سبد خرید شما خالی می باشد.
0
انواع سرامیک کف براق

انواع سرامیک کف براق، دارای زیبایی های بصری بالایی است که به راحتی می تواند هر کسی را جذب خود کند. این نوع از مصالح، طیف وسیعی از سرامیک هایی با پوشش براق، درخشان و چشم نواز هستند که سبکی خاص و زیبایی قابل توجهی را به هر فضایی می بخشند. البته باید اشاره کرد که این نوع از سرامیک، روی کف ورودی خوب به نظر می رسند زیرا موقعیت هایی هستند که پس از ورود به هر ساختمانی، مورد توجه قرار می گیرند. علاوه بر این، آنها عمدتاً در اندازه های 20*30 سانتی متر، 30*60 سانتی متر یا 60*120 سانتی متر تولید و عرضه می شوند که در انواع سرامیک کف براق معمولی، سرامیک کف براق پولیش و سرامیک کف براق سوپرپولیش می توانید آن ها را تهیه نمایید. ضمن آن که می توان آن ها را در محیط های تجاری و مسکونی استفاده کرد زیرا این امکان را دارند تا هر فضایی را شیک و مدرن نمایند. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع سرامیک کف براق به مارکت سرام مراجعه کنید.

انواع سرامیک کف براق 

سرامیک کف براق معمولی

لازم به ذکر است که سرامیک کف براق معمولی به بازتاب نور از سطح کمک می‌کند اما باید گفت که از نظر کیفیت و عملکرد، در مقایسه با سرامیک مات، تفاوتی وجود ندارد. به طور معمول، این سرامیک ها در کارخانه های مختلف با استفاده از مواد و فرآیند ساخت یکسانی تهیه می شوند. به این معنی که خود سرامیک، می تواند کیفیت های بالا و بادوام را ارائه دهد. می توان گفت که در انواع سرامیک کف براق، وجه تمایز واقعی در لعاب تکمیلی است که به عنوان لایه بالایی، روی سطح سرامیک اعمال می شود اما باید اشاره کنیم که این نوع از سرامیک ها، قادر هستند با توجه به نوع براقیتی که در ظاهر دارند، فضاهای کوچک را بزرگتر نشان دهند. ضمن آن که می توانند نواحی را روشن‌تر ‌کند. این ویژگی‌های بازتاب نور، باعث می‌شود که محیط روشن‌تر دیده شود از همین روست که این نوع از سرامیک، بهترین انتخاب برای اتاق‌هایی با نور کم هستند از سویی دیگر، با یک سطح صاف و صیقلی، انواع سرامیک کف براق معمولی، قابلیت تمیز کردن آسان تری را خواهند داشت. به راحتی، با استفاده از یک پارچه یا جاروبرقی، تمیزکردن آن ها ممکن می شود و این همان چیزی است که این سرامیک ها را به گزینه‌ای محبوب برای آشپزخانه و حمام تبدیل می‌کند.

سرامیک کف براق پولیش

دسته سرامیک کف براق پولیش شامل سرامیک هایی با روکش صیقلی و پرداخت براق است. در این نوع از سرامیک، در طول فرآیند پرداخت، منافذ میکروسکوپی روی سطح سرامیک ها، باز می شوند. این منافذ، نور را به شکل متفاوتی منعکس می‌کنند و بنابراین می‌توان انتظار داشت که گاهی اوقات، تغییری در درخشندگی را مشاهده کنید که تحت شرایط نوری خاص به صورت یک تیرگی جزئی در بخشی از سطح انواع سرامیک کف براق پولیش ظاهر می‌شود به همین ترتیب، ضخامت های متفاوتی از سیلر، ممکن است به عنوان تغییرات در درخشندگی درک شود.

سرامیک کف براق پولیش

سرامیک کف براق سوپرپولیش

از سویی دیگر، سرامیک کف براق سوپرپولیش، دارای سطوح براق و پوشش لعابی هستند که نور را در مقایسه با انواع دیگر سرامیک، منعکس می کنند. این نوع از سرامیک ها، عمدتا برای مناطق کوچک ایده آل هستند زیرا هر منطقه ای را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهند. توجه داشته باشید که آنها با کاشی های براق پولیش متفاوت هستند. بارزترین تفاوت بین انواع سرامیک کف براق پولیش و سوپر پولیش، میزان نوری است که منعکس می کنند. این نوع از سرامیک، در رنگ‌ها و سایه‌های مختلف موجود هستند و برای سرویس‌های بهداشتی نیز مناسب می باشند. این سرامیک های درخشان فوق‌العاده براق با روکش صیقلی، می‌توانند به هر فضایی، احساسی از لوکس و مدرن بودن را منتقل کنند. بنابراین، در صورتی که به سطوح براق علاقه دارید، باید سرامیک کف براق سوپرپولیش را انتخاب کنید. آن ها را می توان در هر فضایی، چه اتاق نشیمن و چه حمام، استفاده کرد. آن ها مانند نامشان، نماد شکوه، کلاس و نوآوری هستند و می‌توانند جلوه‌ای عالی به دیوارها و کف اتاق‌ ببخشند. ضمن آن که انواع سرامیک کف براق سوپر پولیش، در سایزهای مختلف 30*60 سانتی متر، 30*45 سانتی متر و 60*120 سانتی متر موجود است که در طرح های متنوعی ارائه می شود همچنین، به دلیل قابلیت تمیز کردن آسانی که دارند، می توانند در قسمت شومینه نیز استفاده شوند در صورت نصب آن ها، حذف دوده و کثیفی از شومینه آسان خواهد بود.

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا