سبد خرید شما خالی می باشد.
0
آیا سرامیک برای کف پارکینگ مقاومت دارد

با افزایش روز افزون وسایل نقلیه در سال‌های اخیر، پارکینگ‌ها به یک ضرورت تبدیل شده‌اند. هیچ مجتمع مسکونی، مرکز خرید یا بیمارستانی نمی‌تواند بدون پارکینگ به فعالیت خود ادامه دهد زیرا تقریباً این روزها همه یک وسیله نقلیه شخصی دارند. افزایش نیاز به پارکینگ باعث شده است که کف پوش پارکینگ در اولویت معماران و ساختمان سازان قرار بگیرد زیرا در صورتی که کف پوش مناسبی برای پارکینگ انتخاب نشود هزینه تعمیر و نگهداری این فضا به شدت افزایش پیدا می‌کند. در این مطلب قصد داریم مزایای استفاده از سرامیک را برای کف پارکینگ مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که آیا سرامیک برای کف پارکینگ مقاومت دارد یا خیر.

ویژگی‌های سرامیک مناسب برای پارکینگ

از آنجایی که کفپوش در مکان‌هایی نصب می‌شود که بیشترین رفت و آمد را دارد، باید مصالح مناسبی برای آن انتخاب شود تا در طول زمان کیفیت خود را حفظ کند و نیازی به تغییر و تعمیر وجود نداشته باشد.

  • سرامیک ضد آب است و برای شستشوی مداوم مناسب است.
  • اگر سرامیک با گذشت زمان آسیب ببیند، می‌توان آن را به راحتی تعویض کرد.
  • سرامیک را می‌توان با استفاده از مواد شوینده به راحتی تمیز کرد و مانند روز اول براق و تمیز کرد.
  • سرامیک تنوع رنگ بسیار زیادی دارد و با هر سلیقه و طراحی سازگار است.
  • سرامیک یک محصول مقرون به صرفه و ارزان‌تر از سنگ است.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد و به عنوان کف پوش سخت استفاده می‌شود.

سرامیک‌های بدون لعاب در هنگام نصب باید آب بندی شوند تا از نفوذ آب به سطح زیرین جلوگیری شود در نتیجه در برابر نفوذ آب مقاوم می‌شوند.

ویژگی‌های سرامیک مناسب برای پارکینگ   

مزایای سرامیک برای کف پارکینگ

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب مصالح کف پارکینگ مورد توجه قرار دهیم این است که آیا پارکینگ در فضای سرپوشیده قرار دارد و یا رو باز؟ یعنی آیا قرار است شرایط آب و هوایی بر مصالح مورد استفاده در پارکینگ تأثیر بگذارند یا خیر. فرقی ندارد که پارکینگ شما در چه موقعیتی قرار دارد، با توجه به اینکه سرامیک مزایای فراوانی دارد و از سنگ مقرون‌ به صرفه‌تر است، ما سرامیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سرامیک به طور کلی در برابر نور خورشید و نفوذ آب بسیار مقاوم است و به راحتی تغییر رنگ نمی‌دهد. از دیگر مزایای سرامیک برای محیط پارکینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع سرامیک از نظر طرح و رنگ زیاد است.
  • در برابر خط و خش بسیار مقاوم است.
  • آلودگی را به خود جذب نمی‌کند.
  • سرامیک در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.
  • سرامیک در برابر خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • یکی از مزایای بارز سرامیک نصب سریع و کم هزینه این محصول است.

مزایای سرامیک برای کف پارکینگ   

نکات نگهداری از سرامیک کف پارکینگ

مهمترین مزیت سرامیک این است که مراقبت از آن آسان است. با توجه به اینکه کف پارکینگ در مجاورت انواع روغن ماشین قرار دارد باید از مصالحی ساخته شود که قابل شستشو باشد و مواد شیمیایی به ساختار آن آسیبی نرساند. سرامیک با ویژگی نفوذ ناپذیری و مقاومت در برابر آب و شوینده‌های بسیار قوی می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب در کف پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرد.
سرامیک علاوه بر اینکه یک محیط امن برای وسیله نقلیه شما فراهم می‌کند، این قابلیت را در اختیار معمار ساختمان قرار میدهد تا با بهره‌گیری از طیف وسیعی از رنگ‌ها، فرم‌ها و طرح‌های سرامیک فضای زیبایی را در پارکینگ ساختمان شما ایجاد کند. سرامیک با حداکثر استحکام می‌تواند در برابر ترافیک متحرک در داخل پارکینگ ها مقاومت کند و دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود.
مارکت سرام استانداردهای کیفی بالا و طول عمر محصولات خود را تضمین می کند. ما اطمینان حاصل می کنیم که مواد اولیه از مکان های معتبر تهیه شده است. اگر به دنبال انتخاب بهترین نوع سرامیک موجود در بازار برای کف پارکینگ هستید و نیاز به مشاوره دارید با ما تماس حاصل فرمایید و از آخرین قیمت سرامیک مطلع شوید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا