سبد خرید شما خالی می باشد.
0
نحوه نصب کاشی استخری

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سفارش و خرید آنلاین، شما به راحتی می توانید در منزل حتی نسبت به انتخاب و خرید کاشی استخری مورد علاقه خود اقدام کنید. در گذشته این کار دشوار به نظر می رسید و امکان داشت کاشی خریداری شده از کارایی و کیفیت بالایی برخوردار نباشد. خوب است بدانید کاشی استخری با کاشی معمولی متفاوت است. در این بخش در مورد کاشی استخری و نحوه نصب آن مطالبی را به اشتراک می گذاریم. برای خرید کاشی استخری در طرح ها و رنگ های گوناگون به سایت مارکت سرام مراجعه نمایید.

ویژگی کاشی استخری

این نکته حایز اهمیت است که کاشی استخری باید دارای چند ویژگی مهم باشد که جذب آب صفر و استحکام بالا و آب بندی بودن از آن جمله است. باید هنگام نصب کاشی استخری به بندکشی توجه شده که کاشی ها از دیواره یا کف جدا نشود. توصیه می شود آزمایش آبگریزی کاشی به هنگام خرید آن فراموش نشود.

جالب است بدانید با توجه به شکل و ظاهر فیزیکی استخر دو نوع کاشی وجود دارد: کاشی و سرامیک شیشه ای و سرامیکی. از این بین، جنس سرامیک بیشترین میزان کاربرد و طرفدار را دارد و به عنوان کاشی استخری باغ نیز به کار می رود. کاربرد ویژه و مزیت مهم آن نسبت به کاشی شیشه ای این است که می توان آن را برای استخرهایی که دارای شکل نامتقارن هستند، به کار برد. روش بتن ریزی پاششی برای نصب کاشی استخری مناسب است. سطح کاشی سرامیکی، لعابی است پس نفوذ آب به صفر می رسد. این کاشی به جز زیبایی ظاهری، وظیفه حفاظت از بدنه برای جلوگیری از نشت و نفوذ آب را دارد.
آب بندی استخر چیست؟ همواره یکی از بهترین کارها قبل از اقدام به نصب، آب بندی استخر است. از آب بندی استخر پس از پایان کار غافل نشوید. آب بندی عملیاتی است که در راستای جلوگیری از نفوذ یا نشتی آب برای بقا بیش تر انجام می شود.

ویژگی کاشی استخری

مراحل نصب کاشی استخری

برای نصب کاشی استخری به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • نصب درپوش لوله های استخر: قبل از کار برای جلوگیری از ورود هر گونه نخاله به شبکه تصفیه باید دریچه های لوله های رفت و برگشت استخر با درپوش بسته شود.
  • بررسی شکاف هایی که ممکن است در دیواره باشد: این اقدام برای نصب کاشی استخر ضروری است زیرا شکاف ترمیم نشده سبب نشتی می شود.
  • تست آب بندی: قبل از نصب این مرحله به طور کامل به کمک مواد شیمیایی باید تست شود و بعد از آن باید ١٠ روز صبر کرد تا مواد آب بندی خشک شود. در این بازه چندین بار استخر را پر می کنیم تا از آبندی اطمینان حاصل شود.
  • کاشی کاری استخر: پیش از نصب، نصاب ابتدا باید توسط ماده رقیقی از چسپ و آب تمام سطح استخر را مرطوب کند، تا خاصیت چسپندگی کاشی و سطح افزایش یابد.
  • برای صاف شدن سطح سرامیک و جایگیری درست، نصاب باید بر روی ملات با ماله صاف به آرامی ضربه بزند.

با رعایت موارد فوق استفاده از فرد ماهر و با تجربه در این زمینه کمک می کند به راحتی و بدون مشکل نصب کاشی استخری شما شکل بگیرد. 

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا