سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بهترین سرامیک کف پذیرایی

امروزه آنقدر طرح ها و رنگ ها، جنس و نوع لعاب، اندازه ها و برند های متنوعی برای سرامیک ها به وجود آمده که می توان همه سلیقه ها را پوشش داد و به نحوی همه را راضی کرد. انتخاب سرامیک برای کف آشپزخانه کاملا بسته به سلیقه خودتان است، اما اگر می خواهید انتخاب بهتر و مطمئن تری انجام دهید برخی از تجربیات دیگران را در اختیار شما قرار می دهیم.
البته دوام و استقامت، کیفیت، میزان لغزندگی، میزان توانایی جذب آب و لکه پذیری آن در گزینش سرامیک برای کف پذیرایی بسیار مهم است. بهترین سرامیک برای کف را می توانید از بین انواع سرامیک هایی که در بازار موجود هستند، با توجه به فضایی که قصد دارید سرامیک را در آنجا به کار ببرید، انتخاب کنید. به کارگیری از سرامیک مناسب برای کف پذیرایی از بهترین گزینه ها برای انتخاب کفپوشی زیبا و چشم نواز، لوکس و مدرن، براق و مجلل است. استفاده از سرامیک کف با سایز بزرگ، در کف سالن و پذیرایی و اتاق های منزل، باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای داخل خانه می شود.

بهترین سرامیک کف پذیرایی

بهترین جنس سرامیک کف پذیرایی

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید سرامیک کف پذیرایی باید به آن دقت کنید متریال به کار رفته در سرامیک است. سرامیک های کف میبایست از کیفیت خیلی زیادی برخوردار باشند، تا در مقابل ضربات و فشار بتوانند مقاوم باشند. این سرامیک ها به دلیل اینکه در کف به کار رفته اند و به طور مداوم در معرض سایش قرار دارند، اگر کیفیت بالا و مناسبی نداشته باشند به آسانی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، طرح و نقش و رنگ آن ها به طور کامل دچار تغییر می شوند.
در حالت کلی ما دو نوع سرامیک پرسلان و غیر پرسلان داریم. سرامیک هایی که از جنس پرسلان هستند، در فشار خیلی زیاد و دمای بالا از خاک رس (فیلتر شده) ، ماسه بسیار ریز و پودر فلدسپار ساخته شده اند. سرامیک های غیر پرسلانی در دمای پایین و فشار بسیار کمتر از خاک رس (پاکسازی نشده) و بعضی از مواد معدنی تولید شده اند.
سرامیک های پرسلانی در دو شکل لعاب دار و بی لعاب هستند، طرز تهیه آن ها با همدیگر فرقی ندارند. تنها اختلافی که با همدیگر دارند، این است که سرامیک پرسلان لعاب دار در کوره هنگام پخت یک مرحله اضافه دارد. سرامیک های پرسلانی بعد از اینکه پخته شدند، بافتی متراکم و سطحی ناصاف و زبر پیدا می کنند. چون سرامیک ها با این ویژگی ها در همه محیط ها کاربردی نیستند، با استفاده از شیوه پولیش، سطح کار را صاف و یکدست می کنند.
سرامیک ها با داشتن منافذ و درزهای فراوان به دلیل جذب بالای ذرات غبار و آب و غیره، دچار فرسایش و تخریب می شوند، بنابراین با به کارگیری پوشش های نانو، از رخ دادن این اتفاق جلوگیری می کنیم. اکنون با مواردی که خدمت شما عرض کردیم تا حدود زیادی با جنس سرامیک با کیفیت آشنا شدید.

بهترین سرامیک کف پذیرایی

بهترین ابعاد سرامیک کف پذیرایی

ابعاد و اندازه سرامیک کف با دقت نظر به نوع و طرح کاشی که توسط شما گلچین شده است دارد. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، سرامیک هایی با سبک های کلاسیک ایرانی و اروپایی در هر دو حالت مات و براق در ابعاد کوچک به کار می روند، ولی سرامیک های مدرن در ابعاد بزرگ به کار می روند.
امروزه تنوع ابعاد و سایز های کاشی و سرامیک ها بسیار زیاد شده است. سرامیک ها اکثرا شکل های مربعی و 4 ضلعی دارند، اما کاشی های 6 ضلعی که سبک های قدیمی را برای ما تداعی می کنند را نمی توان کنار گذاشت هر چند که امروزه زیاد کاربردی ندارند. در ادامه سایزهای استاندارد موجود برای سرامیک را برایتان می گوییم.

  1. ۲0 در ۲۰ سانتی‌متر
  2. ۲۵ در ۲۵ سانتی‌متر
  3. ۳۰ در ۳۰ سانتی‌متر
  4. ۳۰ در ۶۰ سانتی‌متر
  5. ۳۰ در ۹۰ سانتی‌متر
  6. ۴۰ در ۴۰ سانتی‌متر
  7. ۴۰ در ۸۰ سانتی‌متر
  8. ۴۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر
  9. ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر
  10. ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر
  11. ۶۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر
  12. ۸۰ در ۸۰ سانتی‌متر

در مارکت سرام می توانید هر مدل کاشی با هر طرحی را در هر ابعادی، مناسب با دکوراسیون منزل یا محل کارتان تهیه کنید و از انتخاب خود راضی باشید. مارکت سرام همواره به رفاه حال شما می اندیشد.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا