سبد خرید شما خالی می باشد.
0
ابعاد سرامیک کف پذیرایی

ابعاد کاشی و سرامیک یکی از مهم ترین خصوصیات کاشی و سرامیک است که باعث ایجاد تنوع بسیاری در این پوشش دهنده دوست داشتنی شده است. از گذشته تا به حال کاشی و سرامیک به عنوان مهم ترین پوشش دهنده سطوح شناخته می شوند که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ دارای تنوع زیادی در ابعاد نیز هستند. در گذشته ابعاد کاشی و سرامیک محدود بود به دلیل اینکه کارگاه های سنتی کاشی و سرامیک چند قالب مشخص داشتند و خارج از این قالب ها ابعاد جدیدی را تولید نمی کردند.
با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن ماشین آلات جدید امکان ساخت کاشی و سرامیک از کوچکترین ابعاد 1*1 سانتی متری گرفته تا ابعاد بزرگ چند متری همه قابل تولید شده اند. امروزه کارخانجات کاشی و سرامیک متناسب با نیاز خریداران هر نوع ابعادی را تولید می کنند. با توجه به اینکه هر فضایی نیازمند کاشی و سرامیک با ابعاد مخصوص به خودش است در نتیجه تنوع آن نیز افزایش یافته است.
به طور کل سرامیک با توجه به اینکه در چه سطحی به کار می رود ابعاد آن تعریف می شود. این تولیدات در ابعاد، طرح و رنگ و حتی مواد اولیه و نوع پخت با یکدیگر متفاوت هستند در نتیجه خط تولید آنها نیز با هم متفاوت است.

انواع ابعاد سرامیک کف پذیرایی

انواع ابعاد سرامیک کف پذیرایی

سرامیک ابعاد و اندازه مختلفی دارد تنوع این ابعاد به گونه ای است که از کوچکترین ابعاد تا بزرگترین اندازه‌ها را در این پوشش دهنده می‌توانید پیدا کنید. اما لازم است بدانید شرکت‌های مختلف برای خود ابعاد خاصی را تعریف می‌کنند و تمامی محصولات خود را با آن ابعاد تولید می کنند. ممکن است یک شرکت تمامی ابعاد و اندازه مورد نیاز بازار را تولید و یک کارخانه فقط در 4 اندازه و ابعاد سرامیک های خود را تولید می کند.
کاشی و سرامیک معمولا در شکل هندسی چهار گوش مستطیل یا مربع تولید می شود. در این سال های اخیر، سرامیک ها و کاشی ها با طرح های فانتزی و غیر چهار گوش هم تولید و به بازار عرضه می شود که نوع شش گوش رایج ترین آنها است.
توجه داشته باشید انتخاب یک کاشی و سرامیک با ابعاد مناسب برای فضا نیاز به کمی مطالعه دارد. بهتر است قبل از خرید کاشی و سرامیک درباره این ابعاد بدانید.
سرامیک های کف بیشتر شامل سرامیک های مقاوم در ابعاد بزرگ هستند. این نوع سرامیک بیشتر از سایر سرامیک ها در تنش هستند، زیرا ممکن است محل رفت و آمد باشند در نتیجه کوچک بودن سرامیک ها ممکن است باعث شود پس از مدتی سرامیک‌ها لق شوند علاوه بر آن درزهای موجود میان کاشی و سرامیک محل تجمع آلودگی است هر چه این درزها بیشتر باشد احتمال آلوده شدن محیط نیز بیشتر است پس انتخاب سرامیک‌های ابعاد بزرگ برای این بخش از سطوح منطقی ‌تر است و هر چه ابعاد سرامیک کف بزرگتر باشد به همان اندازه احتمال لق شدن و ایجاد آلودگی کمتر خواهد شد.

 

مارکت سرام عرضه انواع ابعاد سرامیک کف پذیرایی

مارکت سرام عرضه انواع ابعاد سرامیک کف پذیرایی

اگر می خواهید این تنوعی که در رابطه با ابعاد سرامیک کف پذیرایی را مشاهده کنید، کافی است به سایت اینترنتی مارکت سرام سر بزنید. در سایت مارکت سرام شما می توانید انواع ابعاد سرامیک کف پذیرایی را در طرح ها و تنوع های مختلف مشاهده کنید. همچنین هر یک از این سرامیک های کف، دارای درجه کیفیت مختلفی هستند. در نتیجه شما می توانید با هر بودجه ای اقدام به خرید کنید و دست خالی از مارکت سرام بر نگردید.
در مارکت سرام شما می توانید انواع سرامیک کف پذیرایی را با سایز 40*40، 60*60، 80*80،120* 120، سایز 150*150، سایز 240* 120، سایز 260 *120 و ابر سایز 300 *150 را خریداری نمایید. سایت اینترنتی مارکت سرام طیف گسترده ای از کاشی سرامیک کف را از بهترین برندهای کاشی و سرامیک ایرانی و خارجی به شما ارائه می دهد. اگر به دنبال پیدا کردن سرامیک کف متناسب با بودجه و سلیقه تان هستید، کارشناسان پشتیبانی مارکت سرام می توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا تجربه خرید اینترنتی موفقی را از مارکت سرام داشته باشید؛ فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا