سبد خرید شما خالی می باشد.
0
برق انداختن سرامیک کف سالن

بسیاری از افراد دوست ندارند که دیگران تصویر ناخوشایندی از منزلشان داشته باشند، به همین دلیل آن ها وقتی جرم و کثیفی را روی سرامیک کف سالن می بینند، سعی در از بین بردن فوری آن دارند. زیبایی و تمیزی کف سالن روی دکوراسیون داخلی منزل بسیار موثر است و یکی از معضلاتی که به ویژه خانم ها با آن درگیر هستند، برق انداختن سرامیک کف سالن است. سرامیک های کف به دلیل رفت ‌و آمدی که روی آن ها انجام می شود، نیاز به نظافت بیشتری نسبت به کاشی های دیوار ها دارند. این کفپوش ها در صورت عدم رسیدگی درست خیلی زود درخشندگی و جلای خود را از دست می دهند. از این رو در این مقاله روش های موثر در تمیز کردن این سطوح بیان شده است.

برق انداختن سرامیک کف سالن

چگونه سرامیک کف سالن را برق بیندازیم؟

یکی از تاثیراتی که کثیف بودن سرامیک های کف سالن در پی دارد، انتقال انرژی منفی در افراد است. این مشکل حس ناخوشایندی را به افراد منتقل می کند. اما تمیز کردن سرامیک های کف سالن کار دشواری نیست. برخی روش های طبیعی وجود دارند که نیاز شما را به مواد شوینده شیمیایی برای همیشه برطرف می سازند. استفاده از سرکه و بکینگ پودر از جمله بهترین روش های برق انداختن سرامیک کف سالن است. تنها کافی است که نوع لکه ایجاد شده روی سرامیک را به خوبی تشخیص دهید. با این کار قادر هستید که از پاک کننده ای درست و موثر برای از بین بردن لکه استفاده کنید.

چگونه سرامیک کف سالن را برق بیندازیم؟

روش های برق انداختن سرامیک کف سالن

به طور کلی دو روش برای تمیز کردن سرامیک های کف سالن وجود دارد که در ادامه هر یک از این روش ها به تفصیل شرح داده شده است.

  1. روش خانگی و کم هزینه: در این روش خود شما به راحتی با تهیه مواد مورد نیاز قادر هستید که کف سالن را تمیز کنید. سرکه، بکینگ پودر، سطل، دستمال، جارو، دستمال حوله ای و... از مواردی هستند که برای این روش مورد نیاز است. پس از تهیه موارد ذکر شده، برای برق انداختن سرامیک کف سالن مقداری آب داخل سطل بریزید، سپس مقداری سرکه به آن اضافه کنید. در مرحله بعد مقداری بکینگ پودر به این محلول بیفزایید و به خوبی آن را هم بزنید. سطوح مورد نظر خود را جارو بکشید، سپس برای پاکسازی کامل سرامیک ها، با استفاده از دستمالی روی آن ها را بشویید. در نهایت با همان دستمال مخلوط به دست آمده را روی سرامیک ها بکشید. در آخر نیز با دستمال حوله ای سطوح را خشک کنید. بدین ترتیب سطوح سرامیکی سالن شما براق می شوند.
  2. روش کفشویی: یکی دیگر از بهترین روش های برق انداختن سرامیک کف سالن روش کفشویی است. لازم به ذکر است که برای انجام این روش باید تجربه کافی در استفاده از دستگاه کفساب را داشته باشید. بنابراین بهتر است که در صورت عدم داشتن دانش و تجربه در این خصوص از یک متخصص کمک بگیرید. در این روش ابتدا مقداری شوینده مخصوص درون مخزن دستگاه می ریزند، همچنین با وجود برس های تعبیه شده در زیر کفساب بندهای بین سرامیک ها نیز تمیز می شود. نکته مثبت استفاده از این روش این است که هیچ آسیبی به لعاب سرامیک ها و درزهای بین آن ها نمی رسد، همچنین نتیجه به دست آمده از این روش نیز بسیار رضایتبخش است. دستگاه کفشویی، رول دیوار پوش، مواد شوینده مناسب دستگاه، آب و... از وسایلی است که برای این روش مورد نیاز است. در شروع کار با دستگاه کفشویی بهتر است که در ابتدا دیوارپوش را دور تا دور خانه یا سالن نصب کنید. این امر در جلوگیری از کثیف شدن دیوار ها موثر است. سپس مقداری آب را در مخزن کفساب بریزید و آن را به برق بزنید، همچنین مقداری مواد شوینده را نیز به آب درون مخزن بیفزایید. در نهایت دستگاه کفشویی را به صورت رفت و برگشت روی سرامیک های سالن حرکت دهید. تکرار این حرکات سبب میشود که سرامیک ها درخششی خیره کننده بیابند.

در صورت عدم استفاده از روش درست، عمل برق انداختن سرامیک کف سالن به امری دشوار و خسته کننده تبدیل می شود. نکته مهم این است که متناسب با نوع لکه های ایجاد شده روی سطوح از مواد و راهکار مناسب برای از بین بردن آن استفاده کنید. مارکت سرام این مطالب را برای شما آماده کرده است که پس از خرید سرامیک های مرغوب آن، با راه های رسیدگی آن آشنا شوید. علاوه بر این شما می توانید در بخش مقالات وب سایت مارکت سرام مطالب زیادی را مطالعه کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

 

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا