سبد خرید شما خالی می باشد.
0
معایب سرامیک بدون بند

سرامیک‌ها یکی از لوکس‌ترین متریال‌هایی هستند که برای کف‌پوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید با بررسی مزایا و معایب آن‌ها، کف‌پوشی متناسب با نیاز خود خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد معایب سرامیک بدون بند صحبت کنیم. این نوع سرامیک یکی از لوکس‌ترین انواع سرامیک‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت سرامیک کف در طرح ها و ابعاد مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

سرامیک بدون بند چیست؟

سرامیک بدون بند را با نام های مختلفی چون سرامیک رکتیفای، سرامیک کالیبره، سرامیک چمفر شده و... می‌شناسند. این نوع سرامیک پس از تولید با استفاده از دستگاه های لیزری برش داده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که دقت کار تا حد زیادی بالا رود. به همین دلیل هنگام نصب سرامیک ها کاملا کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود که مرز های بین سرامیک ها به اندازه‌ای کوچک باشند که دیده نشوند. به همین دلیل سرامیک های بدون بند ظاهر زیبایی دارند. مزایای این محصول نسبت به معایب سرامیک بدون بند بسیار بیش تر است.
از سرامیک‌های بدون بند در فضاهای مختلفی چون کفپوش فضاهای مسکونی، تجاری و اداری استفاده می شود. این نوع سرامیک همچنین برای افرادی که قصد ساختن آلاچیق ها و راهروهای لوکس برای باغ‌ها و ویلاها را دارند، کاربرد دارد. شما می‌توانید با ایده و خلاقیت خود بهترین سرامیک‌ها را برای کفپوش ساختمان مورد نظر خود انتخاب کنید.
در کنار مزایا و زیبایی این نوع کفپوش، معایب سرامیک بدون بند نیز باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا همه تولیدکنندگان و فروشندگان در مورد مزایای این محصول صحبت می‌کنند. به همین دلیل خریداران بدون توجه به معایب سرامیک بدون بند آن را خریداری می‌کنند و ممکن است با مشکل مواجه می‌شوند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این نوع سرامیک به دست آورید.

معایب سرامیک بدون بند

چند نمونه از معایب سرامیک بدون بند

معایب سرامیک بدون بند بسیار محدود است. به همین دلیل جزو پرطرفدارترین محصولات برای کف‌پوش ساختمان‌های مختلف محسوب می‌شود. در ادامه به معایب آن اشاره کرده‌ایم.
• سرامیک بدون بند نسبت به سایر انواع سرامیک هزینه بیشتری دارد. می‌توان گفت این مهم‌ترین نکته‌ای است که باعث می‌شود افراد بسیاری همچنان سرامیک‌های رکتیفای نشده را انتخاب کنند.
• از دیگر معایب سرامیک بدون بند این است که شما نمی‌توانید دوغاب یا چسب‌های مورد استفاده برای نصب آن‌ها را ببینید. بنابراین نمی‌توانید تشخیص دهید که نصب کنندگان کار خود را چگونه انجام داده‌اند. به همین دلیل لازم است که نصب سرامیک بدون بند را به افراد متخصص و حرفه‌ای بسپارید. در غیر این صورت هنگام سکونت در ساختمان متوجه عیب‌های موجود در سرامیک‌ها می‌شوید. در این زمان جبران این مشکلات کار ساده‌ای نیست.
• اگر یکی از سرامیک‌های بدون بند مورد استفاده در کفپوش فضای مورد نظر شما، آسیب ببیند؛ باید به دنبال سرامیک رکتیفای شده‌ای با همان ابعاد باشید تا بتوانید آن را جایگزین کنید. سختی این کار از دیگر معایب سرامیک بدون بند است. این نقطه ضعف زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که سرامیک‌های بدون بند طرح خاصی را نشان دهند. در چنین مواقعی حتی ممکن است لازم باشد سرامیک مخصوصی برای ساخت سفارش دهید.
همانطور که خواندید، معایب سرامیک بدون بند بسیار محدودتر از مزایای آن است. بنابراین می‌تواند یکی از منحصر به فردترین انتخاب‌ها برای کفپوش فضای مورد نظر شما باشد.

معایب سرامیک بدون بند

کدام نوع سرامیک را انتخاب کنیم؟

کفپوش ساختمان یکی از مهم‌ترین قسمت‌هاست. سرامیک‌ کف پذیرایی که انتخاب می‌کنید، باید با فرش‌هایتان هماهنگ باشند. کفپوش‌های ساختمان‌های تجاری با فرش همراه نمی‌شوند. به همین دلیل خودشان باید طرح‌های زیبایی داشته باشند که توجه مشتریان را جلب می‌کند. انتخاب سرامیک‌های بدون بند برای چنین فضاهایی انتخاب مناسبی است.
فضاهای دیگری نیز وجود دارند که تماما با فرش و وسایلی از این قبیل پوشانده می‌شوند. همانطور که گفتیم یکی از معایب سرامیک بدون بند، هزینه بالای آن است. بنابراین اگر برای چنین فضاهایی از این نوع سرامیک استفاده کنید، تنها هزینه خود را هدر داده‌اید.
با توجه به آن‌چه گفته شد، برای انتخاب بهترین نوع کفپوش باید پیش از هر چیز به فضای مورد نظر خود توجه داشته باشید. سپس به سلیقه خود در مورد نوع سرامیک توجه کنید. به خاطر داشته باشید که سرامیک‌های مورد استفاده برای کف‌پوش باید با سایر اجزای ساختمان مانند کاشی‌های دیوار یا کاغذهای دیوار هماهنگ باشد. افراد متخصص و باتجربه در این زمینه می‌توانند بهترین راهنما برای شما در انتخاب نوع سرامیک مورد نظرتان باشند. آن‌ها می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد مزایا و معایب سرامیک بدون بند به شما ارائه دهند.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا