سبد خرید شما خالی می باشد.
0
محل فروش سرامیک های قدیمی

درست است که این روزها طرح ها و مدل های مدرن و امروزی بسیار مد شده است و افراد زیادی از آن در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند، اما باز هم کماکان هستند افرادی که طرح های قدیمی و سنتی را به طرح های امروزی ترجیح می دهند و با آن حس بهتری دارند. پیدا کردن محل فروش سرامیک های قدیمی ممکن است کمی سخت باشد، زیرا وقتی اغلب به دنبال طرح های مدرن امروزی هستند، ناخودآگاه مدل های قدیمی به خاطر عدم استقبال حذف می شود.
در این مطلب از مارکت سرام به شما کمک می کنیم تا مطابق سلیقه خود بتوانید سرامیک های قدیمی نیز، پیدا کرده و از آنها در طراحی منزل یا محل کار خود استفاده کنید. سرامیک کاری یکی از کم هزینه ترین و چشم گیر ترین روش های موثر در ایجاد حس تازگی در منزل یا سرویس بهداشتی و حس طراوت در آشپزخانه است؛ که علاوه بر جنبه تزئینی، این محصولات به حفظ بهداشت محیط کمک کرده و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کنند.

هنگام خرید سرامیک قدیمی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید سرامیک قدیمی به چه نکاتی توجه کنیم؟

کالاهای ساخت دست، همواره از محصولات کارخانه‌ای ارزش بیشتری دارند و علت اصلی آن، زمانی است که صرف ساخت این نوع کالا شده است. سرامیک دستساز قدیمی نیز، نوع گران‌تری از مدل کارخانه‌ای آن خواهد بود و هنگام خرید آن باید دقت داشته باشید که محصول خریداری شده حتما کار دست باشد. یکی از راه‌های تشخیص دستساز بودن تعدادی سرامیک قدیمی قاجاری، عدم تطبیق صددرصدی تمامی سرامیک ها با یگدیگر خواهد بود.
اگر بخواهید یک سرامیک نقاشی شده قدیمی قاجاری را تهیه کنید، حتما می‌دانید که این کالا از قیمت بالایی برخوردار است و نباید به هنگام دریافت آن، توقع دریافت کالاهایی کاملا سالم را داشته باشید. اما این عدم سلامت به معنی شکستگی‌های بزرگ نیست و اگر سرامیک قدیمی قاجاری خریداری کرده‌اید، در صورت داشتن ترک‌های بزرگ از دریافت آن خودداری کنید.
سرامیک قدیمی طرح گل و مرغ، از محبوب‌ترین انواع سرامیک قدیمی است که در میان اکثر معماران از جذابیت‌ زیادی برخوردار است. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای این محصول پرداخت کنید، می‌توانید به سراغ نمونه‌های کاملا مشابه کارخانه‌ای از این طرح محبوب بروید.
هنگام خرید سرامیک قدیمی طرح گل و مرغ باید دقت داشته باشید که بهتر است در کنار این طرح، تعدادی سرامیک ساده نیز خریداری کنید. طرح گل و مرغ اگر با تعدادی سرامیک ساده در فضا استفاده نشود، می‌تواند باعث شلوغی بیش از حد آن فضا شود. قیمت سرامیک قدیمی عموما بالا بوده و حتی برخی از انواع این کالا به‌نوعی عتیقه محسوب می‌شود.
اگر قصد خرید سرامیک قدیمی به‌عنوان یک عنصر تزیینی مانند دیوارکوب را دارید، بهتر است به دنبال نمونه‌های سایز بزرگ باشید. قیمت سرامیک قدیمی بزرگ عموما گران است اما استفاده از آن به عنوان دیوارکوب، زیبایی خاصی به فضای شما می‌بخشد.

مارکت سرام عرضه انواع سرامیک های قدیمی

مارکت سرام عرضه انواع سرامیک های قدیمی

سرامیک های قدیمی قطعاتی هستند که در خانه های قدیمی عموما برای تزئین دیوار و پوشاندن آن مورد استفاده قرار می گرفتند و این کالا، همچنان در بازارها خرید‌ و فروش می‌شود، اما علت خرید آن و البته کاربردهای آن با گذشته متفاوت است. امروزه از سرامیک ها که عموما از جنس سفال ساخته می شوند، به عنوان کف پوش استفاده می‌شود، اما سرامیک قدیمی که در ظاهر با اجناسی که به عنوان کف پوش در مغازه‌های ساختمانی فروخته می شود، متفاوت است.
این روزها خرید سرامیک قدیمی، بیشتر برای افزایش حس و حال سنتی و قدیمی در خانه‌ها رواج دارد و البته خرید این کالا، منحصر به فضاهای مسکونی نمی‌شود. احتمالا در مراجعه به برخی از مغازه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و... با معماری سنتی ایرانی، متوجه دیوار پوش‌هایی بسیار معنادار و زیبا شده‌اید که سرامیک قدیمی، یکی از انواع دیوار پوش‌های زیبا برای استفاده در محیطی با معماری سنتی ایرانی است.
اگر نگاهی به دیوار پوش‌های تزیینی قدیمی که روی فضاهای امروزی خودنمایی می‌کنند بیندازیم، می‌بینیم اکثر آن‌ها نوعی سرامیک رنگی قدیمی هستند که باعث ایجاد فضایی خوش آب و رنگ‌تر می‌شوند و استفاده از آن‌ها در فضاهای مختلف، روحی تازه به آن فضا می‌بخشد.
شما می توانید از طریق مارکت سرام این حس و حال قدیمی و زیبا را به منزل خود بیاورید. مارکت سرام به عنوان یک سایت اینترنتی کار خود را به صورت کامل و جامع انجام می دهد و شما می توانید هر محصولی را به راحتی در این سایت پیدا کرده و سفارش دهید.

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم
تعهد در تحویل سریع بار
ارسال به سراسر کشور
مشاوره رایگان خرید
تضمین بهترین قیمت
ضمانت کیفیت کالا