سبد خرید شما خالی می باشد.
0
بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

ویژگی های بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

در دنیای امروز استفاده از کاشی و سرامیک نمای ساختمان برای استفاده در نمای داخلی و خارجی به یک چالش رقابتی برای تولیدکنندگان آن در سرتاسر جهان تبدیل شده است. فرق کاشی و سرامیک علاوه بر شیوه تولید آن در نحوه ی استفاده از آن نیز می باشد. معمولاً استفاده از کاشی برای دیوارها توصیه می شود و سرامیک بیشتر به عنوان کفپوش کاربرد دارد.
امروزه با پیشرفت صنعت کاشی سازی کشورهای زیادی در زمینه ی تولید این محصولات و صادرات آن به سایر کشورها، با یکدیگر رقابت می کنند. یکسری ویژگی های تعیین‌کننده برای کیفیت کاشی و سرامیک وجود دارد که هر برند ممتاز داخلی و خارجی باید این ویژگی ها را داشته باشد. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره شده است.
• جذب آب بسیار پایین
• ابعاد مناسب
• ظاهر زیبا
• مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا
• مقاومت در برابر حرارت و یخ زدگی
• مقاومت در برابر لرزش
• مقاومت در برابر ترک

چند تا از بهترین شرکت ها و برندهای کاشی و سرامیک جهان

• شرکت صنایع Mohawk به عنوان اولین شرکت کاشی و سرامیک برتر جهان در آمریکا
• گروه تایلندی SCG
گروه تایلندی SCG از نظر حجم تولیدی کاشی و سرامیک در رده دوم جهان قرار دارد، اما درآمدهای فروش آن ها از گروه مکزیکی Lamosa که تولید کننده 171 میلیون مترمربع کاشی است، عقب‌تر می‌باشد.
• گروه مکزیکی لاموس
این شرکت پس از استفاده از گروه آرژانتینی سان لورن زو در 3 اکتبر 2016، با داشتن امکانات تولیدی در آرژانتین، کلمبیا و پرو، موقعیت خود را به عنوان سومین گروه بزرگ جهان و رهبر آمریکای لاتین تقویت کرد.
• 13 شرکت برتر دیگر در تولید و عرضه کاشی و سرامیک توسط گروه سرامیک RAK مستقر در امارات متحده عربی اداره می شود.
• گروه اندونزیایی Arwana Citramulia نیز با راه‌اندازی پنجمین مرکز تولید خود در اوایل سال 2016، رشد دو رقمی از خود در عرصه تولید کاشی و سرامیک نشان دادند و به ظرفیت 7/57 میلیون مترمربع در سال 2015 رسیدند.
• دو گروه اسپانیایی پامسا و STN نیز در رده‌بندی جهانی در سال 2017 عملکرد ویژه ای را از خود در زمینه ی کاشی و سرامیک نشان دادند.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

علاوه بر این، سه برند مشهور جهان در زیر ذکر شده است.
1- MS بین‌المللی
2- HAPPY
3- سرامیک STONEPEAK
در زیر به چند برند مشهور کاشی و سرامیک دیگر در جهان اشاره شده است. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک در طرح های زیبا و به روز از طریق فروشگاه اینترنتی مارکت سرام اقدام نمایید.

Ann Sacks به عنوان یکی از انواع بهترین برندهای کاشی و سرامیک خارجی

Ann Sacks یکی از انواع معروف کاشی و سرامیک است که کار طراحی کاشی و سرامیک خود را از سال 1980 در ایالات متحده آمریکا آغاز کرده است. پس از آن به آرامی شروع به گسترش نمایشگاه های خود در سراسر ایالات متحده نمود و امروزه این کاشی ها به سرتاسر نقاط جهان صادر می شوند.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

سوزان جابلون به عنوان یکی از انواع بهترین برندهای کاشی و سرامیک خارجی

شرکت بینگامتون، از سال 2000 در نیویورک فعالیت خود را آغاز کرده است. کاشی های این شرکت تأثیر خود را در چشم‌انداز طرح نمای خانه ی شما نشان می دهند. سازندگان کاشی سوزان جابلون، کاشی های شیشه‌ای موزاییکی سفارشی خود را برای استفاده در آشپزخانه، حمام یا هر قسمت از خانه شما که نیاز به کاشی های منحصر به فرد دارد، تأمین می کنند.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

کاشی آریزونا به عنوان یکی از انواع بهترین برندهای کاشی و سرامیک خارجی

اگر دنبال یک کاشی منحصر به فرد هستید، کاشی آریزونا این ویژگی خاص را دارد. این کاشی از جنس پرسلان و شیشه است.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

برند سیچیز ایتالیا به عنوان یکی از بهترین برندهای کاشی و سرامیک

این برند یکی از زیباترین و خلاقانه ترین کاشی ها را در عرصه جهانی به نمایش می گذارد.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

شرکت کاشی فلوریدا به عنوان یکی از تولیدکنندگان بهترین برند کاشی و سرامیک در جهان

شرکت کاشی فلوریدا یک قرن است که به ساخت کاشی و دیوار پوش‌های پرسلانی و سرامیکی پرداخته است. همچنین این شرکت اقدام به ساخت کاشی های سنگی طبیعی، کاشی های تزئینی شیشه ای و فلزی نیز کرده است.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

شرکت کاشی پاو به عنوان یکی از تولیدکنندگان بهترین برند کاشی و سرامیک

شرکت پاو توسط یک زن و شوهر فرانسوی و آمریکایی به نام‌های François و Emmi Micallef تأسیس شده است و در ماساچوست قرار دارد. محصولات منحصر به فرد چوبی و سنگی موجود در این شرکت به سختی قابل وصف هستند. این شرکت از سال 2000 وارد تجارت با کشورهایی از قبیل فرانسه، ایتالیا، بلژیک و ... شده است.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

شرکت هاکاتایی به عنوان یکی از تولیدکنندگان بهترین برند کاشی و سرامیک

شرکت هاکاتایی واردکننده و توزیع‌کننده کاشی های شیشه‌ای است و از سال 1997 در این زمینه فعالیت می کند. Hakatai کاشی های شیشه بازیافتی، کاشی های بدون کربن سبز و کاشی های خاص را تولید می کند. اخیراً هاكاتا برای تولید محصولات خود از سایر مصالح ساخت كاشی مانند سنگ و فلز نیز استفاده کرده است، اما شیشه، سهام بازرگانی هاکاتایی است. اگر شما به موزاییک شیشه ای علاقه‌مند هستید، توصیه می شود که محصولات این شرکت را ببینید.

بهترین برند کاشی و سرامیک خارجی

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا