سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک برای کف ایوان

همانطور که می دانید امروزه سرامیک ها یکی از کفپوش های محبوب و پرکاربرد هستند. دلایل بسیاری چون تنوع بالا، قیمت مناسب، مقاومت در برابر رطوبت، قابلیت شستشو و ... محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است.
سرامیک ها در محیط های مختلفی به کار می روند که یکی از آن ها کف ایوان خانه هاست.

انواع سرامیک مناسب برای کف ایوان

عواملی چون دوام، لغزندگی، جذب آب، لکه پذیری و ... می توانند درانتخاب سرامیک برای کف ایوان تاثیر گذار باشند. به همین دلیل لازم است با دقت انتخاب کنید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.
سرامیک هایی که برای کف ایوان مورد استفاده قرار می گیرند جذب آب بسیار کمی دارند و بیشتر از نوع گرانیتی و پرسلانی هستند. این نوع سرامیک ها با توجه به پوشش رویشان به دو مدل لعاب دار و بدون لعاب تقسیم می شوند.

  • سرامیک گرانیتی:
    سرامیک گرانیتی که برای کف ایوان استفاده می شود ترکیبی از خاک رس است که فاقد کربنات (به خصوص کربنات کلسیم) است. در فرآیند پخت این سرامیک با اضافه کردن رنگ دانه به سرامیک، طرح مورد نظر به دست می آید.
    سرامیک های گرانیتی به دلیل اینکه فاقد لعاب هستند به وسیله سنگ ساب پولیش می شوند تا سطح آن ها شیشه ای و براق شود. طرح های رایج این سرامیک که برای کف ایوان قابل اجرا هستند شامل فلفل نمکی، رگه ای و قالب های رستیک می باشند.
  • سرامیک پرسلانی:
    سرامیک های پرسلانی به دلیل ویژگی هایی که دارند برای فضاهایی چون ایوان بسیار مناسب می باشند. این نوع سرامیک ها در دمای بالا پخت می شوند. به همین دلیل ماهیت شیشه ای و تخلخل آن کم است.
    سرامیک پرسلانی ضخامت بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی دارند در نتیجه جذب آب کمتری خواهند داشت.
  • سرامیک طرح سنگ و پارکت
    امروزه سرامیک هایی با طرح پارکت و چوب تولید می شوند که جایگزین مناسبی برای چوب هستند. این نوع سرامیک ها به دلیل طراحی زیبایی که دارند می توانند جلوه خاصی را به ایوان شما بدهند.
    همچنین استفاده از سرامیک هایی با طرح سنگ جلوه ای از طبیعت را به محیط ایوان هدیه می کند.

انواع سرامیک مناسب برای کف ایوان

هنگام تهیه سرامیک ایوان به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر ایوان شما محیطی پر رفت و آمد است بهتر است از سرامیک های تیره رنگ مانند طوسی و خاکستری استفاده شود تا کثیفی و آلودگی کمتر به چشم آید.
یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب سرامیک کف برای ایوان، مقاومت سطحی است که اهمیت بسیار بالایی دارد. سرامیک های لعابی مقاومت سطحی بالاتری دارند و برای محیط هایی چون ایوان و ورودی خانه بسیار مناسب هستند.
در انتخاب سرامیک برای کف ایوان دقت کنید که از مدل های درجه یک استفاده کنید زیرا این مدل ها هیچگونه نقصی در لعابشان وجود ندارد و کاملا سالم هستند.

قیمت سرامیک کف ایوان

عوامل بسیاری در قیمت گذاری سرامیک کف برای ایوان تاثیر دارند. این عوامل شامل کیفیت، درجه بندی، نوع لعاب، هزینه حمل و نقلُ متراژ ایوان و ... هستند. به طور کلی سرامیک های پرسلانی به دلیل مقاومت بالایی که دارند قیمت بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی دارند.
اگر شما هم قصد سنگفرش کردن ایوان خود با سرامیک های مناسب را دارید می توانید با مراجعه به گالری بی نظیر مارکت سرام، طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و سرامیک مورد نظر را با کمترین هزینه و بدون دردسر خریداری کنید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا