سبد خرید شما خالی می باشد.
0
سرامیک کف پذیرایی مدرن + قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن

سرامیک ها با توجه به نوع، اندازه و طرحی که دارند، به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. این کفپوش ها به دلیل قیمت مناسب، تنوع گسترده و مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت محبوبیت زیادی دارند، همچنین کفپوش های سرامیکی قابلیت شستشوی خوبی دارند که یک مزیت خوب به شمار می رود. در این مقاله اطلاعاتی مفید درباره انواع مختلف سرامیک کف پذیرایی و قیمت آن ها ارائه شده است. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سرامیک کف پذیرایی مدرن + قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن

سرامیک کف پذیرایی مدرن

سرامیک کف پذیرایی انواع مختلفی دارد که امکان انتخاب یکی از آن ها بنا بر سلیقه و دکوراسیون داخلی مدنظر شما میسر است. البته میزان بودجه ای که برای این امر اختصاص داده اید نیز بر این تصمیم گیری اثرگذار است. در حال حاضر سرامیک گرانیتی، سرامیک پرسلان و سرامیک موزاییکی برای پوشش دهی به کف سالن های پذیرایی استفاده می شود. با این نوع مصالح یک دکوراسیون جذاب و ایده آل را طراحی خواهید کرد. در ادامه مشخصات هر یک از این سه نوع سرامیک کف پذیرایی شرح داده شده است.

  • سرامیک گرانیتی: سرامیک گرانیتی از خاک رس مخصوص و فاقد کربنات ساخته می شود، همچنین در حین پخت این سرامیک برای طرحدار کردن آن به ترکیباتش رنگدانه هایی نیز می افزایند، در انتها نیز برای براقیت بیشتر سرامیک گرانیتی سنگ ساب پولیش مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • کفپوش سرامیکی پرسلانی: سرامیک پرسلانی در دمای بالا پخته می شود. این سرامیک ها به دو صورت لعابدار و بدون لعاب تولید و به بازار عرضه می گردند. لازم به ذکر است که سرامیک پرسلانی نسبت به سایر سرامیک ها ضخامت بیشتری دارد و آب کمتری را نیز به خود جذب می کند. به همین دلیل این نوع سرامیک از جمله بهترین سرامیک کف پذیرایی مدرن محسوب می شود.
  • سرامیک موزاییکی: یکی دیگر از انواع سرامیک کف پذیرایی موزاییکی نام دارد. این سرامیک با قطعات ریز لعابدار یا بدون لعاب تولید می شود. سرامیک موزاییکی در طرح ها، رنگ ها و نقش های گوناگونی در بازار وجود دارد. در صورتی که می خواهید این نوع سرامیک را برای کفپوش پذیرایی خانه خود بخرید، ضخامت این محصول را نیز در نظر بگیرید، چرا که سرامیک های موزاییکی با ضخامت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. به طور معمول این سرامیک ها ضخامت چند میلیمتری و ابعاد 300*600 سانتی‌متری دارند. سرامیک‌های کف موزاییکی در اشکال مربع، مستطیل، لوزی، شش ضلعی و هشت ضلعی هستند.

سرامیک کف پذیرایی مدرن

قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن

کمک گرفتن از یک فرد باتجربه در زمینه ساختمان سازی به شما کمک می کند که در زمان خرید سرامیک کف پذیرایی بهترین تصمیم را بگیرید. در حین انتخاب همواره به یاد داشته باشید که شما تنها یک‌بار قرار است که کف سالن پذیرایی خود را سرامیک کنید، بنابراین بهتر است که نهایت دقت خود را به خرج دهید و بهترین گزینه را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید. همان طور که بیان شدکفپوش های سرامیکی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. البته طرحهای چوب، گرانیتی و سنگ از جمله پرطرفدارترین طرح های آنها به شمار می روند. در کل قیمت سرامیک تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد. میزان مقاومت سرامیک در برابر نفوذ آب، دوام بالا، طرح، ابعاد، ضخامت و برند تولید کننده از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر قیمت این محصول هستند. قیمت نهایی سرامیک کف به هزینه های جانبی نیز بستگی دارد. برای مثال هزینه حمل ‌و نقل محصولات به فروشگاه ها نیز بر قیمت سرامیک موثر است. در هنگام خرید این مصالح ساختمانی باید هزینه جابه جایی از فروشگاه به محل نصب و دستمزد نصب آن را نیز در نظر بگیرید. هر کدام از این هزینه ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر قیمت پایانی محصول تاثیر می گذارند. سرامیک کف پذیرایی مدرن بهترین گزینه برای زیباتر کردن خانه شما است. تنها مسئله این است که در هنگام انتخاب سرامیکی با کیفیت و متناسب با دکوراسیون خود را بخرید. شما می توانید سرامیک کف مدرن را از فروشگاه اینترنتی مارکت سرام بخرید. مارکت سرام عرضه کننده سرامیک کف باکیفیت و مقرون به صرفه است. با خیال راحت به وب سایت مارکت سرام مراجعه کنید و انواع سرامیک کف را مشاهده کنید و سرامیک مد نظر خود را بخرید.

 

 

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا