سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک کف روشن یا تیره

سرامیک تاثیر زیادی در زیبایی خانه  دارد به همین دلیل طراحان داخلی وسواس زیادی در انتخاب رنگ سرامیک دارند. سرامیک ها در انواع طرح، رنگ، سایز هستند. طراحان داخلی برای انتخاب سرامیک کف، نوع محیطی که می خواهیم سرامیک کنیم، نور محیط، دما و رطوبت محیط، رنگ های به کار برده شده در فضا را در نظر می گیرند. رنگ کاشی و سرامیک کف تاثیر زیادی در بزرگ شدن و کوچک شدن خانه دارد به همین برای انتخاب رنگ سرامیک به متراژ خانه توجه کنید. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی سرامیک کف رنگ روشن و تیره بپردازیم تا به شما در انتخاب رنگ سرامیک کف راهنمایی کنیم پس با مارکت سرام همراه باشید تا انتخاب رنگ سرامیک مناسبی داشته باشید.

سرامیک کف روشن یا تیره

ویژگی سرامیک کف روشن

طراحان داخلی برای بزرگتر نشان دادن فضا های کوچک از سرامیک های رنگ روشن استفاده می کنند. رنگ روشن خانه را مدرن و زیبا می کند و باعث نورانی شدن خانه می شود و انعکاس نور سرامیک های روشن باعث بزرگ نمایش دادن فضا می شود. رنگ طوسی روشن، سفید و کرم محبوب ترین رنگ های سرامیک رنگ روشن هستند. سرامیک رنگ روشن جلوه ی زیبا و دل نشینی به خانه ها می دهند. بیشتر طراحان داخلی برای خانه های با سبک مدرن، از سرامیک کف روشن استفاده می کنند. اگر از سرامیک کف روشن استفاده کردید از رنگ های تیره برای دکوراسیون خانه خود استفاده کنید زیرا این تضاد رنگ به شیک شدن خانه ها کمک می کند. هم چنین برای بزرگ نشان دادن پذیرایی از سرامیک براق رنگ روشن استفاده کنید. سرامیک های براق، نور را در فضا بازتاب می کند بنابراین خانه را بزرگتر نشان می دهد.

ویژگی سرامیک کف روشن

ویژگی سرامیک کف تیره

سرامیک کف تیره جدید ترین نوع سرامیک است که طرفدار زیادی پیدا کرده است. طراحان داخلی با استفاده از سرامیک های کف تیره با نور پردازی درست، جلوه فوق العاده زیبایی به خانه ها می دهند. به کار بردن سرامیک های کف تیره در خانه نیازمند دقت زیادی است تا فضای خانه را دلگیر و افسرده نکند. اگر از سرامیک کف تیره برای خانه و محل کار و ... خود استفاده کردید حتما از رنگ های روشن برای شیک تر شدن و دلباز شدن فضا استفاده کنید زیرا این تضاد رنگی جلوه زیبایی به خانه می دهد. هم چنین سرامیک کف تیره باعث کوچکتر نشان دادن خانه های بزرگ است. با توجه به مطالب بالا مهم ترین عامل انتخاب سرامیک کف تیره و روشن سلیقه شخصی و نوع دکوراسیونی است که در خانه به کار می برید. سرامیک کف چه روشن باشد چه تیره اگر از کیفیت قابل قبولی نداشته باشد تاثیری در زیبایی خانه ندارد پس از اول هر چیزی از کیفیت سرامیک مطمئن شوید و سپس رنگ و طرح سرامیک را انتخاب کنید. برای خرید سرامیک کف روشن و تیره با کیفیت پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مارکت سرام است. این فروشگاه ارائه دهنده انواع کاشی و سرامیک مرغوب از بهترین تولید کنندگان کشور است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت مارکت سرام انواع سرامیک کف روشن و تیره را مشاهده و خرید خود را انجام دهید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا