سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بسته بندی صبا کاشی

پالت بسته بندی چیست ؟

پالت نوعی سازه مقاوم و مسطح است از جنس چوبی، پلاستیکی و یا فلزی که به جهت حمل و نقل و نگهداری آسان کاشی و سرامیک استفاده می شود. پالت ها در سایزها و وزن های مختلفی ساخته می شوند که این بستگی به اندازه و نوع کاشی و سرامیک کف متغیر می باشد. هرچه سایز محصولات بزرگتر پالت نیز بزرگتر است و هرچه محصولات سنگین تر باشند باید نوع پالت به گونه ای ساخته شود که مقاومت تحمل بار آن را داشته باشد. محصولات کاشی و سرامیک را به کمک تسمه فلزی یا پلاستیکی بر روی پالت محکم می کنند. پالت ها را با کمک دستگاه های بالابری چون لیفتراک، لودر جلو، جک پالت، یا جرثقیل جابه جا می کنند.

انواع پالت بسته بندی صبا کاشی

شرکت صبا کاشی جهت بسته بندی کاشی دیوار و سرامیک خود بر اساس وزن و ابعاد آن ها، پالت های متفاوتی را ارائه می کند. در زیر مشخصات بسته بندی تولیدات شرکت صبا کاشی را مشاهده می کنید. در ادامه جهت اطلاع از نحوه بسته بندی محصولات با مارکت سرام همراه باشید.

بسته بندی صبا کاشی

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید در شرکت صبا کاشی 9 مدل بسته بندی پالت وجود دارد. هر پالت تعداد کارتنی که متحمل می شود متفاوت است. به طور مثال در ردیف 1 تعداد 112 عدد کارتن با ابعاد 25 در 25 می تواند قرار بگیرد که در هر کارتن 16 عدد کاشی یا سرامیک با همین ابعاد در یک متر مربع کارتن جای داده می شود. بدین صورت وزن هر کارتن 16.4 کیلوگرم می شود که در تعداد کارتن ها یعنی 112 عدد ضرب می شود و وزن کل پالت که حدودا 1837 کیلوگرم می شود را تشکیل می دهد. به همین منوال بقیه بسته بندی ها مشخص می شود.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا