سبد خرید شما خالی می باشد.
0

بسته بندی کاشی و سرامیک برای کارخانه تولید کننده این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که می تواند نشان دهنده کیفیت و دقت کاری بالای آن کارخانه باشد. به همین جهت واحد کنترل کیفی با استانداردهای کاملی نظارت دقیق و همه جانبه ای باید روی نحوه ، شرایط و درجه بسته بندی های کاشی و سرامیک داشته باشند.

مشخصات بسته بندی کاشی و سرامیک

هر کارتن بسته بندی برای هر گروه از کاشی و سرامیک، مشخصات خاص خود را شامل می شود. ابعاد و تعداد سرامیک در هر بسته ( یا کاشی )، نام و علامت تجاری و کشور سازنده، نوع و درجه بندی کاشی یا سرامیک، نوع مصرف، نوع سطح لعابدار یا غیرلعابدار و اندازه کاری مدولار یا غیرمدولار و ... می تواند جزء مواردی باشد که روی بسته بندی ها ذکر می شوند.

کارتن کاشی و سرامیک

هر کارتن کاشی و سرامیک برای هر کارخانه ای بسته بندی خاص خود را دارد و نحوه چیدمان آن ها بر روی پالت های بسته بندی متفاوت است. در این صفحه‌ی مارکت سرام می توانید جدول وزنی و مشخصات بسته بندی کارتن های کارخانه های تولیدکننده کاشی و سرامیک را مشاهده و مقایسه فرمایید.

بسته بندی صبا کاشی

پالت بسته بندی چیست ؟ پالت نوعی سازه مقاوم و مسطح است از جنس چوبی، پلاستیکی و یا فلزی که به جهت حمل و نقل و نگهداری آسان کاشی و سرامیک استفاده می...

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا