سبد خرید شما خالی می باشد.
0
معایب سرامیک براق

سرامیک یکی از مهم ترین مصالح برای طراحی داخلی خانه است که دو مدل براق و مات دارد. انتخاب هر مدل سرامیک می تواند تاثیر زیادی در فضای خانه ایجاد کند. اگر قصد دارید فضای خانه را با فرش کمتری بپوشانید یا خانه کوچک خود را بزرگتر نشان دهید یا به دنبال فضای لوکس و پر زرق و برق هستید، سرامیک کف براق بهترین گزینه برای شما است. سرامیک براق همانطور که از اسمش پیداست درخشش و جلوه خوبی دارد که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی خانه می گذارد سرامیک براق انواع مختلفی چون سرامیک براق معمولی، سرامیک پولیش، سرامیک سوپر پولیش است که هرکدام مشخصات ویژه ای دارند که با هم متفاوت است. ما در این مطالب قصد داریم به بررسی کلی سرامیک های براق بپردازیم با فروشگاه اینترنتی مارکت سرام همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره معایب، مزایا، نحوه نگهداری سرامیک های براق را در اختیار شما بگذاریم.

معایب سرامیک براق

ویژگی های سرامیک براق

همانطور که گفتیم سرامیک براق سه مدل هستند. سرامیک براق معمولی که به عنوان سرامیک پرسلان نیز می شناسند برای کف منازل استفاده می شود و قیمت آن نسبت به سرامیک های براق پولیش و سوپر پولیس مناسب تر است. سرامیک براق پولیش از سرامیک معمولی براق تر است و جلوه زیباتری دارد. پولیش فقط بر روی سرامیک های پرسلانی و گرانیتی انجام می شود در نتیجه تمام سرامیک های براق پولیش، از جنس گرانیت و پرسلان هستند. سومین سرامیک براق، سرامیک سوپر پولیش است که از دو مدل قبلی مقاوم تر است و برای محیط های بزرگ استفاده می شود. برای خرید سرامیک براق باید از تمام ویژگی ها و معایب و مزایای این سرامیک آگاه باشید تا انتخاب اشتباهی نکنید که در ادامه به بررسی مزایا و معایب آن می پردازیم:
مزایای سرامیک براق:
• بزرگ نشان دادن فضای کوچک: سرامیک براق بازتاب نور خوبی دارد به همین دلیل نشان دهنده این است که فضا مساحت بیشتری دارد از این رو یک انتخاب عالی برای پذیرایی و اتاق کوچک، حمام و هر فضا کوچک خانه است.
• پرنور نشان دادن فضا تاریک: همانطور که گفتیم سرامیک براق نور را بازتاب می کنند به همین دلیل بهترین گزینه برای فضا تاریک خانه است.
معایب سرامیک براق:
• سطح لغزنده سرامیک براق: سرامیک های براق سطح لغزنده ای دارند به همین دلیل در محیط های مرطوب مثل آشپزخانه، کف حمام نباید از این نوع سرامیک استفاده شود.
• براق بودن: سرامیک های براق مناسب همه فضاها نیستند و اگر دنبال یک فضا آرام برای خانه خود هستید از سرامیک های براق استفاده نکنید زیرا سطح براق این نوع سرامیک خانه را شلوغ تر از آن چه که هست نشان می دهد.
• لکه پذیری: سرامیک براق سطح صافی دارد به همین دلیل گرد و غبار، اثر انگشت، لکه آب و مایعات و... را سریع نشان می دهد.

ویژگی سرامیک براق

نگهداری سرامیک براق

پاک کردن سرامیک های براق بسیار راحت است پس با خیال راحت هر لکه ای که روی سطح سرامیک براق خود دیدید را می توانید پاک کنید ولی از سرامیک براق در اطراف شومینه استفاده نکنید چون دود و گرما باعث می شود سطح براق این کاشی ها کم شوند. برای اینکه سرامیک شما دوام بیشتری داشته باشد حتما از شوینده های طبیعی چون سرکه، آب و جوش شیرین و... برای پاک کردن سرامیک های براق استفاده کنید زیرا شوینده هایی که ترکیبات شیمیایی دارند به مرور زمان سطح براق این سرامیک ها را کدر می کنند. برای خرید سرامیک براق باید به کیفیت و برند تولید کننده سرامیک توجه کنید. مارکت سرام فروشگاه اینترنتی معتبری است که انواع سرامیک های براق از بهترین تولید کنندگان را در وبسایت خود به فروش می رساند پس شما مشتریان عزیز بدون هیچ نگرانی درباره جنس و کیفیت سرامیک به وبسایت مارکت سرام مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید و در منزل خود تحویل بگیرید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا