سبد خرید شما خالی می باشد.
0
ترمیم سرامیک لب پر شده

اگر می خواهید اقدام به ترمیم سرامیک لب پر شده منزل خود بکنید، سعی کنید ابتدا اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید و سپس دست به این کار بزنید. مشکل هایی که ممکن است در مورد کاشی، برای شما پیش آید عبارتند از : ترک خوردن کاشی، لب پر شدن اطراف کاشی، باد افتادگی و لق شدن کاشی و ... . در این متن می‌خواهیم درباره ترمیم سرامیک کف لب پرشده برای شما صحبت کنیم. اگر با این مشکل مواجه شده‌اید بهتر است که متن را بخوانید تا بتوانید راه حلی برای مشکل خود بیابید.

لب پر شدن سرامیک یعنی چه ؟

حتما برای بسیاری از افرادی که از اصول ساختمان سازی و کاشی‌کاری اطلاعاتی ندارند، این سوال پیش می آید که اصطلاح لب پر شدن کاشی و ترمیم سرامیک لب پرشده به چه معناست؟ در پاسخ باید گفت زمانی که به دلایل مختلف، برخی از قسمت های وسط یا اطراف کاشی ها دچار شکستگی یا ترک خوردگی می‌شوند، به اصطلاح، کاشی لب پر می شود. در ادامه با دلایلی که باعث لب پر شدن کاشی می شوند آشنا خواهید شد؛ هم چنین درباره راه حل های برخورد با این مشکل و رفع آن (یعنی ترمیم سرامیک لب پر شده) نیز در این متن اطلاعاتی کسب خواهید کرد.

ترمیم سرامیک لب پر شده

علل لب پر شدن سرامیک

بعد از بررسی مفهوم لب پر شدن اطراف سرامیک دیواری یا کف، باید علل آن را جستجو کرد و دانست که چرا این اتفاق برای سرامیک ها می‌افتد. دلایل این مشکل عبارتند از :
افتادن ناگهانی ظرف و ظروف یا هرگونه وسیله آهنی و سنگین دیگر بر روی کاشی ها: این امر موجب می‌شود که به علت برخورد جسم سنگین، کاشی ترک بخورد یا به اصطلاح لب پر شود . همچنین استفاده از وسایل تیز مانند کاردک، برای جدا کردن مواد خوراکی یا دیگر اشیای چسبیده به سرامیک ممکن است باعث ایجاد خسارت به ظاهر کاشی گردد.

یکی دیگر از دلایلی که می‌توان برای لب پر شدن کاشی ها آورد و آن را رعایت کرد تا دچار زحمت ترمیم سرامیک لب پر شده نشد، خرید واستفاده از کاشی های با کیفیت است. زمانی که شما هنگام خرید کاشی در هزینه خرید صرفه جویی می کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است کاشی ها به دلیل کیفیت پایینی که دارند هر چه زودتر دچار شکستگی یا لب پر شدن شوند؛ پس در هنگام تهیه و خرید کاشی دقت کنید تا سرامیک هایی ضخیم و هم چنین با کیفیت مواد بالا خریداری کنید تا در آینده از ایجاد هزینه های اضافی و تعمیرات آن ها خلاص شوید .
دلیل دیگری که باعث می‌شود که کاشی ها لب پر شوند این است که زمانی که یک کاشی کار ناشی و تازه کار اقدام به انجام کاشی کاری منزل شما می کند، ممکن است در هنگام چیدن یا بریدن کاشی ها در اندازه های مختلف، اشتباه کند و باعث شود که قسمت هایی از سرامیک ها لب پر شوند.

ترمیم سرامیک لب پر شده

چگونگی ترمیم سرامیک لب پر شده

و اما راه حل های ترمیم سرامیک لب پر شده عبارتند از :
یکی از راه حل های ترمیم سرامیک لب پر شده ، چسباندن قطعه جدا شده به وسیله چسب کاشی به قسمت لب پر شده کاشی است . از دیگر راه های ترمیم سرامیک لب پر شده، خارج کردن کاشی لب پر شده یا ترک خورده از محل مورد نظر و جایگزینی سرامیک جدید است. زمانی که می خواهید کاشی لب پر شده را به طور کامل تعویض کنید، سعی کنید این کار را به وسیله یک کاشی کار ماهر انجام دهید، اما اگر می خواهید این کار را خودتان انجام دهید باید نکاتی را رعایت کنید که این نکات عبارتند از: استفاده از دستگاه های فرز مخصوص برای ایجاد حفره در قسمت هایی از کاشی برای خارج کردن آن از محل مورد نظر وجلوگیری از رسیدن آسیب به سایر کاشی ها حین انجام این کار، بتن کنی سیمان زیر کاشی لب پر شده، ریختن بتن جدید در همان محل، قرار دادن کاشی جدید و هماهنگ با دیگر کاشی ها در محل مورد نظر، سنجش هماهنگی ارتفاع کاشی جدید قرار گرفته با سایر کاشی ها و استفاده از دوغاب مناسب برای پر کردن فضای ما بین کاشی ها.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا