سبد خرید شما خالی می باشد.
0
نحوه نصب سرامیک اسلب

همانطور که می دانید از سرامیک برای پوشش کف و دیوار ساختمان استفاده می شود. یکی از انواع سرامیک ها، سرامیک اسلب است. قبل از این که در ارتباط با نحوه نصب سرامیک اسلب صحبت کنیم، خوب است که بدانیم چگونه سرامیک ساخته می شود. سرامیک را از سفال که ترکیب رس و آب است، می سازند، سپس مخلوط حاصل را در قالب ریخته و درون کوره قرار می دهند و در نهایت آن را لعاب‌کاری کرده و سرامیک ساخته می شود.
نصب سرامیک باید توسط افراد حرفه ای صورت بپذیرد، خصوصاً در ارتباط با نحوه نصب سرامیک اسلب این مسئله اهمیت پیدا می کند که به دلیل اندازه بزرگ آن است.
نحوه نصب سرامیک اسلب نیازمند دقت کافی و استفاده از تجهیزات ویژه است. علاوه بر این، در طول فرآیند نصب سرامیک اسلب باید تمام جزئیات لازم رعایت شود.
همه ی موارد فوق نشان می دهند که برای یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب باید آموزش های لازم را گذراند، زیرا نصب آن فقط توسط افراد حرفه ای صورت می پذیرد، چون فقط این افراد قادر هستند که بدون صدمه زدن به سرامیک ها، آن ها را در کنار هم بچینند.

نکات مربوط به نحوه نصب سرامیک اسلب در کف ساختمان

زمانی که اقدام به نصب سرامیک کف ساختمان آن هم با سرامیک های اسلب می کنیم باید به یکسری نکات مهم توجه نمایید. رعایت این اصول کمک می کند تا نتیجه کار علاوه بر زیبایی بیشتر، از کیفیت کافی نیز برخوردار باشد. در نهایت نتیجه کار به دست آوردن کفپوشی با سطح صاف و یکنواخت است.
در ارتباط با یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب باید چند مرحله ی مهم را فرا گرفت که به شرح زیر است:
1- تأمین وسایل لازم
2- آماده سازی کف
3- برش سرامیک اسلب
4- تهیه ملات
5- پوشش کف با ملات
6- نصب سرامیک
7- بندکشی سرامیک ها
8- تمیزکاری سطح
در زیر به توضیح مختصری در ارتباط با هرکدام از مراحل فوق می پردازیم.

 نحوه نصب سرامیک اسلب

تأمین وسایل لازم به عنوان اولین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

برای نصب سرامیک اسلب ابتدا باید وسایل و تجهیزات لازم را برای این کار فراهم نمود. این تجهیزات ضمن کمک به ساخت ملات به نحوه صحیح نصب این سرامیک ها نیز کمک می کنند. در زیر به برخی از این وسایل اشاره شده است.
• گیره
• چکش
• دستگیره

نحوه نصب سرامیک اسلب

آماده سازی کف به عنوان دومین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

یکی از مهم ترین مراحل در یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب مرحله آماده سازی کف ساختمان برای نصب سرامیک است. سطح کف باید قبل از نصب سرامیک هموار شده باشد. در هنگام آماده سازی کف باید به یکسری نکات توجه نمود که در زیر بیان شده است:
1- توجه به افزایش سطح کف اتاق بعد از سرامیک کاری خصوصاً در جلوی درب ها
2- تراز و هموار بودن سطح

نحوه نصب سرامیک اسلب

برش سرامیک اسلب به عنوان سومین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

به منظور برش سرامیک اسلب باید از وسایل زیر استفاده کرد.
• فرز های دستی
• اره های برقی

نحوه نصب سرامیک اسلب

تهیه ملات به عنوان چهارمین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

پس از تهیه مصالح لازم برای ملات، آن ها را با هم مخلوط کرده و به منظور یکپارچگی باید آن مصالح را به خوبی هم زد. این کار می تواند توسط یک همزن الکتریکی خصوصاً در حجم بالای ملات استفاده شود.
علت اهمیت یکپارچگی ملات به دلیل سهولت نصب سرامیک اسلب است.

نحوه نصب سرامیک اسلب

پوشش کف با ملات به عنوان پنجمین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

پس از این که کف زمین هموار و ملات شما به حد کافی یکپارچه شد، باید کف زمین را به طور کامل با آن پوشاند. اگر می خواهید سرامیک شما به راحتی به کف بچسبد باید ملات شما صاف، یکدست و نرم باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک در طرح های زیبا و به روز از طریق فروشگاه اینترنتی مارکت سرام اقدام نمایید.

نصب سرامیک به عنوان ششمین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

نکته مهمی که در ارتباط با حمل سرامیک های اسلب باید رعایت شود، استفاده از دستگیره های مخصوص است. همان طور که در بالا نیز ذکر شد، نحوه نصب سرامیک اسلب به دلیل رسیدن به کیفیت نهایی بسیار مهم است. پس از قرار دادن سرامیک در جای خود به وسیله ی دستگیره، باید دقت نمود پشت آن حباب ایجاد نشود. برای حل این مشکل از چکش های پلاستیکی استفاده می شود. این کار باعث چسبیدن بهتر سرامیک اسلب به کف و یا دیوار شده و کیفیت کار را افزایش می دهد.
علاوه بر این، به غیر از آغشتن کف ساختمان با ملات پشت سرامیک نیز باید ملات ریخت. این کار به منظور چسبیدن بهتر سرامیک انجام می شود. استفاده از گیره های پلاستیکی راه‌حل دیگری برای قرارگیری بهتر و محکم تر سرامیک ها در کنار هم است.

نحوه نصب سرامیک اسلب

بندکشی سرامیک ها به عنوان هفتمین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

پس از نصب سرامیک های اسلب می توان فاصله بین آن ها را با دوغاب پر نمود، سپس صبر کنید تا دوغاب خشک شود.

نحوه نصب سرامیک اسلب

تمیزکاری سطح به عنوان هشتمین مرحله یادگیری نحوه نصب سرامیک اسلب

پس از اتمام کار، گردوغبار را از روی سرامیک ها پاک کرده و با پارچه ای مرطوب سطح آن را براق سازید. در آخر شما کفپوشی زیبا با استفاده از سرامیک اسلب خواهید داشت.

نحوه نصب سرامیک اسلب

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا