سبد خرید شما خالی می باشد.
0
قیمت برچسب سرامیک کف

برچسب سرامیک کف، گرافیک های چسبی هستند که عمدتا از وینیل 3.4 میلی متری ساخته شده اند که برای پوشش کف، انتخاب مناسبی هستند. این نوع از برچسب ها، دارای طبیعت نازک و مقاومت در برابر لغزش بوده و آن ها را به اندازه کافی برای تردد، بادوام می کند و آنقدر ضخیم نیست که خطر یا مزاحمتی را ایجاد کند. ضمن آن که قیمت برچسب سرامیک کف در مقایسه با دیگر موارد مشابه، می تواند مقرون به صرفه باشد. این برچسب های کف ساختمان، با مراقبت مناسب می توانند 3 تا 5 سال دوام بیاورند اما در صورت نیاز، می توان به راحتی پس از مدت کوتاهی آن ها را حذف نمود. این ماهیت نیمه دائمی آن ها را برای بسیاری از کاربری ها عالی می کند همچنین می توان آن ها را بر روی سطوح غیر متخلخل مانند چوب سخت، کاشی و بتن مهر و موم شده نصب نمود البته قبل از نصب برچسب کف، باید مطمئن شد که سطح به درستی تمیز شده و برای نصب برچسب سرامیک کف آماده شده است. شما به راحتی می توانید این برچسب های کاربردی را از پوسته خود جدا کرده و بر روی سطح بچسبانید. این یک راه حل زیبا، ساده و مقرون به صرفه برای به روز رسانی سرامیک در فضای داخلی منزل است که عمدتا دارای مشخصات ضد آب، ضد خش، قابل جابجایی و نصب آسان است که به راحتی می توان در شرایطی مقرون به صرفه، قیمت برچسب سرامیک کف را بدست آورد.

قیمت برچسب سرامیک کف

برچسب سرامیک کف چیست

برچسب سرامیک کف به عنوان یک پوشش مناسب و نیمه دائمی کف به کار گرفته می شود که در الگوهای مختلفی وجود دارد و می‌توان از آن ها برای به‌روزرسانی سرامیک و کاشی دیوار، سرامیک کف یا پله‌ها استفاده کرد. این برچسب های شیک را که در رنگ و طرح متنوعی ارائه می شود، می توان به سادگی با قیچی برش داد که بدین ترتیب، سفارشی کردن آنها را برای فضاهای مختلف، بسیار آسان می کند بنابراین در شرایطی که جایگزینی سرامیک کف برای شما مقدور نباشد، برای آن که بتوانید طرح و نقشی متفاوت و جدید را در کف ساختمان خود ایجاد کنید، می توانید از برچسب سرامیک کف استفاده نمایید. برای این کار، لازم است که ابتدا سطح کف را به خوبی تمیز کرده و اجازه دهید تا کاملا خشک و بدون گرد و غبار شود. سپس هر گونه شکستگی و ترک را بر روی سطح کف، ترمیم کرده و سطح یکدست را ایجاد نمایید و در نهایت، آن را تمیز نمایید. می توانید برای نصب این برچسب ها، ابتدا الگویی تهیه کنید سپس قسمت اندکی از کاغذ پشتی را به عقب تا کرده و برچسب را روی سرامیک و کاشی کف بچسبانید به گونه ای که کاملا صاف گردد در صورتی که با حوصله و دقت انجام شود، کاری ساده بوده و در کمترین زمان ممکن، اجرا می شود. این سطح پوشش داده شده از برچسب سرامیک کف که می تواند از جنس های مختلفی همچون وینیل باشد، دارای دوام قابل توجهی بین 3 تا 5 سال است. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن این برچسب ها، لازم است که از پد و دستمال خشک استفاده نموده و آن را به آرامی بر روی برچسب بکشید و آن را تمیز نمایید.

برچسب سرامیک کف چیست

پارکت جایگزین گران برای سرامیک کف

اما در کنار استفاده از برچسب سرامیک کف، شاید کفپوش پارکت را در بسیاری از سبک های دکوراسیون داخلی، مشاهده کرده باشید. این سبک کفپوش ده ها سال پیش بسیار محبوب بود، امروزه بسیاری از خانه ها همچنان از آن استفاده می کنند. پارکت یک انتخاب متداول برای سالن‌ها و قسمت‌های غذاخوری است و در الگوهای متفاوتی وجود دارد که می توان گفت در بسیاری از مواقع، پارکت جایگزین گران برای سرامیک کف خواهد بود. چندین دلیل خوب برای در نظر گرفتن کفپوش پارکت در خانه وجود دارد. این نوع از پوشش، می تواند نسبتاً مقرون به صرفه باشد، مشروط بر اینکه گران ترین مواد را انتخاب نکنید. این امکان برای شما فراهم است تا به راحتی کفپوش هایی با طرح های لمینت و روکش چوب را تهیه کنید. هر دو گزینه هزینه کمتری نسبت به دیگر موارد دارند همچنین، کفپوش پارکت در مقایسه با دیگر کفپوش ها و یا برچسب سرامیک کف، می تواند جذابیت و زیبایی خاصی به خانه شما ببخشد و سبکی خاص را بر طراحی خانه شما ایجاد نماید که ظاهری متفاوت تر را فراهم کند.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا