سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بهترین مارک سرامیک کف

سرامیک های متعددی برای کف سازی در بازار موجود می باشند، اما نمی توان گفت که تمام آنها دارای کیفیت و کارایی یکسانی هستند؛ بنابراین انتخاب سرامیک مناسب نکته ای بسیار با اهمیت می باشد که نیازمند صرف و وقت بوده و باید اطلاعات کافی در مورد آنها داشته باشیم که در این مقاله به آن می پردازیم. درصد بالایی از سرامیک را خاک تشکیل داده که با استفاده از مواد دیگر و قرار دادن لعاب بر روی آن و پخت در کوره ایجاد می شود. سرامیک ها دارای رنگ ها و طرح های متفاوتی می باشند که در کیفیت های گوناگونی در بازار موجود هستند. برای انتخاب بهترین سرامیک کف به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین مارک سرامیک کف

همان گونه که بیان شد، سرامیک به دلیل استفاده از مواد اولیه متنوع و همچنین شرایط ساخته شدن گوناگون، دارای کیفیت بی شماری می باشد. در انتخاب سرامیک مناسب برای اجرا در ساختمان خود باید به نکاتی توجه کرد که شامل موارد زیر می باشند:

  • اگر در زمان کوتاهی باید تصمیم گیری کنید، سرامیکی را تهیه کنید که از درجه مناسب باشد. درجه یک شامل بهترین و با کیفیت ترین می شود و هر چه این شماره افزایش یابد، کیفیت آن کمتر می شود.
  • روش دیگر در انتخاب بهترین سرامیک، تحقیق و پرس و جو از بنا می باشد زیرا در نهایت بنا است که سرامیک را بر روی دیوار یا کف قرار می دهد و می تواند گزینه ی مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.
  • تحقیق در مورد مواد استفاده شده در ساخت سرامیک، که به صورت کلی سرامیک های با کیفیت بالا دارای ضخامت بالاتری هستند و از خاک رس در تهیه آنها استفاده شده است. نوعی خاص از سرامیک ارائه شده است که به پرسلان معروف است. فرآیند ساخت سرامیک پرسلان به این نحو است که دمای پخت آن بالاتر است و این امر باعث می شود خلل و فرج موجود در سرامیک کاهش یابد و در نهایت جذب آب آن کمتر شود که دارای کیفیت بالاتری می باشد.
  • بهتر است در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است و وسایل سنگین در آن وجود دارد از سرامیک با درجه مناسب و ضخامت بالا استفاده شود.
  • رنگ نیز در انتخاب سرامیک تاثیر گذار است که باید با توجه به محیط و کاربرد اتاق انتخاب شود.
  • بهتر است از سرامیکی استفاده شود که ضریب اصطکاک مناسبی داشته باشد.

ویژگی های بهترین مارک سرامیک کف

نکاتی در مورد انتخاب بهترین سرامیک کف

در واقع نمی توان گفت که یک مارک از سرامیک به عنوان بهترین مارک است و دلایل فراوانی در انتخاب کردن سرامیک تاثیر گذار است که از جمله مهمترین آنها مکان مورد استفاده و شرایط آب و هوایی می باشد. اگر از محصولات معمولی یا درجه دو برای سرامیک کف اتاق خواب استفاده کنیم، مشکل زیادی به وجود نمی آید؛ این در حالی است که در مورد سرویس و استخرها به دلیل وجود رطوبت بالا، با استفاده از سرامیک معمولی، کیفیت و دوام مورد نظر را نخواهید داشت و با گذشت زمان اندکی باید تعویض گردند.  برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک می توانید از طریق فروشگاه مارکت سرام اقدام نمایید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا