سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بهترین متریال برای کف پارکینگ

این روزها برای هر محیط و فضایی که فکرش را بکنید، کفپوش های مختلف و متنوعی توسط کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک، تولید و به بازار عرضه می شوند. پارکینگ‌ها هم از جمله مکان‌هایی هستند که به دلیل شرایط خاص حاکم بر آن‌ها نیازمند اجرای یک کفپوش مناسب هستند. انواع کفپوش مناسب پارکینگ باید در درجه اول از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند. در این مطلب از سایت اینترنتی مارکت سرام به شما انواع کف پوش های مناسب برای کف پارکینگ و بهترین متریال برای کف پارکینگ را معرفی خواهیم کرد؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
بر اساس مصالح، بهترین و ارزان ترین انواع کفپوش های مناسب برای پارکینگ ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی را می توان کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی اورتان، کفپوش بتنی، کفپوش موزاییکی و کفپوش سنگ نام برد. اگر شما قصد خرید کفپوش برای کف پارکنیگ خود داشته باشید، باید یکی از این گزینه ها را برای خرید خود انتخاب کنید.
کفپوش پارکینگ باید از موادی ساخته شده باشد که، رفت و آمد بیشتری را تحمل می کند. پارکینگ شما را امن و کاربردی کرده و آن را در بهترین شرایط نگه می دارد؛ زیرا این کف پوش ها در مجاورت مواد شیمیایی، انواع روغن و مایعات مختلف قرار می گیرند. کفپوش مناسب می تواند از پارکینگ شما محافظت کرده و آسیب های ناشی از این نشت های خورنده را کاهش دهد. در مورد کفپوش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی بیشتر بدانید.

بهترین گزینه برای کف پارکینگ

بهترین گزینه برای کف پارکینگ

کف پوش های کف پارکینگ دارای انواع متنوعی هستند که با توجه به هوای محیط، میزان رفت و آمد و ... می توان برای آن بهترین گزینه را انتخاب کرد. برای مثال کفپوش بتن سخت، بسیار مقاوم و از آن طرف مقرون به صرفه است. آن‌ها در شرایط اسیدی، خوردگی، غبار گرفتی، ترک خوردگی مقاومت بالایی دارند و طول عمر آنها زیاد است همپنین نیاز به تعمیرات خاصی ندارد. در نتیجه برای کاربرد در پارکینگ‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد. کفپوش بتنی نیاز به یک ماده سخت کننده دارد. این ماده شامل مایع سیلیکاتی و خمیری از سیمان است.
از آنطرف کفپوش پولی یورتان مقاومت بالایی دارد و در برابر اشعه یو وی مقاوم است. از این نوع کف پوش، در پارکینگ های رو باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل مقاوم بودن آن در برابر اشعه یو وی وجود بخش سخت پلی یورتان یعنی MDI است. این ساختار آروماتیک مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید دارد. در صورتی که در کفپوش‌های اپوکسی این مزیت وجود ندارد. استفاده کفپوش پلی یورتانی در پارکینگ‌ها با توجه به اینکه سختی زیادی نیاز است باید از بخش نرم یا همان پلی ال‌های کمتری برخوردار باشد.
مورد بعدی کفپوش اپوکسی است، با توجه به اینکه مقاومت در برابر اشعه یو وی آن نسبت به پلی یورتان کمتر است در محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک دارای یک افزودنی بوده تا الکتریسته ساکن ایجاد نشود. زمانی که تردد بر روی کفپوش زیاد باشد نیاز است که خاصیت آنتی استاتیکی در کفپوش اپوکسی پارکینگ به کار رود تا در اثر سایش انفجار رخ ندهد. اگر خاصیت ضد اسیدی و مقاومت در برابر مواد خورنده در کفپوش پارکینیگی مد نظر باشد کفپوش ضد اسید با سخت کننده آلیفاتیکی یک گزینه مناسب است.

مارکت سرام عرضه انواع متریال کف پارکینگ

مارکت سرام عرضه انواع متریال کف پارکینگ

حال که با انواع و بهترین متریال کف پارکینگ آشنا شدید، موقع آن است که مرکزی را برای خرید خود انتخاب کنید. با مارکت سرام شما می توانید تمامی انواع کف پوش کف پارکینگ را در کنار هم مشاهده و با هم مقایسه کنید. این کار باعث می شود تا شما خرید منطقی تری را انجام دهید. همچنین می توانید برای این کار از کارشناسان پشتیبانی مارکت سرام کمک بگیرید. آنها شما را راهنمایی می کنند تا کف پوشی مناسب نیاز و بودجه خود خرید کنید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا