سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک لیزری چیست؟

سرامیک لیزری یکی از زیباترین کف‌پوش‌هایی است که می‌توانید برای کف ساختمان‌های مختلف استفاده کنید. امروزه صنعت دکوراسیون داخلی پیشرفت بسیاری کرده است و تزئینات مختلفی برای تمام قسمت‌های آن در نظر گرفته شده است. سرامیک کف لیزری یکی از بهترین گزینه‌ها برای کف‌پوش است.
برای انتخاب کف‌پوش باید به فاکتورهای مختلفی چون کاربرد فضای مورد نظر، میزان رفت و آمد افراد، فرش‌ها و موکت‌های مورد استفاده و رنگ دیوارها توجه داشته باشید. البته سلیقه شخصی صاحب ملک نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی است.
برای خرید هر محصول لازم است اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها، مزایا و معایب استفاده از آن داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی در مورد سرامیک لیزری ارائه دهیم.

سرامیک لیزری

سرامیک لیزری نوعی سرامیک است که با استفاده از دستگاه‌های لیزر برش داده می‌شود. روی این نوع سرامیک می‌توان طرح‌های خاصی را پیاده سازی کرد؛ طرح‌هایی که باعث می‌شوند یک کفپوش منحصر به فرد ایجاد شود. سرامیک‌های لیزری کاربرد هنری نیز دارند؛ به این صورت که در برخی از مراکز می‌توانید تصویر دلخواه خود را روی یک سرامیک چاپ کنید و از آن به عنوان قاب عکس استفاده کنید.
سرامیک‌های لیزری می‌توانند جایگزین فرش‌ها باشند. استفاده از آن‌ها باعث ایجاد دکوراسیون فوق‌العاده لوکس و جذاب برای فضای مورد نظر شما خواهد شد. البته در کنار تمام این مزایا، باید به معایب آن نیز توجه داشته باشید. در قسمت آخر این مقاله به نقاط ضعف و قوت این محصول اشاره کرده‌ایم. برای اطلاع از قیمت سرامیک در طرح ها و ابعاد مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

سرامیک لیزری چیست؟

برش لیزری

برش لیزری مهم‌ترین علت تفاوت سرامیک‌های کالیبره و نمونه‌های معمولی است. برش لیزری با استفاده از دستگاه‌های فوق پیشرفته انجام می‌شود. استفاده از این دستگاه‌ها دقت کار را تا حد چشم‌گیری افزایش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که سرامیک‌های برش داده شده لبه‌هایی تیز و صاف داشته باشند و هنگام نصب کم‌ترین فاصله میان آن‌ها ایجاد شود. بنابراین دوغاب و چسب استفاده شده برای نصب، به چشم نمی‌آید و ظاهر کفپوش ساختمان زیباتر خواهد شد. حذف درزهای بین سرامیک‌ها علاوه بر زیبایی، باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید سرامیک‌ها را تمیز کنید و لکه و آلودگی بین درزهای کف باقی نماند.
دستگاه‌های برش لیزری یا واترجت برای برش دادن محصولات مختلف دیگری مانند شیشه نیز کاربرد دارند. استفاده از این دستگاه‌ها همچنین مانع از آسیب دیدن لبه کار می‌شود. البته استفاده از این دستگاه‌ها در برخی موارد باعث سوختن لبه سرامیک نیز می‌شود. با خرید سرامیک از کارخانه‌هایی که سابقه خوبی در این زمینه دارند، می‌توانید از سلامت کامل سرامیک‌های خریداری شده اطمینان داشته باشید.
سرامیک لیزری می‌تواند طرح‌دار نیز باشد. طرح‌هایی که به زیبایی هر چه بیشتر کفپوش منزل یا محل کار شما کمک می‌کنند. در قسمت‌ بعدی توضیحات بیشتری در این باره ارائه داده‌ایم.

سرامیک با طرح‌های لیزری

سرامیک‌های لیزری یکی از زیباترین جایگزین‌ها برای فرش‌ هستند. در برخی از فضاها مانند ساختمان‌های تجاری و پاساژها از فرش و... برای کف استفاده نمی‌شود. در چنین فضاهایی، لازم است که متریال خاصی برای کف انتخاب شود که جلوه جذابی داشته باشد. بهترین انتخاب برای چنین کاربردی، سرامیک لیزری است.
سرامیک لیزری مورد پسند افرادی است که به دنبال طرحی خاص و منحصر به فرد برای ساختمان مورد نظر خود هستند. این نوع سرامیک ترکیب جذابی با دیوارهای سنگی یا کاغذهای دیواری‌ لوکس ایجاد می‌کند. انتخاب طرح مناسب همچنین می‌تواند با مبلمان و سایر اکسسوری‌های مورد استفاده در دکوراسیون هماهنگ باشد.

سرامیک لیزری چیست؟

مزایا و معایب سرامیک لیزری

سنجش ویژگی‌های هر محصول پیش از خرید به شما کمک می‌کند راحت‌تر انتخاب کنید و از انتخاب خود پشیمان نشوید. بیایید کمی بیشتر در مورد مزایای استفاده از سرامیک لیزری صحبت کنیم:

  • سرامیک لیزری طرح خاص و جذابی دارد.
  • این نوع سرامیک بدون درز است. این موضوع جلوه طرح موجود در سرامیک را بیشتر می‌کند.
  • این محصول برای فضاهای مختلف کاربرد دارد.
  • جزء باکیفیت‌ترین متریال هایی است که می‌توانید برای کفپوش ساختمان انتخاب کنید.

معایب سرامیک لیزری نیز جزو مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  • هزینه خرید سرامیک لیزری نسبت به سرامیک‌های معمولی بیشتر است.
  • این محصول یک کفپوش دائمی است. طرح‌های آن غیرقابل تغییر است و تعویض تمام سرامیک‌ها کاری هزینه‌بر و مشکل است.

برای تصمیم‌گیری ساده‌تر در این باره می‌توانید با افراد متخصص در زمینه کاشی و سرامیک مشورت کنید. این افراد تجربه کافی دارند و می‌توانند شما را با توجه به سلیقه شخصیتان و دکوراسیون داخلی فضا راهنمایی کنند.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا