سبد خرید شما خالی می باشد.
0
کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

از گذشته تا امروز انتخاب رنگ سفید برای انواع کابیت در آشپزخانه طرفداران خاص خود را داشته است. رنگ سفید بسیار ساده و شیک به نظر می رسد و به دلیل روشنایی ویژه‌ ی که به آشپزخانه می دهد نما و جلوه داخلی و خارجی آشپزخانه را دو چندان به نمایش می گذارد. زیبایی این  کابینت زمانی بیشتر خودنمایی می کند که با سایر رنگ ها در محیط آشپزخانه ترکیب شود.
نتخاب کاشی مناسب برای این کابینت که به داشتن فضایی زیبا و دلنشین کمک می کند حائز اهمیت است. صنعت کاشی و سرامیک که امروزه از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار است به شما کمک می کند تا به آسانی رنگ کاشی خود را متناسب با رنگ و طرح کابینتتان انتخاب کنید.
به دلیل این که امکان مشاهده و مقایسه انواع کاشی کنار کابینت شما در فروشگاه ها میسر نیست، ما به شما کم می کنیم تا بتوانید بهتر انتخاب کنید.

کدام کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید مناسب تر است؟

کاشی بین کابینتی تغییر به سزایی در جلوه و منظره آشپزخانه ایجاد می کند. پس دقت در انتخاب آن مهم است؛ انتخابی که گاهی از انتخاب خود کابینت دشوارتر به نظر می رسد.
رنگ سفید کابینت جذابیت همیشگی خودش را دارد و وقتی کنار کاشی‌ ی با  ترکیب رنگ مناسب بیاید، همواره شما را از انتخابتان خشنود می کند.

مدرن یا سنتی بودن رنگ و طرح کاشی بسته به سلیقه شما و منطبق بودن آن با اصول طراحی داخلی است. برای این منظور می‌توانید از افراد خبره و صاحب سبک در این زمینه مشاوره بگیرید.
اگر مایلید تمام فضای آشپزخانه شما سفید باشد، می‌توانید رنگ کاشی بین کابیت ها را هم سفید انتخاب کنید. این دسته از کاشی ها در دو نوع ساده و طرح دار در بازار موجود هستند.
اما اگر طرفدار طرح‌های شلوغ تر و متنوع تر هستید از کاشی های طرح دار و رنگ بندی های مختلف استفاده کنید. رنگ نقره‌ای یا طلایی درترکیب با کابینت سفید فضای ایده آلی را خلق می کند.
کاشی های آجرنما که همیشه طرفداران پروپاقرصشان را دارند هم گزینه مناسبی هستند. رنگ قرمز آجری، زرشکی یا حتی قهوه ای با ترکیب رنگ سفید آشپزخانه منظره چشم نوازی را می سازد.
طرح های جدولی کوچک هم از نمونه های دیگر تطبیق کاشی با کابیت سفید است.

کدام کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید مناسب‌تر است؟

چگونه برای کابینت سفید قهوه ای کاشی بین کابینتی انتخاب کنیم؟

برای این ترکیب بسیار زیبا در آشپزخانه همیشه طیف متنوعی از انتخاب‌ها وجود دارد. شما می توانید از رنگ هایی با زمینه گرم مانند قرمز یا زرشکی در کنار رنگ چوب استفاده کنید. کاشی های شیشه ای هم در این مورد گزینه مناسبی هستند. گاهی بسته به سلیقه و دکوراسیونتان می توانید از کاشی های ترکیبی یا تک‌رنگ برای زیبایی بیشتر دکور خود استفاده کنید.
مدتی است کاشی‌های پرنقش و نگار هم بسیار پرطرفدار شده‌ و نظر مشتریان را به خود جلب کرده اند.
اگر می خواهید به رنگ سفید قهوه ای کابینت خود جلوه بیشتری بدهید می‌توانید از نمای سنگ هم در کار استفاده کنید. این نما ظاهری منحصربه فرد و شکیل به آشپزخانه منزل شما می دهد.
یکی دیگر از مواردی که می توانید در نظر بگیرید کاشی های فلزی هستند. این کاشی‌ها در طرح های مختلف در بازار موجودند.
نکته آخر این‌که هنگام انتخاب کاشی بین کابینتی فراموش نکنید کاشی باید از لحاظ رنگ و طرح با بافت کلی آشپزخانه هم خوانی داشته باشد.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا