سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک سفید ساده

هر سال طرح ها و اشکال جدیدی برای طراحی محیط مورد نظر شما به بازار عرضه می شود. تلفیق رنگ ها با یک دیگر و یا استفاده از طراحی های مدرن، همگی راه کار هایی هستند که به شما در تنوع دادن دکوراسیون خانه یا محل کارتان کمک می کند. اما در سالیان سال دکوراسیون وجود دارد، که هیچوقت قدیمی نمی شود و در هر زمانی که شما از این طرح استفاده کنید مدرن است.
سادگی روشی در طراحی دکوراسیون است که هیچوقت قدیمی نمی شود و همیشه تازگی دارد.
دکوراسیون کف و دیوار ها از دسته مراحل مهم برای طراحی محیط مورد نظر است. باید از رنگ و طرحی استفاده کنیم که با محیط مورد نظر ارتباط مستقیم داشته باشد. اما در عین حال می توانیم از رنگی استفاده کنیم که با تمامی طرح ها و رنگ ها سازگار است. سفید بهترین گزینه برای انتخاب رنگ سرامیک است. سرا سفید به دسته های مختلفی از جمله مات، صدفی و.. تقسیم بندی می شود، اما سفید ساده گزینه برتر است.
مارکت سرام عرضه کننده انواع و اقسام کاشی ها و سرامیک های موجود در سطح کشور با بهترین کیفیت است. در این مقاله ویژگی های سرامیک ساده را بیان می کنیم، پس با مارکت سرام همراه باشید و در صورت بروز مشکل با کارشناسان کاوه سرام مراجعه کنید.

سرامیک سفید ساده

انواع سرامیک سفید ساده

سرامیک سفید ساده را می توان به عنوان گزینه اصلی انتخاب کرد. اما برای سرامیک سفید ساده نیز پارامتر هایی وجود دارد که هر کدام از آن ها را نسبت به یکدیگر متمایز می کند. برای مثال سرامیک سفید ساده می تواند به شما در بزرگ نمایی محیط مورد نظرتان کمک کند. جدای از ابعاد بزرگ این سرامیک، رنگ سفید آن حس دلباز بودن را به محیط مورد نظر شما می دهد.
سرامیک های سفید ساده با سایز های کوچک تر می توانند به عنوان مکمل رنگ های دیگر در محیط خانه و.. نقش خوبی را ایفا کنند. پس انتخاب سایز مناسب برای سرامیک های کف بسیار اهمیت دارد.
در مرحله بعدی باید به این نکته توجه کنید که سرامیک مورد نظر از چه متریالی تشکیل شده است. اگر سرامیک سفید مورد نظرتان از متریالی با کیفیت بالا تشکیل شده باشد، دوام و مقاومت بالا تری نسبت به سایر سرامیک ها دارد و تغییر رنگ نمی دهد. البته طریقه نگهداری از سرامیک های سفید نیز بسیار مهم است.

سرامیک سفید ساده

قیمت سرامیک سفید ساده

اگر بخواهیم برای طراحی دکوراسیون محل مورد نظرمان از سرامیک های سفید با کیفیت بالا استفاده کنیم، چه مقدار باید هزینه کنیم ؟
هر محصولی با توجه به یک سری از پارامتر های تعیین شده قیمت گذاری می شود. قیمت سرامیک به عوامل مختلفی از جمله کارخانه تولید کننده، متریال استفاده شده و همچنین ابعاد آن بستگی دارد.
کارخانه هایی که عموما اعتبار بیشتری دارند و از متریال بهتر استفاده می کنند، محصولی با کیفیت تر اما گران تر عرضه می کنند. اما خرید این محصول، به منزله پرداخت هزینه اضافی در پروژه نیست. زیرا استفاده از این سرامیک ها به گونه ای جلوگیری از پرداخت هزینه های کلان برای تعمیر و تعویض سرامیک ها است.
متریال استفاده شده در سرامیک هر چه بهتر باشد قیمت سرامیک بالا تر است، اما رنگ سرامیک تغییر نمی کند و دچار شکستگی نمی شود، انتخاب در این مرحله با شماست.
مارکت سرام عرضه کننده انواع و اقسام کاشی و سرامیک، از جمله سرامیک سفید ساده در سراسر کشور است. برای مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید سرامیک سفید ساده با مارکت سرام همراه باشید و خریدی بدون پشیمانی را تجربه کنید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا