سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک کالیبره یعنی چه ؟

اگر جزء افرادی هستید که می خواهید به تازگی خانه خود را بازسازی کنید و یا جزء افرادی می باشید که دارای پروژه ‌های بسیار زیاد در زمینه ساختمان سازی هستید ، پس نباید خواندن این مطلب را از دست بدهید، چون در این مطلب شما را با نوع جدیدی از سرامیک ها به نام سرامیک کالیبره یا رکتیفای آشنا خواهیم کرد. هم چنین این متن می تواند برای افرادی که بسیار به زیبایی و مدرن بودن خانه خود اهمیت می دهند مفید باشد. پس از خواندن این مطلب بسیاری از شما، از استفاده از سایر کاشی ها در کف و دیوارهای منزل خود منصرف خواهید شد و از سرامیک کالیبره برای افزایش زیبایی منزلتان بهره خواهید گرفت. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک در طرح های زیبا و به روز از طریق فروشگاه اینترنتی مارکت سرام اقدام نمایید.

سرامیک کالیبره چیست ؟

سرامیک کالیبره به کاشی های کوچکی اطلاق می‌شود که توسط دستگاه لیزر برش می خورد تا زیبایی و ظرافت آن ها در مقایسه با سایر سرامیک ها و کاشی ها دو چندان شود؛ سرامیک کالیبره به دلیل نوع برش خاصی که می خورند و نیز زیبایی که به محیطشان می دهند، از سایر کاشی ها متمایز می شوند. سرامیک کالیبره بیشتر، مورد علاقه افرادی هست که در کار دیزاین و طراحی داخلی خانه مشغول به کار هستند.

سرامیک کالیبره یعنی چه ؟

علت محبوب بودن سرامیک کالیبره در بین بسیاری از افراد

همان طور که گفته شد سرامیک کالیبره مورد علاقه بسیاری از افراد شیک پسند و هم چنین طراحان داخلی می باشد. سرامیک کالیبره به دلیل داشتن ظرافت خاص خود و زیبایی بیش از حدشان، مورد پسند افراد بسیاری می باشند و اما دلایل دیگری که این افراد را به استفاده از سرامیک کالیبره در نمای داخلی خانه خود سوق می ‌دهد:

1. تمیزی و نظافت زیاد در استفاده از این کاشی ها: زمانی که این کاشی ها در کنار هم چیده می‌ شوند، به دلیل وجود حداقل درز و حفره در بین آن ها، کثیفی و غبار در این حفره ها تجمع نیافته و فرد خانه دار دیگر مجبور نیست که به تمیز کردن بیش از حد کاشی ها و هم چنین حفره های بین آن ها بپردازد؛ هم چنین دوغاب موجود در میان درز های کاشی به دلیل نازک بودن بیش از حد این حفره ها، بیرون نیامده و فرد مجبور نیست که مدام مشغول به زدودن و پاک کردن آن ها از کف منزل خود باشد.

2. منسجم و یک دست نشان دادن قسمت‌ های سرامیک شده: زمانی که شما با استفاده از سرامیک کف کالیبره منزل خود را کاشی کاری می کنید، تمام قسمت های کاشی شده به صورت شفاف، یک دست و منظم در چشم بیننده نمایان می‌شود و این خود باعث می‌شود که منزل شما مرتب و منظم و هم چنین بسیار مدرن و به روز به نظر بیاید .

سرامیک کالیبره یعنی چه ؟

تفاوت سرامیک کالیبره با سایر سرامیک ها در چیست ؟

تفاوت این سرامیک با سایر سرامیک ها در این است که دقت برش در سرامیک کالیبره به حدی است که زمانی که این کاشی ها در کنار هم چیده می شوند، شما به سختی می توانید درز و شکاف بین آن ها را مشاهده کنید. وجود نداشتن درز و شکاف در بین کاشی ها باعث ایجاد زیبایی هایی است که در بالا از آن ها یاد شد؛ اما کاشی ‌های دیگر، برشی به این اندازه دقیق ندارند و به وسیله لیزر برش نمی خورند و هنگام چیدن آن ها کارگر یا بنای کاشی کار مجبور است، برای پر کردن درز بین خطوط آن ها از دوغاب یا سیمان سفید استفاده کنند که این امر خود باعث ایجاد کثیفی زیاد می شود. پس شما نیز اگر به تمیز، زیبا و باکلاس بودن منزل خود اهمیت می دهید، استفاده از سرامیک کالیبره یا رکتیفای را در دکوراسیون داخلی منزل خود از یاد نبرید. همان طور که گفته شد یکی از مزایای اصلی استفاده از سرامیک کالیبره، جلوگیری از جمع شدن کثیفی ها و آلودگی ها در بین کاشی هاست، پس بهترین مورد استفاده از سرامیک کالیبره در سرویس‌ های بهداشتی است. چون حداقل میزان آلودگی و باکتری ها در این محل ها جمع شده و باعث می‌شود که شما زندگی سالم و پاکیزه تری داشته باشید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا