سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک کف چه رنگی خوبه؟

امروزه استفاده از سرامیک برای کف سازی ساختمان، بسیار متداول شده است زیرا مزایایی فراوانی به همراه دارد که از جمله مهمترین آن ها: قیمت مناسب، سازگاری بالا با شرایط محیطی، عدم نیاز به برشکاری فراوان، ابعاد متنوع و زمان اجرای کوتاه را می توان نام برد. سرامیک در رنگ و طرح های متعددی ساخته می شود و دسته ای از آنها با رنگ های خاصی در بازار موجود هستند که برای کفسازی مناسب تر می باشند. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چه رنگی برای سرامیک کف مناسب است. برای اطلاع از قیمت و خرید سرامیک کف می توانید به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

نکاتی درباره سرامیک کف و انتخاب بهترین رنگ آن

سرامیک در واقع از خاک مخصوص ساخته شده است که بعد از ترکیب با مواد خاص و اضافه کردن آب به آن، به صورت گل درآمده و در مرحله آخر در کوره پخته می شود. قابلیت اصلی سرامیک مقاومت آن در برابر نفوذ آب می باشد و در صورت نفوذ رطوبت به سرامیک، ساختار آن حفظ می گردد و دچار از هم پاشیدگی نمی شود که این امر به طور مستقیم با مواد اولیه و شرایط ساخت آن وابسته است. به صورت کلی سرامیک ها را می توان در دیوار و همچنین کف ساختمان مورد استفاده قرار داد و حتی در مواردی از سرامیک برای نما کاری استفاده کرد. دلیل کاربرد فراوان سرامیک، فرآیند اجرای ساده آن و نمای زیبایی می باشد که با هر سلیقه ای می توان سرامیک مورد نظر را انتخاب کرد و شمار متعددی از سرامیک ها در بازار موجود است. سرامیک در رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشد و به صورت کلی بسته به سلیقه مشتری می توان رنگ های مورد پسند را در کف ساختمان به کار برد. اما توجه به نکاتی که در ادامه به آن می پردازیم برخی رنگ ها سبب می شود که ظاهری زیباتر ایجاد شده و  کف سازی و سرامیک کاری به صورت مناسب تری انجام گیرد.

نکاتی درباره سرامیک کف و انتخاب بهترین رنگ آن

ویژگی های بهترین رنگ برای سرامیک کف 

همانگونه که اشاره شد، سرامیک ها با طرح ها و نقوش فراوانی در بازار موجود می باشند، اما رنگ های خاصی وجود دارد که برای کف سازی مناسب تر هستند. در انتخاب رنگ برای سرامیک کف باید به ویژگی هایی در مورد رنگ توجه کرد که شامل موارد زیر می باشد:

  • موقعیت و هدف استفاده از محیط:  برای اتاق پذیرایی و سرویس بهداشتی باید رنگ های متفاوتی استفاده شود. رنگ روشن سبب بزرگ جلوه کردن محیط کوچک می شود.
  • میزان نور موجود در محیط: برای اتاق های پذیرایی بهتر است از رنگ های روشن استفاده کرد.
  • برای سرامیک کف سرویس بهداشتی بهتر است از سرامیک های تیره استفاده نشود؛ زیرا به دلیل وجود رطوبت بالا همواره در کف لکه هایی به وجود می آید و رنگ تیره سبب می این لکه ها بیشتر نمایان باشند.
  • این امکان وجود دارد که رنگ های ترکیبی در سرامیک کاری استفاده نمود که می توان از دایره رنگ ها برای انتخاب رنگبندی مورد نظر، استفاده کرد. بهتر است رنگی متضاد به کار برده شود که سبب جلوه کردن سرامیک در ساختمان گردد.
همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا