سبد خرید شما خالی می باشد.
0

امروزه وجود محصولات متنوع در بازار، سبب شده است تا اغلب افراد به فکر تعویض وسایل و یا تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کار خود بیفتند. در ظاهر، تغییر دکوراسیون، کاری لذت بخش و هیجان انگیز است. اما اگر دیدگاه جزئی تری به آن داشته باشیم، متوجه مشکلات آن نیز خواهیم شد. یکی از این مشکلات، هزینه بر بودن آن است. با توجه به زیاد شدن دغدغه در زندگی افراد، ممکن است زمان کافی برای تغییر دکوراسیون وجود نداشته باشد. مثلا فرض کنید شما برای تغییر دادن دکور منزل تان، به فکر تعویض سرامیک‌ها، کاشی‌ها و رنگ دیوارها می‌افتید. انجام پروسه خرید، انتخاب، پیدا کردن نصاب، جمع آوری سایر وسایل، نصب و در نهایت نظافت منزل بسیار زمان بر خواهد بود. امروزه پیشرفت در صنعت، سبب شده است تا تغییرات لازم را در دکوراسیون منزل با کمترین هزینه و کمترین زمان انجام دهید. در ادامه به معرفی بیشتر از این محصولات می پردازیم. با ما همراه باشید.

روکش سرامیک کف

 

روکش سرامیک کف چیست؟

روکش سرامیک کف، محصولی است که به تازگی در صنعت پا به عرصه گذاشته است. روکش‌های سرامیکی، به برچسب‌های مخصوصی گفته می‌شود که قابلیت نصب بر روی کاشی و سرامیک را داشته باشند. اگر قصد انجام تغییراتی در منزل یا محیط کارتان را دارید و از طرفی هزینه و زمان کمی نیز در اختیار دارید، بهترین گزینه، انتخاب روکش سرامیک کف است. ممکن است در مکانی اجاره‌ای باشید و از ظاهر منزل‌تان رضایت کافی ندارید، در این هنگام می‌توانید با استفاده از برچسب‌های مخصوص، به محیط قبلی خود، تنوع ببخشید.

برچسب‌های کاشی و سرامیک دارای مزایای بسیاری هستند. در پشت روکش‌های سرامیک و کاشی، مقداری چسب آغشته است که افراد می‌توانند به آسانی آن را در هر محیطی که می‌خواهند نصب کنند. برای نصب این محصول، نیازی به نصاب نخواهید داشت و خودتان با کمی دقت و ظرافت می‌توانید آن را در مدت زمانی کم نصب نمائید. نصب این محصول، نیازی به آماده‌سازی مواد چسبناک مانند ملات، یا ابزار خاصی مانند چکش و انبر ندارد. تنها کاری که قبل از نصب باید انجام داد این است که، محیط قبلی را از هر گونه گردوغبار، چربی و ... بزدایید. این محصولات پس از نصب، آلودگی و کثیفی به خود جذب نمی‌کند، اگر بخواهید آن‌ها را تمیز کنید، بسیار راحت و آسان می‌توانید این کار را انجام دهید. جداسازی این روکش‌ها نیز کار بسیار آسانی است و هر زمان که تمایل به انجام این کار را داشتید، می‌توانید بدون هیچ نگرانی آن را انجام دهید. متأسفانه عیبی که این برچسب‌ها دارند، طول عمر آن‌ها است. اگر این برچسب‌ها را برای کف منزل یا محیط کار استفاده نمائید، به تدریج رفت و آمدهایی که بر روی آن خواهد شد، سبب فرسودگی آن‌ها می‌شود. اما اگر این برچسب‌ها بر روی کاشی‌ها مورد استفاده قرار گیرند، عمر بیشتری نسبت به برچسب‌های کف زمین خواهند داشت.

روکش سرامیک کف

برچسب سرامیک کف

همان طور که در قسمت قبل اشاره شد، ممکن است برچسب سرامیک کف، به دلیل ترددهای فراوان در مدت زمان کوتاهی، درخشندگی و تازگی خود را از دست داده و به تدریج نابود شود. خوشبختانه برای این معضل نیز راه حلی وجود دارد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که خواهان عمر بیشتر این برچسب‌ها هستید، باید بعد از اتمام نصب این برچسب‌ها، لایه‌ای که جنس پلاستیکی دارد و ضد خش نیز است را بر روی برچسب‌ها، پرس نمائید. شاید نصب برچسب‌ها نیازی به حضور نصاب نداشته باشد، اما پرس کردن این لایه پلاستیکی و ضد خش، نیازمند حضور یک فرد ماهر است. قراردهی این لایه پلاستیکی، دارای مزایای بسیاری است. شما با انجام این کار، برچسب‌های سرامیکی خود را در برابر نور خورشید، آب و باران، هر گونه رطوبت و ... مقاوم می‌کنید. خاصیت براق کننده ای که این لایه پلاستیکی دارد، سبب زیبا جلوه کردن کف زمین خواهد شد. نکته‌ای که باید در خصوص استفاده از برچسب‌های سرامیک گفته شود، این است که از استفاده این محصولات در محیط‌هایی که به صورت مداوم با آب سروکار دارند، اجتناب فرمائید. مثلا استفاده این محصولات در محیط‌هایی مانند: سرویس‌های بهداشتی توصیه نمی‌شود. در صورتی که اصرار به انجام این کار دارید، در هنگام نصب این برچسب‌ها، به چسب موجود بر روی این محصولات اتکا نکنید. می‌توانید با استفاده از اسپری‌ها و چسب‌های مخصوص، آن‌ها را نصب کنید.

 

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا