سبد خرید شما خالی می باشد.
0
تميز كردن سراميک کف با جوش شيرين

امروزه بسیاری از افراد از کفپوش های سرامیکی برای قسمت های مختلف خانه یا محل کار خود استفاده می کنند، بنابراین تمیز ماندن چنین سطوحی به یکی از دغدغه های همیشگی آن ها تبدیل شده است، زیرا تمیز ماندن سرامیک مستلزم این است که هر روز آن را با مواد شوینده مختلف بشویید. این امر برای افراد پر مشغله یا بچه دار تا حدودی غیرممکن است، همچنین استفاده از پاک کننده های شیمیایی برای سلامتی انسان ها مضر است. اما تمیز کردن سرامیک کف با جوش شیرین نه تنها ضرری برای بدن ندارد، بلکه بسیار موثر و معجزه کننده است. در این مقاله ما شما را با این ماده مفید آشنا می کنیم. با ما همراه باشید که بهترین روش پاکسازی سرامیک را یاد بگیرید.

تميز كردن سراميك کف با جوش شيرين

روش تمیز کردن سرامیک کف با جوش شیرین

برای این که بتوانید جوش شیرین را برای نظافت سرامیک کف به کار ببرید، باید آن را با مقداری آب حل کنید، سپس مخلوط به دست آمده را روی سرامیک های خانه خود بریزید و اجازه دهید که چند ثانیه روی آن ها باقی بمانند. بعد از گذشت این زمان ماده مذکور را با کمک آب گرم و یک دستمال از روی سطوح پاک کنید. در نهایت نیز عملیات خشک کردن زمین را با استفاده از یک دستمال حوله ای زمین انجام دهید. بدین ترتیب مشاهده خواهید کرد که هیچ گونه لکه ای روی کفپوش های سرامیکی باقی نمانده و کاملا تمیز شده است. جوش شیرین به شما کمک می کند که به طوری موثر و در کمترین زمان ممکن سرامیک های خود را تمیز کنید. برای پاک کردن درزهای بین سرامیک ها نیز مخلوط مذکور را با استفاده از یک برس زبر یا مسواک قدیمی به این قسمت ها بمالید. سپس مکان های مورد نظر را با آب گرم بشویید، همچنین ترکیب یک چهارم لیوان سرکه سفید، یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و یک چهارم لیوان جوش شیرین نیز معجزه می کند. البته باید به این ترکیب دو گالن آب بسیار گرم نیز بیفزایید، همین طور اضافه کردن چند قطره عصاره اسطوخودوس به این اسکراب طبیعی باعث معطر شدن آن می شود. محلول شرح داده شده را برای تمیز کردن سرامیک کف خانه روی زمین اسپری کنید. در ظرف چند دقیقه متوجه خواهید شد که تمام آلودگی ها به راحتی تمیز شده اند. برای از بین بردن لکه های سخت تر و قدیمی نیز از ترکیب جوش شیرین، سرکه و آمونیاک استفاده کنید. این مواد اسیدی به راحتی لکه های روی سطح کاشی و سرامیک را از بین می برند. برای این منظور نصف پیمانه سرکه را با یک چهارم پیمانه جوش شیرین به همراه یک پیمانه آمونیاک مخلوط کنید. سپس این مواد را با آب گرم به صورت کامل هم بزنید. سپس محلول به دست آمده را روی سرامیک بریزید و تی بکشید. این اقدامات باعث می شوند که لکه های سخت و میکروب های مختلف سطح سرامیک از بین بروند، همچین این مواد درخشندگی کفپوش های سرامیکی را افزایش می دهند.

روش تمیز کردن سرامیک کف با جوش شیرین

نکات مهم تمیز کردن سرامیک کف با جوش شیرین

حل کردن جوش شیرین با آب باعث تنظیم غلظت این ماده می شود. در صورتی که غلظت جوش شیرین زیاد باشد، احتمال آسیب رساندن آن به کاشی وجود دارد. پس در گام اول این اقدامات لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از جوش شیرین به عنوان یک ماده شوینده باید یک سری نکات احتیاطی را نیز رعایت کنید. برای مثال مراقب باشید که جوش شیرین با وسایل آلومینیومی تماس پیدا نکند، همچنین در هنگام تمیز کردن کفپوش های خود به هیچ عنوان این ماده را روی سنگ های مرمر نریزید. جز دو مورد نامبرده منع دیگری برای تمیز کردن سرامیک کف با جوش شیرین وجود ندارد، اما مصرف جوش شیرین به عنوان یک ماده خوراکی بیشترین ضررها و مشکلات را برای شما ایجاد می کند. بنابراین بهتر است که این ماده را دور از دسترس اطفال نگه دارید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که یک ماده هر چقدر هم که مفید و پرخاصیت باشد، نباید به صورت افراطی مصرف شود. در مارکت سرام اطلاعات مفیدی درباره تمیز کردن سرامیک کف خانه ارائه شده است. برای پیدا کردن بهترین راه حل های نظافت و نگهداری از سرامیک و همچنین خرید مرغوب ترین انواع سرامیک از وب سایت این فروشگاه دیدن کنید.

 

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا