سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک کف سفید طلایی

رنگ هایی از جمله سفید و مشکی رنگ هایی هستند که همیشه در طراحی دکوراسیون خانه یا محل کار استفاده می شوند. اما اگر این رنگ ها را با رنگ های دیگر ترکیب کنیم، باز هم زیبایی خود را حفظ می کنند ؟
بله، عموما رنگ هایی مانند سفید و مشکی با هر طیف رنگی، ترکیب می شوند و رنگ هایی چشم نواز را تشکیل می دهند. سرامیک کف از دسته محصولات پر کاربرد برای طراحی دکوراسیون محیط مورد نظر شما است. پس انتخاب رنگ مناسب برای سرامیک کف، بسیار اهمیت دارد. رنگی که بتواند با دکوراسیون محیط ارتباط بر قرار کند، گزینه مورد نظر ما است. رنگ سفید می تواند گزینه برتر باشد. اما رنگ سفید تنوعی ندارد و ساده است. پس می توانیم برای حل این مشکل از رگه های طلایی در سرامیک های سفید استفاده کنیم. سرامیک کف سفید طلایی طرحی مدرن است که در سال های اخیر در طراحی دکوراسیون کف از آن استفاده می شود
مارکت سرام عرضه کننده انواع و اقسام کاشی و سرامیک از جمله سرامیک کف سفید طلایی در سطح کشور است. در این مقاله به خصوصیات سرامیک سفید طلایی می پردازیم. درصورت بروز هرگونه مشکلی با کارشناسان با تجربه مارکت سرام در تماس باشید.

سرامیک کف سفید طلایی

انواع سرامیک کف سفید طلایی

سرامیک های کف سفید طلایی انواع مختلفی دارند. سرامیک های کف از نظر رنگ، ابعاد و متریال با یکدیگر متفاوت اند. برای مثال سرامیک های کف سفید طلایی اسلب برای محیط هایی که ابعاد کوچک تر دارند بسیار مناسب است، زیرا محیط خانه یا محل کار را بزرگ تر جلوه می دهد. اما سرامیک هایی با ابعاد کوچک تر عموما ابعاد محیط را منظم تر نشان می دهند. متریال استفاده شده در این سرامیک ها متفاوت اند و سرامیکی با متریال بهتر عموما کیفیت بالاتری دارد. کیفیت بالا در رنگ و مقاوت سرامیک تاثیر گذار است. اما باید به این نکته توجه کرد که سرامیک هایی با متریال بی کیفیت، ارزان تر هستند اما خرید این محصولات اشتباهی بزرگ است. این دسته از سرامیک به سرعت ترک برداشته و خراب می شوند و نیاز به تعویض دارند. پس پرداخت هزینه های دوباره ناشی از ضرر در هنگام اجرای پروژه است.

سرامیک کف سفید طلایی

قیمت سرامیک کف سفید طلایی

قیمت سرامیک های سفید طلایی به عوامل و پارامتر های مختلفی بستگی دارد. کارخانه سازنده متریال استفاده شده، ابعاد و طرحی که بر روی سرامیک کف کار می شود همگی در قیمت سرامیک تاثیر گذار اند. کارخانهای که معتبر است و از متریال های با کیفیت استفاده می کند، عموما قیمت گذاری بالاتری دارد. اما باید توجه کرد. این دسته سرامیک دوام بسیار بالایی دارند و به زودی خراب نمی شوند. ابعاد سرامیک هر چه بزرگ تر باشد، متریال بیشتری در آن بکار رفته است. به همین دلیل قیمت بالا تری نسبت به سرامیک های دیگر دارد.
مارکت سرام، عرضه کننده انواع و اقسام سرامیک های کف در سطح کشور است. برای مشاهده لیست قیمت مشخصات و خرید سرامیک های سفید طلایی با بهترین کیفیت با مارکت سرام همراه باشید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا