سبد خرید شما خالی می باشد.
0
نصب سرامیک روی سرامیک قبلی

اغلب اوقات افراد با این مشکل مواجه می گردند که نمی توانند برای تعویض سرامیک ها ، سرامیک های قبلی را از مکان خود جدا نمایند. به هر دلیلی ممکن است این اتفاق صورت پذیرد که جدا نمودن سرامیک های قبلی سبب آسیب رساندن به بافت دیوار و یا کف گردد. از این جهت استادکاران نصب کاشی راه بسیار ایده آلی را به مشتریان پیشنهاد خواهند داد. این راه نصب سرامیک روی سرامیک قبلی خواهد بود. نصب سرامیک کف روی سرامیک قبلی در بسیاری از موارد بسیار ساده انجام خواهد پذیرفت. اما در برخی از مواقع نیز سختی های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. در برخی از موارد نصب سرامیک روی سرامیک قبلی سبب می گردد که محیط بسیار کمی قابل استفاده باشد. این روش نصب سرامیک مزیت های بسیاری را برای افراد در بر خواهد داشت. از جمله مزیت های این نصب ، رهایی یافتن از ریخت و پاش های بسیار زیاد به دلیل خراب نمودن و از بین بردن کاشی های قبلی خواهد بود. این مزیت باعث شده است که بسیاری از افراد به استفاده از این روش برای نصب نمودن سرامیک های جدید بهره مند گردند. هر نصب کاشی و سرامیکی دارای شرایط ویژه و خاصی می باشد که با در نظر گرفتن آن می توانید از نصب منحصر به فرد آن کمال رضایت را داشته باشید. برای نصب سرامیک روی سرامیک قبلی نیز باید شرایط خاصی را در نظر بگیرید تا از نصب ایده آلی برخوردار گردید.

مراحل نصب سرامیک روی سرامیک قبلی

در نظر گرفتن استحکام محیط

یکی از عوامل بسیار مهم در نصب همواره در نظر گرفتن استحکام محیط بوده است. ابتدا باید در نظر داشته باشید که سرامیک هایی که قبلا استفاده شده اند ، آسیب و صدمه ای ندیده باشند. اگر با ترک کوچکی نیز مواجه شدید، باید در نظر داشته باشید که ممکن است ایراد از زیر بنای کار باشد. از این رو برداشتن سرامیک و همچنین پر کردن مکان سرامیک آسیب دیده با ملات مناسب می تواند بهترین راه حل برای رفع این مشکل باشد. استفاده از ابزارهای مناسب برای ضربه زدن ها و یافتن مکان هایی که دچار خلل و فرج هستند از موارد بسیار مهمی می باشد که در این مرحله از نصب سرامیک روی سرامیک قبلی باید در نظر گرفت.

مراحل نصب سرامیک روی سرامیک قبلی

هموار نمودن سطح کاشی ها و سرامیک های قبلی :

استفاده از ابزار مناسب برای یک دست نمودن سطح مورد نظر بسیار حائز اهمیت خواهد بود. پس از اینکه سطح مورد نظر را به طور یکدستی آماده نمودید، بهتر است کاشی ها و سرامیک های براق و صیقلی شده را با استفاده از برخی ابزارهای مناسب برای این کار مانند استفاده از سمباده ، دچار خط و خش هایی کنید که بتواند سطح آماده و مناسبی برای نصب کاشی جدید باشد. شست و شوی مناسب پس از انجام این مراحل می تواند تاثیر بسیار چشمگیری بر کیفیت عملکرد نصب کاشی داشته باشد.

آماده سازی برای نصب سرامیک روی سرامیک قبلی

پس از خشک شدن محل کار ، حال می توانید برای نصب کاشی ها و سرامیک ها آماده شوید. در این مرحله استادکاران اقدام به آماده سازی ملات خواهند نمود. بسیاری از کاشی کاران زبردست از تولید بسیار زیاد ملات جلوگیری می نمایند. این استادکاران بر این عقیده هستند که استراحت ملات سبب پایین آمدن کیفیت آن خواهد شد. از این جهت پس از تهیه ملات مستقیما اقدام به استفاده از آن خواهند نمود.

مراحل نصب سرامیک روی سرامیک قبلی

بسته به سایز کاشی و سرامیک می توانید اقدام به استفاده ی مناسب از این ملات ها نمایید. استفاده از ملات در مکان نصب کاشی و سرامیک و همچنین استفاده از یک لایه نازک در پشت سرامیک می تواند روش بسیار مناسبی برای نصب سرامیک روی سرامیک قبلی باشد. یکی از مواردی که در نصب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، به اصطلاح شانه ای بودن ملات زیر کار سرامیک خواهد بود. این عمل سبب می شود که سرامیک و کاشی با کیفیت مطلوب تری نصب گردد. پس از آغشته نمودن سرامیک و کاشی به ملات می توان آن کاشی را بر مکان مناسب خود قرار داد. استفاده از فشار بر روی سرامیک تازه نصب شده می تواند منافذی که خالی هستند را از ملات پر نماید . پس از انجام این روش ها ، در مرحله آخر استفاده از بند کشی مناسب می تواند تضمین کیفیت عملکرد شما باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک در طرح های زیبا و به روز از طریق فروشگاه اینترنتی مارکت سرام اقدام نمایید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا