سبد خرید شما خالی می باشد.
0
راهنمای انتخاب سرامیک کف پذیرایی

امروزه سرامیک کف نقش مهمی را در هر محیطی ایفا می کند و با پیشرفت همگانی تنوع سرامیک ها در جنس و طرح و سایز و... افزایش یافته است و هر کسی با توجه به سلیقه خود می تواند سرامیکی برای کف انتخاب کند. راهنمای انتخاب سرامیک کف پذیرایی امری مهم در این زمینه است. برای خرید این محصول که بسیار قابل توجه و دقت طراحان دکوراسیون و دیگر افراد می باشد باید به نکات بسیاری اهمیت دهید و آن ها را نادیده نگیرید تا بتوانید محیط زیبا و چشم نوازی را خلق کنید.
با توجه به اینکه سرامیک کف همه مکان های منزل یا محل کار و یا... مهم است، سرامیک کف پذیرایی مهم ترین قسمت همه آن ها است، بنابراین در انتخاب رنگ و طرح آن باید بسیار دقت کرد و متناسب با دیگر اجزای محیط آن را گزینش کرد. رنگ سرامیک و طرح کار شده روی آن و همچنین ابعاد آن در بزرگ تر و یا کوچک تر نشان دادن محیط تاثیر بسزایی دارد. برای مثال رنگ های گرم در بزرگ تر به نظر رسیدن فضا تاثیر دارند و رنگ های سرد معمولا محیط را کوچک تر نشان می دهند.

راهنمای انتخاب سرامیک کف پذیرایی

نکات مهم خرید سرامیک کف پذیرایی

از آنجایی که در این مقاله سعی داریم راهنمای انتخاب سرامیک کف پذیرایی را ارائه دهیم، نکاتی را پیرامون گزینش سرامیک کف پذیرایی، خدمتتان ارائه می دهیم.
مواردی از جمله مقدار رطوبت محیط پذیرایی، مقدار نور و روشنایی محیط، چگونگی دمای محیط و رنگ های دیگری که در محیط خود از آن ها استفاده کرده اید، هنگام خرید این محصول بسیار مهم هستند. از اولین نکاتی که هنگام خرید سرامیک کف باید به آن دقت داشته باشید، ضخامت آن است زیرا این محصول در معرض صدمات بسیاری قرار دارد. سرامیک های کف باید بتوانند وزن و فشار زیادی را تحمل کنند و در اثر ضربه یا وزن سنگین تخریب نشود و استحکام خود را حفظ کند.
همچنین سرامیک های کف باید ضدآب باشند و رطوبت نتواند به آن ها آسیب بزند. لغزنده نبودن این مصالح نیز از پوئن های مثبت آن است. همینطور بهتر است اگر محیط شما بزرگ و دلباز است از سرامیک هایی با ابعاد متوسط و کوچک تر استفاده کنید تا فضاهای خالی محیط فراخ شما را بتواند جبران کند. اگر محیط شما چندان بزرگ نیست، بهتر است از سرامیک های کف تیره استفاده نکنید زیرا این کار سبب کوچک تر نشان دادن فضای شما می شود و محیطی نسبتا دلگیر را به وجود می آورد. البته همه چیز بسته به سلیقه خودتان است.

نکات مهم خرید سرامیک کف پذیرایی

مارکت سرام ارائه انواع سرامیک کف پذیرایی

به هنگام خرید سرامیک کف باید به کیفیت آن توجه زیادی کرد، زیرا کیفیت بالای آن در موارد بسیاری دارای اهمیت است. این محصول باید از لحاظ جنس درجه یک باشد و به راحتی فرسوده نشود، وزن و فشار زیاد را بتواند تحمل کند و همچنین در برابر رطوبت مقاوم باشد و سریع دچار تغییر و تخریب نشود. سرامیک ها باید ضد حریق باشند و همچنین در دماهای گوناگون استحکام خود را حفظ کنند، نباید لغزنده باشند و سبب لغزش افراد یا اسباب شوند.
البته طرح و نقش آن ها نز از اهمیت بسیاری برخوردار است، باید آن را متناسب با دیگر اجزای محیط برگزینید تا به زیبایی محیط خود بیفزایید. اگر به دنبال سرامیکی با همه این ویژگی ها می گردید، جای خوبی را انتخاب کردید. مارکت سرام ارائه انواع سرامیک کف پذیرایی را دارد و سال هاست در این زمینه فعالیت می کند. همواره کیفیت اجناس خود را بالا نگه می دارد و به خواسته مشتریان عزیز خود توجه می کند. خدا را شاکریم توانسته ایم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم و شما را از خریدتان پشیمان نکنیم.
مارکت سرام سعی دارد با توجه به شرایط اقتصادی کشور، برترین سرامیک ها را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه دهد. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتردر سایت مارکت سرام جستجو کنید و یا با مشاورین حاضر در مجموعه مارکت سرام تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. مارکت سرام به رفاه حال شما می اندیشد.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا