سبد خرید شما خالی می باشد.
0
خرید اینترنتی کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی نسل جدیدی از کاشی های دکوراتیو هستند که با هزینه پایین و به سادگی دکوراسیون آشپزخانه ی شما را مدرن و چشمگیر می کنند. این کاشی های دکوراتیو در فضای خالی بین کابینت های آشپزخانه روی دیوار به کار می روند. این سبک از کاشی، فضای خانه و آشپزخانه را دگرگون کرده و جلوه ی زیبایی به خانه می دهد. کاشی های دکوراتیو بین کابینتی انواع مختلفی دارند. در طرح ها و متد های جدید و لوکس عرضه شده و نیاز مشتریان را برآورده می کنند. کاشی های بین کابینتی در گذشته تعداد محدودی طرح و مدل داشتند مثل کاشی بین کابینتی سرامیکی گلدار. کاشی های بین کابینتی نسل جدید با توجه به سلیقه ی مصرف کننده در طرح ها و اندازه های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شوند:

  • کاشی بین کابینتی استیل: کاشی های استیل با نمایی که دارند می توانند فضای آشپزخانه را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهند و فضا را امتداد دهند. همچنین با بازتاب نور تاثیر بسزایی در نور آشپزخانه و خانه دارند.
  • کاشی بین کابینتی شیشه ای: این نوع کاشی از محبوب ترین طرح های کاشی است که مخاطبان خاص خودش را دارد.
  • کاشی بین کابینتی چسبی: در این نوع کاشی دیگر نگرانی کارگذاشتن کاشی روی دیوار وجود ندارد. به راحتی و بدون دردسر با چسب می توان آنها را به دیوار چسباند.

اطلاعاتی درباره کاشی بین کابینتی

  • نصب کاشی بین کابینتی: نصب کاشی های قدیمی بین کابینتی بسیار سخت و پر دردسر بود‌. ابتدا باید کاشی های قبلی آشپزخانه در عملیاتی از دیوار کنده می شد سپس کاشی های جدید با استفاده از ملات گچ و سیمان به دیوار نصب می شدند. این پروسه ی سخت و زمان بر و پر سرو صدا همراه با گرد و خاک بود که نهایتا هزینه زیادی هم بر می داشت اما نسل جدید کاشی های بین کابینتی این مشکلات را به همراه ندارد. کاشی مدرن با استفاده از چسب مخصوص نصب شده و دردسر آنچنانی ندارد. سرعت کار نیز بالا بوده و در کمتر از چند ساعت نمای آشپزخانه شما آماده است.
  • محل کاربرد کاشی بین کابینتی: از کاشی بین کابینتی در مکان های مختلفی می توان استفاده کرد که عبارتند از: بین کابینت ها، فضاهای عمومی لوکس، ستون های داخلی، استخرها، سالن های پذیرایی و دکوراسیون آرایشگاه.
  • ابعاد کاشی بین کابینتی: این نوع از کاشی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود برای مثال ابعاد برخی از این کاشی ها ۳۰×۳۰ است و با کنار هم گذاشتن تعداد ۱۱ عدد کاشی یک متر مربع کامل می شود.
  • متریال ساخت کاشی بین کابینتی: این کاشی ها از مواد کامپوزیتی، فوم، استیل و پی وی سی تولید می شوند.

اطلاعاتی درباره کاشی بین کابینتی

هزینه و نحوه خرید اینترنتی کاشی بین کابینتی

هزینه ی کاشی بین کابینتی مدرن نسبت به کاشی معمولی بالاتر است. زیرا همانطور که گفته شد مزایایی نسبت به کاشی قدیمی دارد. نصب بی دردسر و با هزینه کم، طرح های مطابق میل و سلیقه ی مشتری و متنوع بودن طرح ها و همچنین تطابق با هر دکوراسیونی از این قبیل مزایا هستند. این کاشی با این ویژگی های مثبت توانسته است در رقابت با کاشی های قدیمی تر، پیروز باشد. اگر شما هم به دنبال کاشی مدرن و مطابق سلیقه و دکوراسیون مدنظر خودتان هستید می توانید از مشاوره ی پشتیبانان سایت مارکت سرام بهره مند شوید و انتخابی بهتر انجام دهید. برای خرید اینترنتی کاشی بین کابینتی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام نسبت به ثبت سفارش و خرید این نوع از کاشی اقدام کنید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا