سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک چسبی کف

در گذشته برای نصب سرامیک در ساختمان‌ ها از روش‌ های قدیمی و مختلفی استفاده می ‌شد. یکی از این روش‌ های قدیمی که معایبی به ‌همراه داشت، ترکیب موادی چون شن، سیمان، ماسه و ... بود. امروزه با پیشرفت روز افزون در صنایع مختلف، روش‌های به ‌روز تری برای انجام این کار به ‌وجود آمده است. یکی از این روش ‌های جدید نصب سرامیک، استفاده از انواع چسب جهت نصب سرامیک بر کف ساختمان است. این روش دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به معرفی بیشتری از آن خواهیم پرداخت.

سرامیک چسبی کف

چسب سرامیک کف چیست؟

چسب سرامیک کف روشی تازه و نوین در صنعت سرامیک است. ترکیبات این محصول شامل سیمان پرتلند، رزین آکریلیک، ماسه ریز و سایر موادی که خاصیت چسبندگی دارند، است. استفاده از این محصول مزایای بسیاری دارد که در این قسمت به ‌طور مختصر و مفید به آن می ‌پردازیم. با بهره ‌گیری از چسب‌ های مخصوص سرامیک، در زمان نصب سرامیک ‌ها صرفه ‌جویی خواهید کرد و عمل نصب بسیار سریع پیش خواهد رفت. چسب سرامیک کف قدرت چسبندگی و استحکام بالایی دارد و از روش‌ های سنتی بسیار راحت‌ تر است. با توجه به این موضوع که استفاده از چسب ‌های سرامیک، ضخامت زیادی ندارند، جهت استفاده در کارهای ساختمانی که نیاز به ظرافت و ریزه‌ کاری دارند، بسیار مناسب است. مزیت بعدی که می ‌توان در خصوص استفاده از این محصول بیان کرد، این است که ماندگاری بسیار خوبی دارد و پس از گذشت سال‌ ها باقی می‌ مانند. این چسب ها نسبت به رطوبت مقاومت خوبی دارند و می‌ توان از آن برای نصب سرامیک و کاشی در مکان‌ هایی که به‌ صورت مداوم با آب در تماس هستند، استفاده نمود. در حین نصب کاشی و سرامیک با استفاده از این محصول، نیازی به جدا کردن سرامیک یا کاشی‌ های قبلی نیست. تنها کاری که باید انجام شود این است که به صاف بودن سطح توجه کنید. همان طور که هر محصول دارای مزایایی است، معایبی نیز دارد. این حالت نیز از محصول چسب سرامیک کف، مستثنی نیست. از معایبی که می‌ توان برای این محصول نام برد این است که هزینه بیشتر آن نسبت به روش‌های قدیمی است. در هنگام نصب سرامیک با استفاده از این چسب‌ ها باید دقت، مهارت و ظرافت خاصی به ‌کار برده شود. اگر قصد استفاده از این محصول را بر روی سرامیک‌ ها و کاشی ‌های از قبل نصب شده در مکان‌ هایی مانند سرویس بهداشتی را دارید، حتما به خشک ‌بودن درزها توجه کنید، چرا که در صورت وجود هر گونه ‌رطوبت قبل از نصب، سبب نارضایتی در نصب سرامیک با استفاده از چسب برای شما خواهد شد. در صورت وجود هر گونه برآمدگی، شکستگی و غیر مسطح ‌بودن مکان، نمی ‌توان از این محصول استفاده رضایت‌ بخش داشت. در صورت نصب سرامیک بر روی سرامیک ‌های قدیمی، باید به بیشتر شدن ارتفاع سطح سرویس بهداشتی و آشپزخانه توجه داشت، چرا که در صورت بالا آمدن ارتفاع، مسائلی ‌چون تنظیم ‌نبودن فاصله درب ‌ها تا کف زمین یا کابینت‌ ها و کمد دیواری به‌ وجود خواهد آمد.

چسب سرامیک کف چیست؟

انواع چسب سرامیک کف

 

برای نصب سرامیک‌ها از چسب‌ های مخصوصی استفاده می‌ شود. این چسب ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام طرز استفاده مخصوص به خود را دارد. در این قسمت قصد داریم به بررسی انواع چسب سرامیک کف و نحوه استفاده از این چسب ‌ها بپردازیم:

  • چسب خمیری: ترکیبات موجود در چسب‌ های خمیری، انواع مواد معدنی و رزین آکریلیک است. در نصب کاشی و سرامیک با استفاده از این چسب، باید نسبت به خشک بودن سطح، اطمینان حاصل شود. از این چسب‌ ها به‌ دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند، می ‌توان در استخرها و سرویس‌ های بهداشتی استفاده کرد.
  • چسب پودری: در ترکیبات چسب پودری موادی به‌ کار برده شده است که بلافاصله بعد از این ‌که به ‌طور کامل خشک شوند، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار خواهند شد. از این نوع چسب جهت نصب سنگ، کاشی، سرامیک، شیشه و ... استفاده می‌ شود. اما متأسفانه از این چسب نباید در اماکن مرطوب استفاده نمود، چرا که قابلیت ضد آب بودن را ندارند.
  • چسب پرسلانی: این چسب‌ ها، ضد آب نیستند و باید در مکان‌ هایی که با رطوبت و آب، تماس کمتری دارند، مورد استفاده قرار گیرند.
    برای استفاده از چسب ‌های مخصوص نصب سرامیک، باید به آن به میزان کافی آب اضافه نمود. همواره به تناسب نسبت ترکیب‌ شده آب و چسب توجه لازم را داشته باشید و سعی کنید بلافاصله بعد از آماده‌ سازی چسب، از آن استفاده نمائید. برای خرید سرامیک کف چسبی به وب سایت مارکت سرام مراجعه کنید. مارکت سرام فروشگاه اینترنتی معتبری است که عرضه کننده بهترین و مرغوب ترین سرامیک چسبی کف است. به وب سایت مارکت سرام مراجعه کنید و انواع سرامیک چسبی کف را مشاهده کنید و بخرید.
همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا