سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک رکتیفای چیست؟

سرامیک رکتیفای یکی از زیباترین انواع این نوع محصول است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم به سوال‌های زیادی پاسخ دهیم. سوالاتی همچون؛
سرامیک رکتیفای چیست؟
• ویژگی‌ها و معایب سرامیک رکتیفای کدامند؟
• این نوع سرامیک برای چه فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
• چگونه با استفاده از سرامیک رکتیفای دکوراسیون منحصر به فردی خلق کنیم؟
پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند بهترین نوع کفپوش را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که کفپوش ساختمان می‌تواند یکی از قسمت‌های منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی شما باشد. برای اطلاع از قیمت سرامیک در طرح ها و ابعاد مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

سرامیک رکتیفای یا سرامیک بدون درز

سرامیک رکتیفای با نام‌های مختلفی مانند سرامیک بدون درز و... نیز شناخته می‌شود. فرآیند تولید این نوع سرامیک نسبت به سایر نمونه‌ها یک مرحله اضافه‌تر است. در پایان فرآیند تولید، سرامیک‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص لیزری برش داده می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که برش‌ها در دقیق‌ترین حالت ممکن انجام شود و میزان خطا به حداقل ممکن برسد. برش‌های لیزری لبه‌های گرد و خراشیده سرامیک‌ها را به لبه‌های زاویه‌دار، تیز و کاملا یکدست تبدیل می‌کنند.
تأثیر رکتیفای بودن سرامیک هنگام نصب کاملا مشخص می‌شود. هنگام نصب لبه سرامیک‌ها کاملا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. بنابراین خطوط یا درزهای میان سرامیک‌ها دیده نمی‌شوند. این موضوع باعث ظاهر بسیار زیبای سرامیک‌های رکتیفای می‌شود.

سرامیک رکتیفای چیست؟

مزایا و معایب سرامیک رکتیفای

برای انتخاب هر محصول از جمله سرامیک رکتیفای باید از مزایا و معایب آن اطلاع داشته باشید. در ادامه ویژگی‌های مختلف این نوع سرامیک را بررسی کرده‌ایم.
مزایای استفاده از سرامیک رکتیفای نسبت به معایب آن بیشتر هستند. این مزایا عبارتند از؛
• درزهای بسیار باریک مهم‌ترین مزیت این نوع سرامیک‌هاست. به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از این نوع سرامیک طرح خاصی را در کف‌پوش ساختمان مورد نظر خود پیاده سازی کنید.
• از آن‌جایی که این نوع سرامیک‌ها کاملا چسبیده به یکدیگر قرار می‌گیرند، میزان خطا در اندازه‌گیری‌ها کاهش پیدا می‌کند.
ن زیبایی و جلوه جذاب کاشی و سرامیک رکتیفای یکی از مزیت‌هایی است که توجه کاربران بسیاری را جلب می‌کند.
• از این نوع سرامیک می‌توانید برای کفپوش فضاهای مختلف استفاده کنید.
همانطور که گفته شد، معایب سرامیک رکتیفای بسیار محدود است. اما لازم است به آن‌ها توجه داشته باشید.
• هزینه بیشتر نسبت به سرامیک‌های معمولی اولین عیب محصولات بدون درز است.
• در برخی از موارد، سرامیک‌های بدون درز ارتفاع‌های مختلفی دارند. این مشکل ممکن است باعث بریدن پا هنگام عبور از روی آن‌ها شود. بنابراین باید بعد از انجام مراحل نصب، سرامیک‌ها را چک کنید تا از هم ارتفاع بودن تمام آن‌ها اطمینان داشته باشید.
• زمانی که از سرامیک بدون درز استفاده می‌کنید، چک کردن میزان چسب یا دوغاب استفاده شده، ممکن نیست.
می‌توان گفت که به کمک یک مجموعه حرفه‌ای در تولید و نصب سرامیک کف رکتیفای می‌توانید تمام معایب آن را از بین ببرید و از زیبایی این نوع کفپوش در فضای مورد نظر خود استفاده کنید.

سرامیک رکتیفای چیست؟

سرامیک رکتیفای برای چه فضاهای مناسب است؟

یکی از مزیت‌های سرامیک رکتیفای، قابلیت استفاده برای تمام فضاهاست. اما بهتر است با توجه به دکوراسیون فضای مورد نظر خود برای انتخاب سرامیک کف اقدام کنید. به عنوان مثال در یک مجتمع تجاری، فرشی استفاده نمی‌شود. بنابراین استفاده از سرامیک‌های طرح‌دار می‌تواند جلوه زیادی برای فضا داشته باشد. با استفاده از سرامیک رکتیفای می‌توانید بهترین طرح‌ها را پیاده‌سازی کنید. در مقابل برخی از افراد عادت دارند که کف خانه خود را تماما با استفاده از فرش و موکت بپوشانند. در چنین خانه‌هایی ظاهر سرامیک اهمیت چندانی ندارد و استفاده از سرامیک بدون درز، تنها هزینه بیشتری خواهد داشت.
سرامیک‌های طرح‌دار رکتیفای شده بهترین جایگزین برای فرش‌ها هستند. حتی شما می‌توانید با تکیه بر خلاقیت خود و استفاده از ایده‌های جذاب، ترکیب زیبایی بین فرش‌ها و سرامیک‌ها به وجود آورید. مشاوران و متخصصان دکوراسیون داخلی نیز می‌توانند به شما برای انتخاب بهترین کفپوش کمک کنند.
بنابر آن‌چه گفته شد، برای انتخاب سرامیک و کفپوش ساختمان به ظاهر دکوراسیون داخلی، سلیقه شخصی کاربران ساختمان و کیفیت متریال مورد استفاده توجه داشته باشید.

سرامیک رکتیفای چیست؟

جمع‌بندی

اکنون اطلاعات مورد نیاز در مورد سرامیک رکتیفای را به دست آورده‌اید. ممکن است برای تشخیص محصول باکیفیت از نمونه‌های غیر اصلی دچار مشکل شوید. برای حل این مشکل تنها کافی است به سراغ مجموعه‌ معتبری بروید که شما را در زمینه خرید و انتخاب سرامیک راهنمایی می‌کند. به لطف دنیای اینترنت پیدا کردن یک مرکز معتبر کار ساده‌ای است.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا