سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بهترین سرامیک برای کف مغازه

کف مغازه می‌تواند از طریق رنگ، طرح، میزان بازتاب نور و به طور کلی طراحی، به عنوان یکی از عوامل تأثیر گذار در زیبایی مغازه و ایجاد تأثیر اولیه بر مشتریان شما عمل کند. اما کف مغازه، علاوه بر جنبه زیبایی، باید با طول عمر بالا، دوام و استحکام خود در آینده برای شما هزینه تراشی نکند. سنگ‌های طبیعی مانند سنگ مرمر و تراورتن ظاهری کلاسیک و شیک دارند اما نگهداری و تعمیر آنها دشوار و هزینه‌بر است. ما سرامیک کف را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا این محصول می‌تواند با هر بودجه و سلیقه‌ای، از مدرن گرفته تا سنتی و کلاسیک، نیازهای شما را در خصوص کف پوش مغازه برطرف کند. در حال حاضر، پیشرفت‌های بی‌نظیری در صنعت چاپ حاصل شده است که به مصرف کننده گزینه‌های فراوانی از قبیل سرامیک با طرح پارکت و سرامیک با طرح سنگ‌های گران‌بها مانند مرمر را ارائه می‌کند.

مارکت سرام بزرگ ترین فروشگاه عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران آماده است تا سرامیک کف مغازه شما را به صورت جزئی یا عمده تهیه کند.

عوامل تأثیر گذار در خرید بهترین سرامیک برای مغازه

پیش از اینکه برای خرید بهترین سرامیک برای کف مغازه اقدام کنید، بهتر است موارد خاصی را مد نظر قرار دهید. برای مثال اگر مغازه محصولات آرایشی و بهداشتی دارید، علاوه بر اینکه رفت و آمد در مغازه شما زیاد است، کف پوش مغازه با پاشنه کفش خانم‌ها نیز تماس زیادی خواهد داشت. پاشنه کفش خانم‌ها می‌تواند به سادگی بر روی بهترین سرامیک برای کف مغازه خط و خش ایجاد کند. به همین دلیل بهترین سرامیک برای کف مغازه شما سرامیکی روشن و ساده و مات خواهد بود تا در صورت ایجاد خش زیبایی‌ خودش را از دست ندهد. موارد زیر از دیگر عواملی هستند که باید قبل از خرید بهترین سرامیک برای مغازه مورد توجه قرار بگیرند:

  • حجم رفت وآمد روزانه
  • میزان تماس با پاشنه کفش
  • میزان تماس با گرد و خاک
  • میزان تماس با اجسام سنگین
  • میزان رطوبت موجود در محیط

عوامل تأثیر گذار در خرید بهترین سرامیک برای مغازه   

بهترین سرامیک برای کف مغازه په ویژگی هایی دارد؟

در حالی که ممکن است گزینه‌های ارزان موجود در بازار نیاز شما را برای مدت کوتاهی بر طرف کنند، شما می‌توانید با نصب سرامیک و مراقبت مناسب سال‌ها برای تعمیر و نگهداری از سرامیک هزینه نکنید.
سرامیک لعابدار نسبت به جایگزین بدون لعاب بیشتر مستعد خراشیدگی است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم در فضایی که رفت و آمد زیاد است از سرامیک لعابدار استفاده نکنید.
به طور کلی سرامیک از لکه پذیری بسیار پایینی برخوردار است، در نتیجه میزان شستشو و استفاده از مواد شوینده شیمیایی به شدت کاهش می‌یابد.
سرامیک لعابدار لغزنده‌تر از سرامیک بدون لعاب است. با توجه به ترافیک بالای رفت و آمد در مغازه‌ها و احتمال سرخوردن مشتریان به شما پیشنهاد می‌کنیم از سرامیک بدون لعاب استفاده کنید.
دلیل اصلی استفاده از سرامیک در مغازه‌ها، مراکز تجاری و خانه‌ها این است که نگهداری آن ساده است. به راحتی لک نمی‌شود، نیازی نیست نگران ریختن مایعات بر روی سرامیک باشید و از همه مهمتر سرامیک می‌تواند ترافیک زیادی را تحمل کند. برای تمیز کردن منظم بهترین سرامیک کف مغازه می‌توانید از جاروی خشک یا پارچه مرطوب استفاده کنید. بهترین سرامیک برای کف مغازه مستحکم است، به راحتی نمی‌شکند و آسیب نمی‌بیند. با این حال، در صورت شکستن به راحتی جایگزین می‌شود.

بهترین سرامیک برای کف مغازه په ویژگی هایی دارد؟   

بهترین سرامیک برای کف مغازه در مارکت سرام

سرامیک‌های مارکت سرام در رنگ‌ها، طرح‌ها، بافت‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف در دسترس مشتریان قرار دارند. از سرامیک‌های منتخب این فروشگاه می‌توان به سرامیک طرح سنگ مرمر، سرامیک طرح سنگ، سرامیک سه بعدی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع سرامیک، نحوه ارسال و همچنین دریافت مشاوره با متخصصان با ما تماس حاصل فرمایید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا