سبد خرید شما خالی می باشد.
0
چیدمان سرامیک کف پذیرایی

پس از انتخاب رنگ و ابعاد کاشی و سرامیک، نکته مهم دیگری که وجود دارد، چیدمان آن هاست. چیدمان سرامیک چگونه باید باشد و از چه الگویی برای نصب کاشی ها در پذیرایی می بایست استفاده نمود؟ در واقع گزینه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که می توانید با کمک این ایده ها، زیبایی کاشی‌ و سرامیک ها را دو چندان نموده و طراحی بی‌نظیری ارائه دهید؛ به طوری که جلوه ای کاملا خاص و حرفه ای به منزل و یا محل کار شما دهد به طور مثال می توان الگویی برای کاشی های سفید در نظر گرفت که این سرامیک ها و کاشی های بی روح به گونه ای برجسته شوند که چشم هر بیننده ای را خیره نماید. برای مشاهده مدل های مختلف سرامیک کف پذیرایی به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه کنید.

روش های مختلف چیدمان سرامیک کف پذیرایی

در ادامه به بررسی روش های مختلف چیدمان سرامیک کف پذیرایی می پردازیم:

  • چیدمان راست و مستقیم سرامیک و کاشی: در این نوع چیدمان، کاشی ها یکی پس از دیگری به صورت شبکه ای مستقیم، با گوشه هایی مطابق با هم، قرار می گیرند و دوغاب به صورت خطوط متقاطع اعمال می شود. این نوع چیدمان، ظاهری تمیز و زیبا به طراحی می د‌هد و برای کاشی هایی با طرح های زیاد و یا فوق مدرن با درخششی بالا، برای نمایش زیبایی هر چه بیشتر آن ها، تعریف می شود.
    کفپوش کاشی و سرامیک با نصب مستقیم، خطوطی طولانی و مستقیم ایجاد می کند که می تواند چشم را به سمت منظره ای زیبا یا نقطه ای کانونی، هدایت کند. چیدمان مستقیم، ساده ترین الگوی نصب است البته از مربع و همسطح بودن زمین باید مطمئن بود.
  • چیدمان مورب و قطری کاشی و سرامیک: به این الگوی چیدمان، الگوی الماس نیز گفته می شود. الگوی کاشی مورب یا قطری از کاشی هایی مربع شکل، با زاویه ای 45 درجه برای ایجاد جلوه ای الماس گونه، تشکیل شده است. این الگوی کلاسیک می تواند در بزرگتر جلوه دادن فضاهای کوچک، بسیار موثر باشد. به این دلیل که چشم را به وسیع ترین قسمت الماس و زاویه های گسترده خطوط دوغاب متمرکز می کند و باعث می شود که احساس کنید در فضای بسیار بزرگتری قرار گرفته اید.
  • چیدمان آجری کاشی و سرامیک: چیدمان آجری کاشی و سرامیک، با قرار دادن هر کاشی در مرکز کاشی بالایی و پایینی، ایجاد می شود. این الگوی بسیار محبوب و ارزان قیمت برای کفپوش های کاشی و سرامیک پذیرایی نیز استفاده می شود. چیدمان آجری برای استتار عیوبی مانند دیوارهای کج نیز عالی عمل می کند. برای حداکثر کارایی، الگوی خود را قبل از شروع به کار، بچینید و حتما از فاصله دهنده های کاشی استفاده کنید تا از فاصله ثابت بین هر کاشی مطمئن باشید.
  • چیدمان صفحه شطرنجی کاشی و سرامیک: الگوی شطرنجی از دو نوع کاشی با رنگ هایی متفاوت که به صورت الگویی مستقیم و یا مورب قرار گرفته اند، تشکیل شده تا منظره ای برجسته و چشمگیر ایجاد کند. این الگو را که اغلب با کاشی های مرمر سیاه و سفید کلاسیک دیده می شود، می توان با کاشی های رنگی نیز برای یک طراحی منحصر بفرد و جسورانه ایجاد کرد.
    بهتر است الگوی شطرنجی را به طور زیرکانه ای، از وسط پذیرایی یا اتاق شروع کنید و به محیط بیرون خاتمه دهید و هنگامی که از طراحی خود راضی بودید، کاشی و سرامیک ها را نصب کنید.
  • الگوی پارچه ای یا طرح سبدی: این نوع چیدمان، شبیه به الگوی سبدی کاهی بوده و نام خود را از آن گرفته است. نمای این الگو به گونه ای است که به نظر می رسد کاشی ها به صورت زیر و رو، در هم بافته شده اند. گرچه نصب این طرح دشوار به نظر می آید، اما اغلب به صورت کاشی موزاییکی ارائه می شود. کاشی سنگ طبیعی با سایه های خاکستری، سفید و سیاه برای این الگوی شلوغ، بهترین نتیجه را خواهد داشت و به آن اجازه می دهد تا بیشتر بدرخشد.

روش های مختلف چیدمان سرامیک کف پذیرایی

نکاتی مهم درباره چیدمان سرامیک کف پذیرایی

کاشی و سرامیک ها کاربردهای فراوانی دارند، لذا با انتخاب چیدمانی مناسب برای آن ها، می توان به طراحی، جلوه ای خیره کننده و جذاب داد. طراحی ها و چیدمان های مختلف کاشی و سرامیک، هر کدام برای اهداف خاصی به کار می روند، به طور مثال اگر می خواهید فضا بزرگتر به نظر آید، می توانید از چیدمان قطری و مورب استفاده کنید و یا با یک چیدمان آجری می توانید محیطی دلپذیر و هماهنگ تر ایجاد نمایید. برای خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت سرامیک کف می توانید به سایت مارکت سرام مراجعه نمایید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا