سبد خرید شما خالی می باشد.
0
جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

امروزه در اکثر آشپزخانه ها، از کاشی های سرامیکی یا پرسلان استفاده می شود، اما در مورد اینکه از چه اندازه یا سبکی استفاده شود، هیچ قانون سختگیرانه ای وجود ندارد. یکی از محبوبترین مدل کاشی های بین کابینتی، کاشی هایی به سبک مترو است که به لطف طراحی بی انتها، براقیت و وجود رنگ های بی شمارش، جلوه ای خاص به آشپزخانه خواهد داد. برای تهیه انواع کاشی آشپزخانه به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

پرکاربردترین مدل های کاشی بین کابینتی در بازار

همانطور که گفته شد، در مورد نوع کاشی دیوار و سرامیک کف آشپزخانه، جدا از ضدآب و غیرمتخلخل بودن، هیچ قانون دیگری وجود ندارد، لذا شما می توانید آزادانه کاشی هایی را انتخاب کنید که به بهترین شکل، طرح شما را برجسته کنند. کاشی ها می توانند به هر شکل و اندازه ای باشند. در ادامه به معرفی پرکاربردترین مصالح برای کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده در آشپزخانه ها می پردازیم:

  • کاشی سرامیک: تایل های سرامیک در سبک ها و اندازه های مختلف موجودند، از تایل های سرامیک برای ایجاد منظره ای آجری و سنتی و یا جلوه هایی فوق مدرن می توان استفاده نمود. کاشی سرامیک به راحتی تمیز می شود، زیرا اکثرا لعاب دار هستند و دارای براقیت بالایی می باشند.
  • کاشی پرسلان: کاشی های پرسلان متراکم و سخت اند. به همین دلیل از کاشی های پرسلان بیشتر در کف استفاده می شود. اما این بدان معنا نیست که نتوانید کاشی های پرسلان را برای دیوار انتخاب کنید، درحقیقت، به دلیل اینکه پرسلان، مقاومت خوبی در برابر لکه ها و رطوبت دارند، انتخاب خوبی برای آستفاده در آشپزخانه ها خواهند بود. همچنین رنگدانه های موجود در تایل های پرسلان باعث می شوند که درصورت خراشیده شدن کاشی، آسیب کمتر نمایان شود.
  • کاشی های گلس: این کاشی ها در طیف وسیعی از رنگ ها، اشکال و اندازه ها وجود دارند و کاملاً سازگار با محیط زیست اند. کاشی های گلس را می توان به اشکال مختلف مثل مربع، مثلث، مستطیل و هشت ضلعی برش داد . این کاشی ها در موارد تزئینی بسیار مناسب عمل می کنند.

پرکاربردترین مدل های کاشی بین کابینتی در بازار

مدل های جدید کاشی بین کابینتی

استفاده از برخی انواع کاشی بین کابینتی در آشپزخانه ها جدیدا مرسوم شده اند که دارای ویژگی های خاصی می باشند در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • کاشی های شیشه ای: این کاشی های مرموز و جذاب، صرفاً کاشی هایی با میزان جذب رطوبت پایین هستند و تنها کمتر از سه درصد رطوبت جذب می کنند، که این امر آنها را برای استفاده در آشپزخانه، ایده آل می کند. کاشی های شیشه ای معمولاً دارای سطحی براق و لعابی محافظ هستند.
  • موزاییک: موزاییک ها تقریبا همه کاره اند و برای برجسته سازی طراحی ها و ایجاد قطعه های مرکزی یا جزئیات مرزی عالی عمل می کنند. موزاییک ها از موادی مانند سرامیک، پرسلان، شیشه و حتی سنگ طبیعی مانند سنگ مرمر ساخته شده اند و اندازه کوچکشان که بیشتر برای ایجاد الگوها و نقوش استفاده می شود، آنها را برای طراحی های پیچیده و ترکیب رنگ های مختلف مناسب می کند.
  • کاشی های سنگی طبیعی: کاشی های سنگ طبیعی، کاشی هایی از سنگ تراش خورده زمین هستند. کاشی های سنگ طبیعی بسیار بادوام بوده و از آنجا که ساخته دست بشر نیستند، زیبایی منحصر به فردی دارند.

انتخاب کاشی سرامیکی مناسب و ایجاد طرحی جذاب برای آشپزخانه دشوار است، اما توجه به نکاتی مهم از جمله نوع طراحی، رنگ ها و سبک قرارگیری کاشی ها می تواند به ما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشیم لذا با انتخابی درست می توانیم بر جذابیت هر چه بیشتر محیط آشپزخانه بیفزاییم.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا