سبد خرید شما خالی می باشد.
0
پرفروش ترین سرامیک کف

اگر شما هم جزو افرادی هستید که این روزها قصد ساختمان سازی یا تعمیر آن را دارید؛ احتمالا یکی از دغدغه هایتان انتخاب پر فروش ترین سرامیک کف است. سرامیک یکی از اجزای اصلی یک محیط به کار می رود و فاکتورهای مهمی برای انتخاب و گزینش آن وجود دارد. پرفروش ترین سرامیک کف، سرامیکی است که اول از هر چیزی کیفیت مناسبی داشته باشد و سریعا دچار آسیب و فرسودگی نشود، پس از آن ضد آب بودن سرامیک کف، طرح و رنگ آن، ابعاد سرامیک و... از مواردی هستند که هنگام خرید باید به آن ها دقت کرد.
سرامیک ها می توانند در کف یا دیوار به کار روند. خرید سرامیک برای کف پذیرایی، آشپزخانه، اتاق ها، سالن اجتماعات، لابی هتل ها، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر محیط ها، بسیار مهم است و نباید آن را عجله ای انتخاب کنید. پرفروش ترین سرامیک های کف انواع مختلفی دارند و امروزه آنقدر طرح ها و مدل های مختلفی تولید شده اند که دست شما در انتخاب آن ها بسیار باز شده است.
شما می توانید با توجه به سلیقه خود، سرامیک کف مات یا براق بخرید؛ همچنین می توانید سرامیک فانتزی یا ساده انتخاب کنید؛ شاید مدل منتخب شما سرامیک های کف تیره یا روشن باشند؛ تفاوتی ندارد در هر حال سلیقه شما و طرح و رنگ متناسب با اجزای دیگر محیط شما فاکتور اصلی برای خرید سرامیک کف است.

پرفروش ترین سرامیک کف

نکات مهم انتخاب سرامیک کف

به هنگام خرید سرامیک کف باید برخی از نکات را در نظر بگیرید که ما آن ها را برایتان می گوییم. از جمله نکاتی که برای انتخاب سرامیک کف دارای اهمیت هستند می توان به تناسب آن با دیگر وسایلی که در محیط قرار دارند اشاره کرد؛ در این مواقع شما باید سرامیکی را انتخاب کنید که رنگ و طرح آن، یا هم طیف دیگر وسایل باشد و یا خنثی کننده آن باشد.
از این رو توصیه می شود اگر وسایل شما طیف تیره دارند، سرامیک کف را طیف روشن انتخاب کنید تا محیطتان دلگیر و کوچک نشود، یا اگر لوازمتان رنگ روشن دارند و قصد دارید رنگ تیره ای را برای سرامیک کف انتخاب کنید، مشکلی ندارد اما در نظر داشته باشید ممکن است پس از مدتی از آن خسته شوید. سرامیک هایی که رنگ روشن دارند، فضای شما را بزرگ و دلباز نشان می دهند و معمولا راحت تر با هر محیطی ست می شوند.
متریالی که برای ساخت سرامیک کف به کار می روند بسیار مهم هستند، زیرا جنس سرامیک باید به قدری مرغوب باشد که طول عمر زیادی داشته باشند و هنگامی که در معرض آب و یا مواد اسیدی و شیمیایی فرسوده نشوند. سرامیک ها نباید پس از مدتی که در برابر مواد شوینده قرار می گیرند، رنگشان تغییر کند یا خراشیده شوند و طرح اصلی آن ها از بین برود.

نکات مهم سرامیک کف

قیمت پرفروش ترین سرامیک کف

قیمت سرامیک های کف به کیفیت و ویژگی های آن ها بستگی دارد. البته جدا از هر چیزی سعی کنید سرامیک های درجه یک و مرغوب بخرید تا پس از مدتی نیاز به تعویض آن ها نداشته باشید و نخواهید هزینه اضافه تری را بپردازید. قیمت این دسته از محصولات به عوامل بسیاری بستگی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • متریال و مواد اولیه: مواد اولیه ای که برای تولید این محصولات به کار می روند می توانند درجه یک، دو یا سه باشند؛ اگر متریال آن از جمله خاک رس، اکسید آلومینیوم و... با کیفیت و خالص نباشند، سبب می شوند سرامیک خیلی زود از پا در بیاید.
  • ابعاد سرامیک: سایزهای گوناگون این محصولات، قیمت آن ها را نیز متفاوت می کند و به دنبال آن هر چقدر ابعاد یک سرامیک بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.
  • جلوگیری از نفوذ آب: اگر سرامیک شما در برابر آب مقاوم باشد، طول عمر سرامیک بسیار زیاد می شود و خیلی زود دچار تغییر رنگ یا فرسودگی نمی شود.
  • استحکام سرامیک: مستحکم بودن سرامیک از دیگر مواردی است که بسیار اهمیت دارد؛ زیرا سرامیک باید در برابر فشار و وزن افراد یا وسایل بتواند مقاوم باشد و دوام داشته باشد. 

مارکت سرام سال های بسیاری است که در این زمینه فعالیت دارد و محصولات خود را با کیفیت و خیلی مرغوب و در عین حال با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به شما ارائه می دهد.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا