سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع

بسیار خوب، شما مثلا رنگ کرمی را برای سرامیک کف خانه ی خود انتخاب کرده اید، اما کار شما هنوز تمام نشده است. باید تکلیف الگوی سرامیک کف را نیز مشخص کنید. بیش از ده مدل الگو را می توانید برای سرامیک های کف فضاهای داخلی خود انتخاب کنید. بله! مربع متداول ترین الگوی کف است اما تنها مورد نيست. امروزه با وارد شدن انواع الگوها، زیبایی طرح های داخلی و دکوراسیون خانه ها چند برابر شده است. شما می توانید الگوهای لوزی، زیگزاگی، حصیری، چرخ دنده ای، قطری، نامنظم، مستطیل و ... را نیز استفاده کنید. اما سؤال اینجاست! کدام الگو مناسب ترین و زیباترین الگو برای فضاهای داخلی است؟ آیا سرامیک کف لوزی بهتر است یا مربع؟ ما در اینجا توضیحاتی را در مورد انواع الگوهای سرامیک کف برایتان آماده کرده ایم. با دنبال کردن این رهنمودها و نکته ها می توانید بهتر تصمیم بگیرید. تنوع بی نظیری از انواع کاشی و سرامیک در فروشگاه اینترنتی مارکت سرام موجود می باشد که شما عزیزان می توانید از طریق سایت این فروشگاه، پس از بازدید از محصولات، اقدام به خرید سرامیک کف و انواع کاشی نمایید.

انواع الگوهای سرامیک کف

در بالا به صورت موردی انواع الگوهای کف را برایتان بیان کردیم. در ادامه در مورد هر کدام توضیحاتی را ارائه می کنیم.

الگوی سرامیک کف مربعی

در این مدل سرامیک ها را با طرح چهارگوش و به طور تکراری و مشابه در کنار هم قرار می دهند. نکته ی مثبت در مورد این نوع الگو این است که به راحتی می توانید برای انواع فضاها از آن استفاده کنید. اما دست نگه دارید، دیگر الگوها را نیز نگاه کنید.

چیدمان سرامیک کف لوزی

در این نوع الگو، سرامیک ها را با زاویه ی 45 درجه در کنار هم قرار می دهند و طرح لوزی ایجاد می کنند. چیدمان لوزی فضاها را بزرگتر از آن چه هست، نشان می دهند و برای فضاهایی که قناص دارند، گزینه ی مناسبی است.

چیدمان حصیری

این نوع الگو بسیار جذاب است و بیشتر در طرح پارکت ها دیده می شود اما با سرامیک های مستطیل شکل نیز می توان این الگوی زیبا را در کف ایجاد کرد. البته به شما توصیه می کنیم که در اجرای این نوع الگو در کف فضاهای داخلی خود، حداقل از دو رنگ استفاده کنید. با به کار بردن دو رنگ، یک بافت زیبا ایجاد می کنید. دیگر نیازی به قالی و ... نیز نخواهید داشت.

سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع

 الگوی سرامیک کف چرخ دنده ای

این الگو نیز بسیار پرطرفدار است. می توانید طرح های بسیار زیبایی با الگو چرخ دنده ای ایجاد کنید. در این نوع طرح، سرامیک های بزرگتر اطراف سرامیک های کوچکتر را می گیرند و یک طرح هندسی زیبا ایجاد می کنند.

سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع

چیدمان سرامیک کف زیگزاگی

از نام این طرح مشخص است که طرح سرامیک ها چگونه خواهد بود. البته این را به یاد داشته باشید شما می توانید از دو رنگ یا چند رنگ نیز در این طرح استفاده کنید.

فرش سرامیکی

این نوع الگوی سرامیک کف در انواع طرح ها موجود است. در واقع کف فضاهای لوکس و پذیرایی ها را می توانید از این نوع کف کار کنید. اگر نمی خواهید بر روی کف قالی و غیره پهن کنید، می توانید از انواع فرش های سرامیکی استفاده کنید. زیباترین طرح ها را می توان با این نوع سرامیک کف پذیرایی ایجاد کرد.

سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع

چیدمان سه بعدی سرامیک

این نوع سرامیک کف طرفداران خاص خود را دارد، حالتی سه بعدی و مرموز بر روی کف ایجاد می کند. کف فضا را بولد کرده و آن را در معرض دید قرار می دهد. در فضاهای مختلف مانند استخرها، رستوران ها و فضاهای بزرگ از چیدمان سه بعدی استفاده می کنند.

چیدمان شش ضلعی

شما عاشق این چیدمان خواهید شد. وقتی قطع های شش ضلعی در کنار هم قرار می گیرند و لانه زنبوری ها، یک کندوی خوشگل ایجاد می کنند که بسیار هندسی و زیباست.

سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع

نکات مهم در خرید سرامیک کف

تا به اینجا با انواع الگوهایی که می توانید از آن ها استفاده کنید، آشنا شدید، بهترین آن ها قطعا مناسب ترین آن ها خواهد بود. شما باید با توجه به سلیقه و نوع فضا و نیازهای خود الگوی مناسب را انتخاب کنید. تنها باید همیشه به خاطر داشته باشید، سرامیک های لعاب کاری شده را برای فضاهای خود انتخاب کنید. سرامیک ها خنک هستند، برای مناطق گرم، بهترین انتخاب برای کف، سرامیک است. از میان این الگوها، چیدمان مربع برای بسیاری از فضاها و چیدمان سه بعدی برای فضاهای خاص به کار می رود. بهتر است که اگر فضاهای شما قناص دارد از الگوی مربعی استفاده کنید، اگر هم می خواهید فضاهای خود را بزرگتر نشان دهید، از الگوهای حصیری و لوزی استفاده کنید.

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا