ضروری است که مصالحی که برای کف تراس استفاده می‌شود لغزش ایجاد نکند، در غیر این صورت احتمال بروز خطر جانی برای ساکنین ساختمان به شدت افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه تراس ممکن در معرض باران و برف قرار داشته باشد بهترین گزینه برای کف تراس سرامیک‌های متخلخل خواهد بود.

ضد حریق
سرامیک یک ماده غیرقابل اشتعال است و آتش نمی‌تواند آن را بسوزاند. مهمتر اینکه سرامیک آتش را گسترش نمی‌دهد.

شستشوی راحت
با توجه به اینکه سرامیک لکه‌پذیر نیست و کپک نمی‌زند شستشوی دشواری ندارد.

چرا سرامیک بهترین گزینه برای کف تراس است؟   

عوامل تاثیرگذار در بهترین سرامیک کف تراس

  • ضخامت
    هرچه سرامیکی که برای کف تراس تهیه می‌کنید ضخیم‌تر باشد، قوی‌تر می‌شود. به طور کلی، ضخامت متوسط سرامیک مورد استفاده در فضای باز 10 میلی متر است، اما می‌توانید سرامیک با ضخامت حداکثر 20 میلی متر تهیه کنید که نصب آنها آسان است و نیازی به چسب و اتصالات ندارد.
  • اندازه سرامیک
    وقتی برای تراس سرامیک انتخاب می‌کنید، برای یک دست نشان دادن کف و بزرگ‌تر نشان دادن تراس بهتر است از سرامیک‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر استفاده کنید. هر چه ابعاد سرامیک شما کوچک‌تر باشد به همان میزان فضای تراس در نظر بازدیدکننده کوچک‌تر خواهد بود.
  • رنگ سرامیک
    اگر تراس ساختمان سرپوشیده نیست و در تماس مستقیم آفتاب قرار دارد به شما توصیه می‌کنیم از سرامیک‌هایی با رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید تا در طول روز با بازتاب نور خورشید ساکنین را آزار ندهد و قابل استفاده باشد.

عوامل تاثیرگذار در بهترین سرامیک کف تراس 

سرامیک یکی از بهترین مصالح مورد استفاده در ساخت کف تراس است که علاوه بر افزایش زیبایی فضای تراس با مقاومت خود در برابر سایش و ضربه و همچنین تغییرات دما می‌تواند در طی سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری نداشته باشد. این محصول با تنوع فراوان در جنس، رنگ و فرم، نسبت به دیگر مصالح مورد استفاده در کف تراس از قیمت پایینی برخوردار است و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن در بین طراحان و ساختمان‌سازان شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع سرامیک کف تراس و دریافت قیمت با کارشناسان ما در گروه مارکت سرام تماس باشید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا