سبد خرید شما خالی می باشد.
0
کاشی و سرامیک از کجا بخرم؟

پاسخ به سؤال کاشی و سرامیک از کجا بخرم

در این مقاله ما می خواهیم به پاسخ سؤالی بزرگ برسیم و آن سؤال هم این است که کاشی و سرامیک از کجا بخرم؟ پاسخ به سؤال کاشی و سرامیک از کجا بخرم؟ کار چندان آسانی نیست از این رو می خواهیم با نهایت دقت ویژگی های یک کاشی و سرامیک خوب را بررسی نماییم، تا بعد از آن بدانیم که باید کاشی و سرامیک از کجا بخریم؟ در واقع پاسخ به این سؤال که کاشی و سرامیک از کجا بخرم؟ را می توان این گونه گفت که هر جایی که کاشی و سرامیک های آن ویژگی های زیر را دارد. این ویژگی ها می تواند تعیین نماید که کاشی یا سرامیک عرضه شده تا چه حد مناسب است و در کدام درجه قرار می گیرد، زیرا ما کاشی و سرامیک ها را به درجه ی یک، درجه ی دو، درجه ی سه و درجه ی چهار تقسیم می کنیم. بهترین کاشی و سرامیک درجه ی یک است. پس در ادامه ی مقاله علاوه بر پاسخ به سؤال، کاشی و سرامیک از کجا بخریم؟ به ویژگی های برتر یک سرامیک و کاشی هم بپردازیم. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک در طرح های زیبا و به روز از طریق فروشگاه اینترنتی مارکت سرام اقدام نمایید. ویژگی های خوب آن ها به شرح زیر است.

کاشی و سرامیک چی بخرم؟

هر کاشی یا سرامیکی باید تمام موارد زیر را به نحو احسن داشته باشد. در غیر این صورت نمی توان گفت که یک کاشی یا سرامیک خوب است. از همه مهم تر اگر می خواهیم بدانیم که کاشی و سرامیک از کجا بخریم؟ باید آن فروشگاه، کاشی و سرامیک هایی با این ویژگی عرضه نماید. از جمله خصوصیات مناسب این کاشی و سرامیک ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

داشتن درجه ی کیفیت بالا

این مورد به این معنا است که کاشی و سرامیک دارای عمر مفید طولانی هستند و این که با گذشت زمان از کیفیت و زیبایی آن ها کاسته نمی شود. به راحتی می توان آن ها را تمیز نمود و آلودگی و لکه را به خود به طور دائم جذب نمی کنند. بلکه با یک شست و شوی ساده می توان آن ها را تمیز نمود. کیفیت کاشی و سرامیک به موارد دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها نیز پرداخته خواهد شد.

درجه ی سائیدگی

این درجه بیش تر برای کاشی و سرامیک های براق به کار رفته و نمی توان آن را به سرامیک ها و کاشی های مات نسبت داد. وقتی می گوییم درجه ی سائیدگی این کاشی یا سرامیک بالا است در واقع به این معنی که با کشیدن اجسام و دمپایی یا کفش یا هر چیز دیگری براق بودن آن از بین نرفته بلکه در برابر سایش مقاومت می نماید.

درجه ی جذب آب

مسلما همه ی ما می دانیم که کاشی ها و سرامیک ها باید غیر قابل نفوذ در برابر آب باشند. اگر کاشی ها و سرامیک ها به خود آب جذب کنند به زودی از بین خواهند رفت و دجار فرسودگی خواهند شد. البته می دانید که در سرامیک ها که معمولا از آن ها در محیط خانه و اداره در قسمت اتاق خواب و سالن پذیرایی استفاده می شود، کم تر در معرض آب می باشند. از این رو درجه ی جذب آب برای آن ها اهمیت کم تری دارد. اما کاشی های استفاده شده در سرویس بهداشتی که همواره در معرض آب هستند، نمی توانند نسبت به درجه ی جذب آب بی تفاوت باشند. بلکه باید مقدار جذب آب آن ها به حداقل برسد و این نشانه ی برتری و استاندارد بودن یک کاشی یا سرامیک است.

کاشی و سرامیک از کجا بخرم؟

ویژگی های کاشی و سرامیک خوب برای خرید

درجه ی لیز بودن

باید بدانید که درجه ی لیز بودن برای کاشی و سرامیک متفاوت است. برای مثال باید کاشی ها درجه ی لیزی بیش تر از 50 را داشته باشند. یعنی باید لیز تر باشند. اما انواع سرامیک از جمله سرامیک کف راه پله، کف پارکینگ، کف آشپزخانه و غیره نباید به هیچ عنوان لیز باشد.

درجه ی مقاومت در برابر سرمای بالا

معمولا سنگ ها و سرامیک ها با قرار گرفتن در معرض سرما آسیب می بینند و همان طور که می دانید باید درجه ی مقاومت تمام کاشی ها و سرامیک ها بالا باشد. از این رو هر چقدر درجه ی مقاومت بیش تر باشد، کاشی و سرامیک هم بهتر است.
با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا و در پاسخ به سؤال کاشی و سرامیک از کجا بخرم؟ باید همین را بگوییم که شما باید این کاشی و سرامیک ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه هایی معتبر هستند که بهترین اجناس را در اختیار مشتری قرار دهند.

کاشی و سرامیک از کجا بخرم؟

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا