سبد خرید شما خالی می باشد.
0
کندن سرامیک کف

ممکن است برای بازسازی منزل، محل کار و ... تصمیم به انجام تغییراتی در مکان موردنظر بگیرید. بازسازی اماکن سبب زیباسازی محیط خواهد شد. از جمله عناصری که در زیباسازی محیط نقش به ‌سزایی دارند، می‌ توان به سرامیک، کاشی و ... اشاره نمود. این عناصر با طراحی‌ های منحصر به فردی که دارند، قادرند به محیط زیبایی خاصی ببخشند. ممکن است بخواهید در فضای داخلی منزل یا محل کار، بخشی از آشپزخانه، یا سرویس بهداشتی و ... را به فضای دیگری اضافه نمائید. یا حتی ممکن است سرامیک‌های سرویس بهداشتی یا آشپزخانه‌ در اثر برخورد با اجسام تیز یا مواد اسیدی، دچار شکستگی، رنگ‌ پریدگی و فرسودگی شده باشند، در این هنگام است که هنر صحیح کندن سرامیک جهت بازسازی محیط به کمک‌ شما خواهد آمد.

کندن سرامیک کف

بهترین روش کندن سرامیک

کندن سرامیک دارای روش‌های بسیاری است، اما بهترین روش برای انجام این کار کدام است؟ باید بگوئیم بهترین روش کندن سرامیک، روشی است که در آن مسائل ایمنی رعایت شده باشد، همچنین سرامیک‌ های قدیمی با کمترین آسیب از روی زمین جدا شوند. در این قسمت به مسائل ایمنی و اصول مناسب جهت جداکردن سرامیک از کف خواهیم پرداخت. لازم به‌ذکر است که موارد بیان‌ شده، شامل جدا کردن کاشی یا سنگ‌ های قیمتی از سطوح مختلف مانند گچ و ... نیز خواهد شد. قبل از شروع انجام کار دستکش، کلاه، کفش و عینک مناسب استفاده کنید. این وسایل باید ایمنی کافی در حین کار را داشته باشند. استفاده از دستکش مناسب، از ایجاد زخم، بریدگی و آسیب ‌رساندن به دستان شما جلوگیری خواهد کرد. در هنگام استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای مختلف جهت انجام جدا سازی، ممکن است سرامیک یا ابزارهای خطرناک و تیز مانند دستگاه فرز، روی پای شما بیفتد و پای شما دچار جراحت، قطع عضو و یا آسیب‌های جدی دیگر گردد، در این هنگام استفاده از کفشی مناسب و ایمن به کمک سلامتی شما خواهد شتافت و از بروز این اتفاقات جلوگیری خواهد کرد. حتما از وسایلی استفاده نمائید که قبل از شروع انجام کار، نسبت به کارکرد صحیح آن‌ها، اطمینان داشته باشید. مثلا قبل از استفاده از دستگاهی هم‌چون فرز، آن را بررسی و تست کنید.

digging ceramic floors

کندن سرامیک کف با کمترین آسیب

کندن سرامیک با هر روشی قابل انجام است، اما نکته‌ای که دارای اهمیت بسیاری است، استفاده از روش‌هایی است که کمترین آسیب را به سرامیک‌ های جدا شده وارد نماید. در این‌ قسمت، روش‌هایی را بررسی خواهیم کرد که کمترین آسیب را به سرامیک‌ ها وارد کنند. بعد از شناسایی سرامیک موردنظر، آن را با احتیاط فراوان به ‌وسیله ابزارهای مخصوص، مانند چکش و قلم جدا کنید. بالابردن دما در ناحیه موردنظر نیز به جداسازی سرامیک کمک خواهد کرد. برای این ‌کار می‌ توان از سشوار یا وسایل مختلف قوی تری استفاده کرد. بعد از گذشت مدت ‌زمانی، مقاومت ملات استفاده شده در زیر سرامیک کاهش پیدا می‌کند و عملیات جداسازی را آسان خواهد کرد. استفاده از دستگاه ‌های برقی هم ‌چون دستگاه فرز و چکش برقی نیز راهی سریع و پرقدرت برای کندن کاشی و سرامیک است. اما به‌دلیل برقی بودن این ابزارها و قدرت بالایی که دارند، همواره باید در استفاده از آن‌ها ایمنی را در کارتان لحاظ کنید. حتی ممکن است در حین استفاده از این ابزارهای پر قدرت، آسیب ‌هایی به دیوار یا فرد وارد شود. در صورتی‌که قرار نیست از سرامیک‌ ها و کاشی‌ های قدیمی استفاده مجدد کنید، نیازی به جداسازی آن‌ ها با ورود کمترین آسیب نیست. اگر در گذشته در زمان نصب سرامیک از مواد و ملات بسیار قوی و غلیظی استفاده کرده باشند، جداسازی سالم سرامیک ‌ها، کمی سخت خواهد شد. در این هنگام نیز ممکن است آسیب ‌های زیادی به سرامیک و کاشی ‌ها وارد گردد. اما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت تخریب سرامیک ‌ها علاوه‌ بر ایجاد ضایعات زیاد ممکن است به مکان نصب‌شده نیز آسیب وارد نمائید. شما می توانید سرامیک کف باکیفیت و مرغوب را از مارکت سرام بخرید. مارکت سرام عرضه کننده بهترین سرامیک کف از بهترین برند ها است. هم چنین می توانید در بخش مقالات وب سایت کاوه سرام اطلاعات زیادی را کسب کنید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا