سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن

چگونه می توان بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن را انتخاب کرد؟ چرا دکوراسیون بعضی خانه ها بسیار جذاب و گیراست؟ اگر می خواهید رنگ برای سرامیک کف سالن انتخاب کنید، چند ترفند وجود دارد که کافیست آنها را دنبال کنید تا به زیباترین و بهترین رنگ سرامیک کف سالن دست یابید. تفاوت معماران و طراحان با ما این است که ما در بهترین حالت تنها دیوار را می بینیم اما آنها دیوار، سقف و کف را می بینند و برای آنها به صورت همزمان تصمیم می گیرند. رنگ برای سرامیک کف سالن یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی و پرداختن به کف فضاها است. برای همین تیم ما به صورت تخصصی بر روی بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن و انواع مختلف فضاها کار می کنند. شما می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما برخوردار شوید. هدف ما این است که شما با هر قدم که در خانه و یا فضاهای محل کار و غیره برمی دارید، تماما از آن لذت ببرید. برای همین کلکسیونی از بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن و نحوه ی انتخاب رنگ مناسب را برایتان شرح داده ایم. برای اطلاع از قیمت سرامیک کف پذیرایی در طرح ها و ابعاد مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن

بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن رنگی است که با مقیاس فضایی و رنگ دیگر مبلمان های شما هماهنگی داشته باشد. شما می توانید بسته به نوع کاربری فضاها نیز رنگ برای سرامیک کف سالن را انتخاب کنید. پس اول قبل از همه چیز، نوع کاربری سالن را مشخص کنید. مطمئنا برای کف پذیرایی و کافی شاپ رنگ سرامیک کف سالن یکی نخواهد بود. اصول زیبایی شناسی در انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم است. دیگر فاکتور مهم مقیاس فضاست. شما اگر برای سالن کوچک کف انتخاب می کنید، بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کنید، چرا که رنگ های روشن وسعت فضا را بیشتر نشان می دهند. انتخاب یک رنگ تیره برای کف سالن، فضا را کوچکتر از آنچه هست، نشان می دهد. در انتخاب رنگ سرامیک باید به رنگ مبلمان نیز توجه داشت. اگر برای کف آشپزخانه، سرامیک انتخاب می کنید، مطمئنا باید هماهنگی میان رنگ کف و رنگ کابینت ها وجود داشته باشد. این هماهنگی به شیک بودن و زیبا به نظر رسیدن فضاهای شما کمک می کند. این هماهنگی است، که تفاوت فضاهای جذاب و زیبا را از دیگر فضاها نشان می دهد.

رنگ های پیشنهادی برای رنگ سرامیک کف سالن

 طیف رنگ های قهوه ای

این رنگ را در بسیاری از فضاهای داخلی می توانید به کار ببرید، چرا که با بسیاری از مبلمان ها همخوانی دارد. قهوه ای جزء رنگ های خنثی است و طرفداران زیادی دارد.

بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن

طیف رنگ کرم

این رنگ بسیار زیباست و فضاها را بزرگتر و بازتر نشان می دهد. انعکاس نور از سطح این رنگ برای سرامیک کف سالن زیاد است و فضاها را روشن تر نیز نشان می دهد.

 رنگ سفید

بسیار پرکاربرد است. نکته ی مهم در مورد این رنگ این است که می توانید در کنار دیگر رنگ های سرامیک، آن را نیز به کار ببرید و یک کف زیبا و منحصربه فرد به وجود بیاورید.

 رنگ سرخ

حالتی پارکت مانند دارد. حس نوستالژیک و صمیمی در فضا ایجاد می کند. برای آشپزخانه ها می توان این رنگ را به کار برد. اگر می خواهید در خانه ی خود سبک ایرانی کار کنید و حالتی سنتی بوجود بیاورید، این رنگ برای سرامیک کف سالن برای انتخاب شما مناسب است.

رنگ سیاه

شاید با بردن رنگ های تیره مقداری اخم کنید. اما باید بدانید طیف رنگ های خاکستری و سیاه یکی از زیباترین رنگ ها برای کار کردن در سطوح هستند. مانند رنگ سفید، می توانید رنگ سیاه سرامیک را در ترکیب با دیگر رنگ ها به کار ببرید.

رنگ یشمی

این یک انتخاب بسیار لوکس است. بیشتر در فضاهای پذیرایی و لابی ها از آن استفاده می شود. شما یک فضا را با رنگ یشمی برای سرامیک کف سالن، بارز و برجسته خواهید کرد.

رنگ طوسی

این رنگ نیز طرفداران زیادی دارد. جلوه ای شیک ایجاد می کند که شیفته ی آن خواهید شد. نکته ی مثبت در مورد این رنگ این است که در صورت کثیف بودن، زیاد به چشم نمی آید.

 رنگ آبی

از دیگر رنگ های پرکاربرد برای سرامیک کف سالن، رنگ های طیف آبی است. این رنگ را بیشتر برای محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه و یا اتاق لاندری انتخاب می کنند که زیبایی خیره کننده ای دارد.

علاوه بر رنگ های بالا، تنوع زیادی در انتخاب شما وجود دارد. شما می توانید انواع رنگ های سبز، نارنجی، صورتی، بژ، طلایی و غیره را نیز برای فضاهای خود سفارش دهید.

بهترین رنگ برای سرامیک کف سالن

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا