سبد خرید شما خالی می باشد.
0
رنگ سرامیک کف

در هنگام خرید سرامیک کف دقت داشته باشید سرامیک هایی که مختص استفاده بر روی دیوار هستند را به اشتباه خریداری نکنید. سرامیک های کف، دارای ظرفیت جذب آب 3 درصد هستند و میزان مناسبی از اصطکاک را نیز ایجاد می کنند. این نوع سرامیک از متریال مختلفی ساخته می شود که دارای ویژگی هایی هستند که وابسته به ماهیت استفاده، اندازه و فضای موجود برای نصب سرامیک است اما در کنار توجه به کیفیت، در نظر گرفتن رنگ سرامیک کف، متناسب با فضاهای متفاوت در ساختمان، می تواند حائز اهمیت باشد.
رنگ سرامیک می تواند در زیباسازی، انعکاس نور و بزرگ تر نشان دادن خانه موثر باشد ضمن آنکه همخوانی مناسب رنگ سرامیک کف، رنگ دیوارها و دکوراسیون داخلی خانه، شکوه و زیبایی آن را دو چندان می کند. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع سرامیک کف به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

رنگ سرامیک کف

تنوع رنگ سرامیک کف

امروزه، سرامیک های کف، بیش از آن که یکی  از مصالح ساده ساختمانی باشند، یک عنصر ضروری برای بخشیدن جلوه‌ای عالی به دکوراسیون خانه هستند. تنوع رنگ سرامیک کف در طیف گسترده‌ای از افکت‌ها یا الگوها و سبک های متنوع در بازار داخلی موجود است که می تواند برای ساختمان هایی با کاربری متفاوت، مورد استفاده قرار گیرد. 

  • رنگ سفید یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها برای سرامیک است که می‌تواند به هر محیطی، استایلی درخشان و ظریف بدهد به خصوص اگر با سایه‌های خاکستری یا متضاد همچون سیاه و قرمز ترکیب شود.
  • این در حالی است که سرامیک رنگ مشکی، اسرارآمیز و بسیار شیک بوده و برای سبک های صنعتی یا معاصر مناسب است، می‌توان این رنگ سرامیک کف را به طرز ماهرانه‌ای در اتاق نشیمن استفاده کرد تا حالتی جذاب ایجاد کند و این در صورتی است که به‌طور استراتژیک با سایه‌های روشن‌تر و متضادتر ترکیب شود. 
  • خاکستری نیز یک رنگ بسیار زیباست که می تواند با سلیقه و ظرافت آن را در دکوراسیون و سرامیک کف استفاده کرد و فضا را بهبود بخشید، این رنگ، بدون شک یکی از شیک ترین رنگ ها برای سرامیک کف و دیوار است که به دلیل زیبایی مینیمالیستی و ظریف، مورد توجه است.
  • رنگ سرامیک کف بژ، دعوت واقعی به ظرافت و متانت است و آن را به رنگی بسیار شیک برای فضای داخلی تبدیل می کند. رنگ بژ هرگز تهاجمی یا خسته کننده نیست و به راحتی با هر سبکی در هر اتاقی در خانه سازگار می شود. می توان در طراحی داخلی ساختمان، از سایه‌های سردتر و ملایم‌تر استفاده نمود.
  • آبی یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها برای سرامیک است که برای افزودن ظرافت به دیوارها و کف ایده‌آل خواهد بود به عنوان مثال، می توان آن را در ترکیب با یک دکوراسیون مدرن، قدیمی و یا در ترکیبی خلاقانه تصور کنید که به خوبی زیبایی رنگ سرامیک کف را به نمایش می گذارد.

تنوع رنگ سرامیک کف

انتخاب رنگ سرامیک کف بر اساس فضا

می توان از طرح و رنگ های مختلف برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمود. انتخاب رنگ سرامیک کف بر اساس فضا یکی از گزینه هایی است که معماران داخلی پیوسته به آن توجه داشته و با استفاده از آن، فضاهای مختلف خانه همچون اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و دیگر بخش ها را زیباسازی می کنند به عنوان مثال، رنگ سرامیک کف با طرح و بافت چوب، می تواند فضایی سنتی را ایجاد کرده و فضای نشیمن را دارای گرمای دلنشینی نماید از سویی دیگر، طرح هایی شبیه به سنگ طبیعی مرمر که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است در رنگ های متنوعی به بازار راهی شده است که می تواند ظاهری شیک ایجاد کرده و مناسب ورودی های حمام و یا اتاق نشیمن باشد، از سویی دیگر، سرامیک هایی با رنگ و طرح سنگ روستایی، می تواند حس استفاده از سنگ را در فضای داخلی ایجاد کرده و آرامش را به ساکنان آن منتقل کند. این نوع از رنگ سرامیک کف، عمدتا در فضای غذاخوری و نشیمن کاربرد داشته و در کنار شومینه استفاده می شود.
این در حالی است که انواع سرامیک های براق می تواند در کاربرد کف و دیوار مورد استفاده قرار گرفته و ظاهری کلاسیک تر به فضای خانه بدهد. این نوع از سرامیک ها برای فضای حمام بسیار مناسب است. امروزه، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده سرامیک، طرح هایی منحصربه فرد و شیک از بافت پارچه را ایجاد کرده‌اند که سبکی غنی و مجلل را به اتاق های شما ارائه می دهند. این نوع از سرامیک، به ویژه به عنوان بهترین گزینه در انتخاب رنگ سرامیک کف اتاق خواب، محسوب می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرامیک کف با مارکت سرام همراه باشید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان مارکت سرام در ارتباط باشید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا