سبد خرید شما خالی می باشد.
0
تعویض سرامیک سرویس بهداشتی

انواع کاشی ها و همچنین سرامیک ها در گذر زمان، دچار آسیب دیدگی هایی می شوند. برخی ممکن است کیفیت مرغوبی داشته و پس از چندین سال دچار آسیب دیدگی شوند و برخی دیگر نیز ممکن است به دلیل کیفیت نامرغوب در سال های اولیه استفاده دچار آسیب دیدگی های نامناسبی گردند. در زمانی که کاشی ها و همچنین سرامیک ها دچار آسیب دیدگی می شوند، بهتر است برای تعویض نمودن آن ها اقدام نمایید تا از آسیب دیدن پایه ی اصلی نصب کاشی جلوگیری نمایید. بسیاری از این آسیب دیدگی ها در سرویس بهداشتی ها صورت می پذیرد. در بسیاری از زمان ها با به تأخیر انداختن تعویض سرامیک سرویس بهداشتی صدمات جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد. از این جهت بهتر است با مشاهده اولین آسیب دیدگی، اقدام به تعویض سرامیک کف سرویس بهداشتی نمایید. تعویض نمودن سرامیک ها در سرویس های بهداشتی شامل مراحلی می باشد که افراد با طی کردن آن ها می توانند کاشی ها و سرامیک ها را به بهترین نحو تعویض نمایند. در اینجا به برخی از این مراحل اشاره خواهیم نمود. البته ناگفته نماند که بسته به شرایط تعویض سرامیک باید مراحل مختلفی را طی نمایند. کاشی کاران متخصص و زبر دست می توانند به راحتی اقدام به این تعویض ها نمایند.

مراحل مهم در تعویض سرامیک سرویس بهداشتی

همانطور که ذکر شد بنا به آسیب دیدگی، کاشی کاران متخصص اقدام به تعویض کاشی دیوار حمام و سرویس بهداشتی خواهند نمود. در برخی از سرویس های بهداشتی، برخی از سرامیک ها دچار ترک و یا شکستگی شده اند. در این صورت کاشی کاران متخصص ما اقدام به تعویض برخی از این سرامیک ها خواهند نمود. اما در برخی از سرویس های بهداشتی، شاهد از بین رفتن بسیاری از سرامیک ها خواهید بود. در این صورت صلاحدید بسیاری از استادکاران تعویض کل سرامیک های سرویس بهداشتی خواهد بود. اما در برخی از موارد نیز به دلایل دیگری همچون تغییر در دکور سرویس بهداشتی، مشتریان درخواست تعویض سرامیک سرویس بهداشتی خواهند داشت.

تعویض سرامیک سرویس بهداشتی

روش تعویض کاشی سرویس بهداشتی

1. انتخاب سرامیک های آسیب دیده و برداشتن آن اولین مرحله در انجام این تعویض خواهد بود. ابتدا باید سرامیکی که آسیب دیده در هر مکانی، چه بر روی دیواره های سرویس بهداشتی و چه بر روی کف سرویس بهداشتی را شناسایی نموده و اقدام به برداشت آن نمایید. در این مرحله باید به نحوی عمل نمایید که به مابقی سرامیک ها و یا کاشی ها آسیبی وارد نگردد.

2. یکی از مراحلی که از اهمیت بسیار بالایی در تعویض سرامیک سرویس بهداشتی برخوردار می باشد، تمیز کاری پس از برداشت سرامیک آسیب دیده خواهد بود. در این مرحله باید تمامی بقایای باقیمانده از سرامیک قبلی را از بین ببرید. این بقایا سبب می گردند که سرامیک و یا کاشی جدید برای نصب شدن با مشکلات بسیار مهمی روبه رو گردد. از این رو تمیز کاری بعد از برداشتن سرامیک و یا کاشی دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود.

تعویض سرامیک سرویس بهداشتی

3. مرحله ی بعدی نصب سرامیک جدید خواهد بود. در این مرحله بهتر است از فرضیات استفاده نکنید و سرامیک ها را قبل از نصب و یا برش بر روی محل نصب قرار داده و از نقص اصلی آن به خوبی مطلع شوید. پس از اطلاع از نقص می توانید با اطمینان بیشتری اقدام به برش سرامیک و یا استفاده از سرامیک های دیگر نمایید. استفاده از ملات مناسب برای نصب کاشی و یا سرامیک مورد استفاده، بسیار مهم خواهد بود. اگر ملات کار شما زیاد باشد، سطح سرامیک شما از بالازدگی برخوردار می گردد و سبب بروز بسیاری از مشکلات و همچنین عدم زیبایی خواهد شد. اگر ملات شما از میزان اصلی نیز کمتر باشد سبب می گردد که کاشی و یا سرامیک مورد نظر شما به طور ایده آل نصب نگردد و در آینده شما را با مشکل مواجه سازد. استفاده از ملات مناسب بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
4. استفاده از ابزار های مناسبی مانند چکش پلاستیکی می تواند در نصب بهینه ی سرامیک ها برای شما بسیار مؤثر واقع گردد. توجه در نصب سرامیک ها پس از تعویض سرامیک سرویس بهداشتی اهمیت چشمگیری خواهد داشت. از این جهت برای اطمینان از نصب مناسب از این ابزار ها کمک خواهند گرفت تا در صورت عدم نصب مناسب اقدام به ریشه یابی مشکل و نصب مناسب سرامیک، نمایند.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا