سبد خرید شما خالی می باشد.
0
کاشی کاری استخر باغ

کاشی ها به دلایل متعددی مورد توجه قرار گرفته اند و استفاده فراوانی در ساختمان های کنونی دارند، زیرا از قیمت مناسبی در مقایسه با سنگ و سایر مصالح برخوردار بوده و این امکان وجود دارد که از رنگ ها و طرح های مختلفی در اجرای آن ها استفاده کرد. در این مقاله به برسی اجمالی کاشی کاری استخر باغ پرداخته می شود و نحوه انجام و طرح ها متداول آن ارائه می شود. برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک و اطلاع از قیمت آن ها، می توانید به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

نکاتی درباره کاشی استخر باغ

کاشی در واقع از مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد که در محل هایی که آب و رطوبت وجود دارد می توان دیوارها را به کمک آن پوشاند که هم ظاهری زیبا ایجاد کرد و هم از انتقال رطوبت به سمت دیگر جلوگیری کرد. از جمله مکان هایی که می توان کاشی را استفاده کرد می توان استخرها را نام برد و سبب می شوند شستشو راحت تر و سریع تر صورت پذیرد و جلوه ای سنتی به فضا دهد. 

در انجام فرآیند کاشی کاری استخر باغ باید به نکات ساده اما تاثیر گذار بر کارایی و عمر کاشی، توجه کرد. کاشی در قیمت و کیفیت متنوعی ساخته و به بازار عرضه می شود. برای استخر بهتر است کاشی ای به کار رود که از مواد درجه یک در ساخت آن استفاده شده است، زیرا بر دوام و عملکرد آنها تاثیر گذار هستند. نکته دیگر در کاشی کاری استخر باغ، انجام آن توسط بنایی ماهر و با تجربه است که این امر نیز بر عمر و زیبایی کاشی موثر می باشد.

مدل های متنوع کاشی استخری در مارکت سرام موجود می باشد که شما عزیزان با مراجعه به صفحه اختصاصی این دسته از کاشی و سرامیک در این فروشگاه اینترنتی، می توانید پس از مشاهده و بررسی هر محصول، اقدام به خرید آن نمایید.

نکاتی درباره کاشی استخر باغ

فرایند کاشی کاری استخر باغ

کاشی کاری به فرآیندی گفته می شود که طی آن بنا، کاشی ها را بر روی هم قرار داده و پشت آنها را با ملات سیمان و یا چسب سنگ پر می کند تا استحکام کافی را داشته باشند. ابزاری که کاشی کار استفاده می کنند به صورت متداول شامل: تراز، دستگاه برش، شمشه، چسب مخصوص می باشند. کاشی ها طرح و نقوش فراوانی دارند و این امکان را به طراحان و معماران می دهد تا با طیف وسیعی از انتخاب روبرو باشند و بتوانند بر اساس طرح و سلیقه مورد نظر خود بهترین انتخاب را انجام دهند.

همانگونه که ذکر شد، کاشی ها طرح و رنگ متنوعی دارند و دسته ای از آنها را می توان برای استخرهای موجود در باغ استفاده کرد. معمولا استخر باغ به صورت رو باز ساخته می شود اما در مواردی می توان آنها را در محیط های سرپوشیده نیز اجرا کرد. نکته مهم در انتخاب کاشی برای استخر باز، توجه به جنس و کیفیت کاشی می باشد زیرا در معرض نور آفتاب و باران می باشند و انقباض و انبساط ناشی از دمای هوا بر آنها تاثیر می گذارد. نوع کاشی که برای استخر باغ مورد استفاده قرار می گیرد در مقایسه با کاشی معمولی دارای کیفیت بالاتری است و آب را به خود جذب نمی کند و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت مناسبی دارد. فرآیند کاشی کاری استخر به زمان زیادی نیاز دارد زیرا معمولا کاشی های استخری، اندازه کوچکی دارند. 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا