سبد خرید شما خالی می باشد.
0
رنگ مخصوص سرمیک کف

معرفی رنگ مخصوص سرامیک کف

در این مقاله می خواهیم در رابطه با رنگ مخصوص سرامیک کف توضیح دهیم. قبل از هر چیز می خواهیم بدانیم که رنگ مخصوص سرامیک کف چیست و برای چه مواردی از آن استفاده می نمایند. سرامیک ها با تمام زیبایی که دارند، بسیار شکننده هستند. به این معنی که با گذشت زمان سرامیک ها ممکن است آسیب ببینند و یا به اصطلاح لب پر شوند. باید بدانید که تعویض نمودن سرامیک ها آن هم برای چند مدت یک بار بسیار هزینه بر است و همه ی افراد توانایی تعویض سرامیک های منزل خود را ندارند. از این رو باید به فکر تعمیر آن باشند. تعمیر سرامیک ها بسیار راحت بوده و نیاز به افراد با تجربه و تخصص دیده ندارد. فرد به راحتی می تواند سرامیک های منزل خود را ترمیم کند. تنها کافی است که وسایل مورد نیاز را داشته باشد. این وسایل رنگ مخصوص سرامیک کف، بتونه ی مخصوص و چسب مخصوص است.نحوه ی اعمال این ترمیم باید به این صورت باشد که ابتدا تمام سرامیک را شسته و آلودگی و برجستگی ها را رفع می نماییم. سپس به خشک کردن آن اقدام می کنیم. نقاطی که دارای لب پر شدن و یا شکستگی است را با بتونه پر می کنیم. سپس به آن زمان داده تا خشک شود. وقتی که خشک شد، دور تا دور سرامیک ها را با چسب مخصوص کادر بندی می کنیم. این عمل به خاطر این است که رنگ مخصوص سرامیک کف، تنها در جای مخصوص خود قرار گرفته و اطراف سرامیک ها را آلوده نکند. بعد از اعمال کادر بندی به استفاده از رنگ مخصوص سرامیک کف، اقدام می نماییم. وقتی که رنگ مخصوص سرامیک کف را روی سرامیک ها زدیم، باید صبر کنیم تا رنگ خشک شده و سپس چسب های اطراف را بر می داریم. با این عمل و در واقع با استفاده از رنگ مخصوص سرامیک کف، شما به راحتی می توانید با کم ترین هزینه سرامیک های کف را ترمیم نمایید. این روش بسیار با صرفه، اقتصادی و با کیفیت است. برای تهیه و خرید انواع سرامیک کف در طرح های گوناگون و به روز به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه فرمایید.

رنگ مخصوص سرمیک کف

بهترین رنگ مخصوص سرامیک کف، چه رنگی است؟

همواره یکی از اولین چیز هایی که بعد از ورود به منازل به چشم می خورد، سرامیک کف است. انتخاب رنگ این سرامیک ها می تواند بسیار تأثیر گذار باشد و تمامی وسایل منزل شما را تحت شعاع خود قرار دهد. از این رو باید در رنگ مخصوص سرامیک کف نهایت دقت را به خرج داد. رنگ مخصوص سرامیک کف باید بر خلاف رنگ کاشی های سرویس بهداشتی و آشپزخانه کمی تیره باشد. استفاده از رنگ های روشن به عنوان رنگ مخصوص سرامیک کف، اگر چه بر زیبایی خانه ها بسیار تأثیر گذار است و محیط را بزرگ تر از آن چه که هست به نظر می رساند، اما استفاده از رنگ روشن مشکلات خاص خود را هم دارد. همه ی ما می دانیم که رنگ های روشن آلودگی را بیش تر از رنگ های تیره نشان می دهند. به همین دلیل برای نظافت بیش تر سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها باید از رنگ روشن استفاده شود. اما اگر از رنگ روشن به عنوان رنگ مخصوص سرامیک کف پذیرایی استفاده شود، آلودگی ها و یا لکه ها بیش تر به چشم خورده و همیشه شما یک منزل کثیف دارید. سالن پذیرایی یا اتاق خواب ها یک محیط کاملا تمیز و بهداشتی است. لذا نمی توان آلودگی ها را موجب بیماری و به خطر انداختن سلامتی افراد دانست.

از این رو نظافت روزانه ی سرامیک های کف این فضا ها چندان اهمیتی ندارد. بنابراین می توان از رنگ های تیره برای رنگ مخصوص سرامیک کف استفاده نمود. از طرفی دیگر شما می توانید رنگ مخصوص سرامیک کف خود را با وسایل آن محیط هماهنگ سازید. برای مثال اکثر افراد در سالن های پذیرایی خود از مبلمان با طرح چوب استفاده می نمایند. به همین دلیل می توان گفت که رنگ قهوه ای برای سرامیک کف سالن پذیرایی مناسب می باشد. یک واقعیت انکار ناپذیری که وجود دارد این است که رنگ سفید به عنوان رنگ مخصوص سرامیک کف، بسیار زیبا و جذاب است، اما استفاده از این رنگ برای سرامیک کف فضاهایی چون اتاق خواب و سالن پذیرایی نیاز به صبر و حوصله ی زیاد دارد، زیرا باید به طور مدام و روزانه سرامیک های کف را با دستمال و تی تمیز کرد. بنابراین شما باید رنگ سرامیک های کف را با سلیقه ی خود انتخاب نمایید. این شما هستید که از این سرامیک ها استفاده می کنید و خود می توانید هر رنگی را که دوست دارید به عنوان رنگ مخصوص سرامیک کف برگزینید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا