سبد خرید شما خالی می باشد.
0

انتخاب سرامیک کف با رنگ و طرح متنوعی که دارد، کار بسیار دشواری است. متراژ خانه ها یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب سرامیک است به طوری که برای هر متراژ خانه باید یک نوع سرامیک با رنگ و طرح مشخصی تهیه کرد. به همین دلیل انتخاب سرامیک مناسب سخت است و نیازمند آگاهی و اطلاعات است که مارکت سرام در اختیار شما مشتریان عزیز می گذارد تا انتخاب درستی داشته باشید. طراحان داخلی برای انتخاب سرامیک خانه های کوچک دقت زیادی می کنند تا کوچکی بودن آن به چشم نخورد و خانه بزرگتر به نظر برسد. برای انتخاب سرامیک خانه های با متراژ کم، رنگ، طرح و ابعاد سرامیک اهمیت ویژه ای دارد که باید به آن توجه کرد.

سرامیک برای خانه های کوچک

انواع سرامیک کف برای خانه های کوچک

بیشترین نگرانی افراد در انتخاب سرامیک برای خانه های با متراژ کم این است که بهترین سرامیک کف را انتخاب کنند تا خانه بزرگتر به نظر برسد در ادامه می خواهیم انواع سرامیک کف برای خانه های کوچک را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین سرامیک را انتخاب کنید و هیچ نگرانی نداشته باشید.
انواع سرامیک کف از نظر جنس سرامیک:
• سرامیک گرانیتی برای کف پذیرایی: سرامیک گرانیتی از جنس خاک رس است که در هنگام پخت با افزودن رنگدانه ها به خاک رس، در انواع رنگ و طرح تولید می شود. سطح سرامیک گرانیتی با سنگ ساب پولیش براق می شود.
• سرامیک کف پرسلانی: سرامیک کف پرسلانی در دمای بالا پخته می شود و به صورت لعابدار و بدون لعاب تولید می شود این سرامیک جذب آب کمی دارد و ضخامت بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی دارد. این نوع سرامیک بهترین سرامیک کف پذیرایی است.
• سرامیک موزاییکی: سرامیک موزاییکی با قطعات ریز لعاب دار و بدون لعاب، در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند. سرامیک موزاییکی چند میلیمتر ضخامت دارند و به شکل مستطیل، شش گوش، هشت گوش و... تولید می شود. بیشتر برای دکور های خاص از این نوع سرامیک استفاده می شود.
انواع سرامیک کف از نظر طرح و نقش:
• سرامیک طرح دار و ساده: سرامیک ها به صورت ساده و طرح دار تولید می شوند تا هرکس با توجه به سلیقه و ذوقی که دارد آن را انتخاب کند. بهتر است برای خانه های کوچک از سرامیک کف با طرح ساده استفاده شود زیرا سرامیک های طرح دار مثل سرامیک های سه بعدی و... اغلب برای خانه های با متراژ بزرگ استفاده می شود.
• سرامیک طرح سنگ و پارکت: سرامیک طرح سنگ و پارکت زیبایی خاصی به خانه ها با هر متراژی می دهند پس در انتخاب طرح سرامیک برای خانه کوچک خود حتما به سراغ سرامیک های طرح پارکت یا طرح سنگ بروید.
• سرامیک کف با طرح لوزی و مربع: این نوع سرامیک کف، فضای خانه را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

پس از اینکه جنس و طرح سرامیک را انتخاب کردید نوبت به انتخاب رنگ مناسب سرامیک رسیده است. رنگ های پایه مثل رنگ کرم، سفید، طوسی از رنگ های پرطرفدار است که برای خانه های کوچک بهترین گزینه است. این رنگ ها نور فضا را بیشتر می کنند و فضا خانه را بزرگتر نشان می دهد.

انواع سرامیک کف برای خانه های کوچک

سرامیک کف مناسب برای خانه های کوچک

طراحان داخلی برای اینکه فضای خانه های کوچک را بزرگتر نشان دهند از سرامیک رنگ روشن مثل سفید، کرم و... در ابعاد بزرگ استفاده می کنند. رنگ های روشن بازتاب نور خوبی دارند به همین دلیل می توانند فضا را بزرگتر نشان دهند. هم چنین سرامیک براق چون بازتاب نور خوبی که دارد می تواند گزینه خوبی برای سرامیک کف خانه های کوچک باشد. اگر می خواهید سرامیک برای خانه کوچک خود تهیه کنید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مارکت سرام است. این فروشگاه انواع سرامیک کف با طرح و رنگ متنوع را در وبسایت خود به فروش می رساند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت مارکت سرام انواع سرامیک با رنگ روشن از بهترین تولیدکنندگان کشور را در این وبسایت مشاهده و خرید نمایید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا