سبد خرید شما خالی می باشد.
0
فروش عمده کاشی و سرامیک اصفهان

اگر قصد دارید برای پروژه ساختمانی خود میزان قابل توجهی کاشی و سرامیک اصفهان تهیه کنید، برای کاهش هزینه‌های جاری می‌توانید این محصولات کاربردی را به صورت عمده خریداری کنید. فروش عمده کاشی و سرامیک مزیت‌های فراوانی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به کاهش هزینه تهیه کاشی و سرامیک اصفهان، خریداری کالای مورد نیاز از کارخانه تولید کننده و تضمین کیفیت محصولات، دریافت مشاوره در خصوص میزان کاشی و سرامیک اصفهان مورد نیاز و انتخاب مناسب‌ترین کاشی و سرامیک براساس محیط نصب، اشاره کرد. مارکت سرام یکی از معتبرترین فروشگاه‌های کاشی و سرامیک ایران است که با فروش عمده کاشی و سرامیک اصفهان در نظر دارد علاوه بر تسهیل فرایند خرید، برترین کاشی و سرامیک موجود در بازار را با قیمت‌های بسیار اقتصادی به دست مصرف کننده برساند.

 

فروش عمده کاشی و سرامیک اصفهان

عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان

کاشی و سرامیک از مصالح بسیار رایج در صنعت ساختمان سازی به شمار می‌روند. این محصولات کاربردی در بدنه ساختمان مانند دیوارهای داخلی و نمای خارجی ساختمان، در راه‌پله‌ها و پاگردها، در پارکینگ‌های ساختمان‌های مسکونی و تجاری، در محیط‌های مرطوب مانند سرویس‌های بهداشتی و استخرها استفاده می‌شوند. طیف گسترده موارد استفاده کاشی و سرامیک اصفهان حاکی از ساختار ویژه این محصولات است. به عنوان مثال، کاشی و سرامیک بکار برده شده در پارکینگ‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار هستند و بار ترافیکی بسیار زیادی را تحمل می‌کنند. کاشی مورد استفاده در استخر‌ها، سوناها و به طور کلی محیط‌هایی که در مجاورت آب قرار دارند، از مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب برخوردار هستند و این ویژگی باعث می‌شود کاشی و سرامیک اصفهان تغییر رنگ ندهند، دچار ترک خوردگی نشوند و نیاز به تعمیر پیدا نکنند. مارکت سرام با عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان، قصد دارد هزینه‌های کلی پروژه‌های ساخت و ساز را کاهش دهد و مانع از توقف سازندگی به دلیل شرایط اقتصادی شود.

عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان

مارکت سرام فروش عمده کاشی و سرامیک اصفهان

فروشگاه اینترنتی مارکت سرام با شناسایی باکیفیت‌ترین کاشی‌ و سرامیک‌های تولید شده توسط بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک داخلی و خارجی، در نظر دارد مناسب‌ترین کاشی و سرامیک را با قیمت‌های بسیار اقتصادی و عمده بدست مصرف کننده برساند. مارکت سرام فروشنده عمده کاشی و سرامیک اصفهان، علاوه بر قیمت‌های مقرون به صرفه و تضمین سلامت کالا، با راهنمایی‌های تخصصی خود در خصوص انتخاب مناسب‌ترین کاشی و سرامیک، میزان کاشی و سرامیک مورد نیاز و موارد دیگر، فرایند خرید را برای مصرف‌ کننده آسان می‌کند. با توجه به اینکه طیف وسیعی از کاشی و سرامیک با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در فروشگاه اینترنتی مارکت سرام موجود است، به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات پرفروش این فروشگاه دیدن کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع کاشی و سرامیک اصفهان با قیمت عمده، با تیم مشاور مارکت سرام تماس حاصل فرمایید. در زیر تعدادی از پرفروش ترین کاشی و سرامیک مارکت سرام را به شما معرفی کرده ایم:

  • پایا سفید-۶۰ در ۶۰- آپادانا سرام: این کاشی نوعی کاشی پرسلان لعاب دار و از جدیدترین تولیدات شرکت آپادانا سرام است. از ویژگی‌ پایا سفید می‌توان به مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر سایش، عدم نفوذ پذیری آب و مقاوم در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد. کاشی پایا سفید گزینه‌ای مناسب برای سرامیک کف آشپزخانه یا سالن‌های پذیرایی است، زیرا با درخشش خود باعث افزایش زیبایی محیط می‌شود.

  • سرامیک اسلب پالرمو پلاس مدل کلکته گلد 120 در240: کارخانه کاشی و سرامیک پالرمو به عنوان اولین تولید کننده سرامیک پرسلانی سوپر پولیش در ایران شناخته می‌شود. یکی از برترین محصولات پالرمو سرامیک اسلب پالرمو پلاس مدل کلکته گلد 120در240 با درجه کیفی یک است که از طراحی منحصر به فرد و بسیار شیکی برخوردار است.
  • اسپرت 6331 کاشی استخری-۲۰ در ۲۰-کاشی مرجان: این کاشی پرسلان لعاب دار محصولی از شرکت مرجان و مخصوص طراحی استخر تولید شده است. کاشی استخری نوعی کاشی مخصوص محیط‌های مرطوب و پرآب مانند استخرها، سوناها و سرویس‌های بهداشتی است، در نتیجه در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است. این کاشی‌های درجه یک در برابر یخ زدگی، سایش و مواد شیمیایی باید مقاوم هستند و در رنگ‌ها و نقوش بسیار متنوعی با فرم‌های مربع یا لوزی تولید می‌شوند.
  • اسنوایت گلد – ۳۰ در ۳۰ - امرتات سرام: این کاشی یکی از شیک‌ترین محصولات امرتات سرام با لعاب براق و به رنگ طلایی است. با توجه به اینکه اسنوایت گلد از مقاومت بالایی در برابر حرارت و نفوذ آب برخوردار است، دارای مصارفی نظیر کاشی بین کابینتی و سرویس بهداشتی است و می‌تواند به عنوان کاشی دکوراتیو داخلی و خارجی مورد استفاده قرار بگیرد.
همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا